„ Dragă Rose,
Tu să nu te îndoieşti niciodată de sentimentele mele! Doar eu ştiu ce e în sufletul meu.
Mă acuz singur de ce ţi-am făcut. Mă simt oribil să ştiu asta, dar merit toate consecinţele.
Tu te consideri o anonimă, dar pentru mine eşti o vedetă. Eşti o stea ce străluceşte în întuneric. Eşti soarele ce-mi luminează ziua. Eşti vântul ce-mi bate în faţă. Tu eşti lumea pentru mine.
Nimeni nu te va iubi cum o fac eu, absolut nimeni. Dacă tu mori, mor şi eu cu tine. Vom fi împreună acolo, pe vecie. Porţile Raiului se deschid pentru tine, scumpo.
Nu eşti inutilă, nici nefolositoare. Ei nu ştiu ce pierd. Eşti frumoasă, tânără, ai toată viaţa înainte. Acum, doar treci printr-o perioadă mai proastă, dar ai să vezi că după furtună, întotdeauna apare soarele. Tu doar trebuie să crezi, să ai speranţă.
Ştii ce e mai trist ? Că oamenii ajung să se iubească abia după ce se distrug. Abia atunci când ne despărţim, realizăm ce comoară am pierdut. Tot ce scriem este pentru o anumită persoană, chiar dacă nu ne dăm seama. În viaţă trebuie să luptăm pentru ceea ce iubim. Nu trebuie să ne lăsăm doborâţi. oricât de greu e.
Nu te lăsa bătută. Demonstrează-le că nu te pot învinge. Nu eşti slabă, te descurajezi singură. Nu lăsa pe nimeni şi nimic să-ţi schimbe zâmbetul. Tu nu meriţi tot ceea ce ţi se întâmplă. Te vreau aici, lângă mine, să-ţi ofer ceva mai bun.
Îţi mai aduci aminte de părculeţul acela? Unde stăteam cu zilele... Când ne pierdeam vremea cu tot felul de prostii? Atunci când mâncam îngheţată, iar a ta căzuse pe jos, iar eu ţi-am oferit-o pe a mea. Un zâmbet gigantic pusese stăpânire pe chipul tău frumos. Vrei... Vrei să ne întâlnim? Să ne revedem mâine sau poimâine? Sper să-mi dai un răspuns rapid. Mă poţi suna, chiar te rog. Putem să retrăim momentele alea, putem uita trecutul şi să avem o viaţă nouă, să uităm de toate grijile şi toate problemele. Nimeni nu va mai sta în calea noastră. Doar noi doi, pentru totdeauna. Iubirea noastră va deveni mai puternică pe zi ce trece. Ea ne va face mai puternici, ne va trezi la viaţă.
Şi nu eşti doar femeie,
Tu eşti lumina care cade pe flori.
Tu nu eşti doar o idee,
Eşti singurul gând ce-mi trezeşte fiori.
Eşti persoana cea mai de preţ din viaţa mea,
Tu doar urmează-mă, nu te uita în trecut,
Deja ai fost acolo. "
___________________________________
capitol nou, sper să vă placă. vă mulţumesc mult pentru că-mi citiţi povestea!! :3
am ieşit acum, mă duc să mă uit la Kids Choice Awards.
vă iubesc mult ♥♥
CITEȘTI
Letters
FanfictionRose ― o fată normală, frumoasă, veselă tot timpul, cu un iubit tare chipeş. Harry ― cârlionţatul cu o inimă mare. Toată lumea îl iubeşte. Două persoane diferite, dar care se completau împreună. Însă, lucrurile se schimbă. Harry decide să plece d...