p-a-t-r-u

1.1K 104 7
                                    

Dragă Harry,

 Nu pot să cred că mi-ai scris înapoi. Sunt toată numai un zâmbet. E un progres pentru mine, nu credeam că o să mai zâmbesc vreodată; după toate necazurile astea.

În tot timpul ăsta m-am întrebat când va ieşi soarele la iveală. Sunt în al nouălea cer.

Deşi mi-ai răspuns, vreau să-ţi mărturisesc că inima mea este pe jumătate reparată, iar cealaltă jumătate e încă zdrobită, noi răni s-au deschis. Nu regret nimic, absolut nimic! Totul în viaţă ni se întâmplă cu un scop, iar scopul meu e să te iubesc pe tine cu toată fiinţa mea. Crede-mă, aş da orice ca să fiu cu tine, chiar şi două minute îmi ajung.

Nu pot face asta, oricât aş încerca. Nu ştii prin ce trec. Dacă ai simţi măcar puţină durere, ai vedea că nu-ţi ajung lacrimile. Tu ai o viaţă de invidiat, pe care oricine şi-o doreşte. Eşti recunoscut pe stradă, lumea e la picioarele tale, dar tu nu vezi acest lucru. În schimb, eu când ies pe stradă, lumea râde pe la spatele meu, mă judecă, mă insultă. Unii oameni se uită urât la mine, unii amuzaţi, iar alţii parcă nu mă văd, se uită prin mine. Nu ştii ce greu îmi e să îndur toate astea singură, fără cineva care să mă încurajeze, care să mă înveţe să ignor şi să le dau peste nas. 

Scumpule, nu ştiu cum să mă exprim, cum să-ţi scriu să nu te dezamăgesc, dar nu cred că sunt pregătită să dau ochii cu tine. Să-ţi revăd ochii verzi ca două smaralde, să te văd zâmbind, să-ţi pui în evidenţă gropiţele, cu care dai orice fată gata. Mi-e frică să nu-ţi cad din nou în plasă, să mă prosteşti, dar cu timpul frica va dispărea, iar în locul ei se va stabili curajul.

Îţi promit că atunci când voi fi pregătită o să te anunţ. Până atunci, voi rămâne în întuneric, singură şi invizibilă.

Dacă doresc o schimbare,

Trebuie doar să recunosc,

Că eu sunt de vină cu tot,

Dacă aş putea rupe,

Dacă aş putea întoarce pagina,

Ţi-aş spune la revedere pentru totdeauna. "

___________________________________

capitol nou, oameni buni! vă mulţumesc că-mi citiţi povestea. sper să vă placă capitolul, m-am străduit destul de mult la el. :)

nu uitaţi să-mi lăsa-ţi părerile voastre în legătură cu acest capitol. v-am pupat xx.

LettersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum