E P I L O G

275 30 6
                                    

Azi e ziua cea mare. Nu-i vine să creadă că se mărită. În sfârşit, şi-a găsit jumătatea. Harry este un băiat, de fapt, bărbat minunat, grijuliu, înţelegător. Părinţii lui i-au dat o educaţie bună, aşa cum au ştiut ei. 

Fetele trebuie să ajungă. E aşa fericită, mai fericită ca niciodată. Urmează să aibă un soţ, pe care o să-l iubească pentru totdeauna. Tot ce face el e minunat, pentru că el este o persoană minunată. A mai spus asta înainte, însă emoţiile astea... Inima ei bate mai tare decât ar trebuii. Este totul planificat, de la cap la coadă, chiar şi cel mai mic lucru trebuie să arate impecabil. E ziua ei!

Fetele au ajuns, ca să se pregătească. Eleanor, Danielle, chiar şi Perrie vor fii domnişoarele de onoare. De obicei, domnişoarele poartă rochiile la fel, deci cele trei or să poarte rochii mov, mai scurte de genunchi. Au gusturi, n-ai ce comenta.

Lou o să fie şi ea. Nu ar rata nunta lui Styles. De asemenea, tot ea s-a oferit s-o aranjeze pe Rose. Măcar atât să facă. Prima dată, Rose nu a fost de acord, pentru că Lou este un invitat, până la urmă, nu era nevoie, adică... Găsea ea pe cineva.

***

Este ora şase, adică, Rose şi Harry vor face pasul cel mare. Emoţiile cresc, dar Rose le stăpâneşte. Le mai priveşte o dată pe fete, apoi iese din maşină.

Iubire, acest sentiment l-a tot căutat. Dar, într-un final, l-a găsit. Viaţa ei nu a fost una uşoară. Părinţii ei au plecat, chiar atunci când avea nevoia mai mare de ei. Mereu a vrut o mamă : care să-i dea sfaturi, să o certe pentru notele ei mici, dar să o şi felicite ( pentru cele bune, doar nu pentru alea rele ), s-o iubească cu adevărat, nu să o abandoneze, asta-nseamnă că n-a iubit-o sau că nu a fost un copil dorit. Ce a fost a fost. Nu sunt importanţi pentru ea!

Păşeşte înăuntru, în biserică. Acolo, îl vede pe el, Harry. Îmbrăcat la costum, negru, la gât are papion, iar părul este dat cu gel. Este, pur şi simplu, perfect, din toate punctele de vedere. 

Poate se împiedică şi cade. Ce frumos, nu? Chiar la nuntă! Şi... să filmeze cineva prezent, ca să ajungă peste tot, ca la camera ascunsă, atunci, chiar s-ar face de râs. Dar, dar, dar... Hai să gândim pozitiv, că totul o să fie bine - trebuie să fie -, vor trăi până la adânci bătrâneţi împreună. 

Ajunsă-n faţa lui Harry, acesta îi cuprinde mâna cu a sa, formând un pumn, sau un fel de pumn. Fetei îi transpirau foarte tare mâinile, a vrut să se şteargă pe rochie, dar Harry îi şoptise că este în regulă. Normal, şi el are emoţii, dar ştie cum să le ascundă.

- Harry  Styles, o iei în căsătorie pe Rose Cooper? Preotul a rostit cuvintele mult aşteptate. Răspunsul a venit imediat, nu a stat pe gânduri. Cred că toată lumea ştie ce a spus, este logic! 

A sosit şi rândul lui Rose. Cred că a rămas fără limbă. Picioarele o să-i cedeze din clipă-n clipă, doar trebuie să aştepte. La naiba, se mărită, chiar acum, iar ea vrea să urle de fericire. Ciudat, dar adevărat. 

- Rose Cooper, îl iei în căsătorie pe Harry Styles? Preotul a pus întrebarea. Rose a dat din cap, prima dată, apoi a spus un “ da ” clar.

Cei care au fost invitaţi s-au ridicat în picioare. Aplauzele făceau ca liniştea de mai devreme să fie inexistentă. Se simte foarte bine. A avut puterea asta. Dumnezeu o iubeşte, fiindcă i-a dat un înger. 

- Puteţi săruta mireasa! Acesta e alt moment aşteptat de cei doi. Harry s-a apropiat de soţia lui, pe care o sărută cu multă pasiune, parcă ar fi prima oară. 

O lacrimă s-a scurs pe obrajul ei, dar Harry a şters-o repede. Este un moment magic. Atunci când crezi că nu mai faci faţă, tot găseşti ceva ca să mergi mai departe. Ei bine, Harry a apărut în viaţa ei, el a ajutat-o foarte mult, a iubit-o şi încă o face. O s-o iubească mereu. Rose este unică, este speciala, ea este perfectă pentru el. Nu vede asta, dar o să aibă grijă să-i aducă aminte. 

Minunile există, doar pentru cei care cred. Destinul există, iar Harry şi Rose sunt cel mai bun exemplu. Speranţa există. Rose a sperat ca Harry să o mai iubească, iar acesta nu a încetat absolut deloc. Iubirea adevărată există!

Cine credea că nişte scrisori îi va aduce împreună, din nou? 

__________________________________________________________________________

Bună, persoane superbe! Da, nu ştiu cum arătaţi, dar pentru mine sunteţi superbi.❤❤

Nu-mi vine să cred că acesta este epilogul!! Agh!! Am vrut s-o şterg, chiar dacă sunt persoane care citesc, sunt egoistă. Mă bucur că am dus cartea până la capăt, mă bucură faptul că sunt persoane care au citit, ştiind că puneam foarte greu noul capitol. Sunt fericită, foarte fericită pentru că mi-aţi fost alături, m-aţi înţeles. :)

Mulţumesc muuuult de tot pentru voturi, pentru părerile voastre, vă mulţumesc că citiţi şi nu m-aţi lăsat baltă! Mulţumesc mult c-aţi adăugat-o în lista voastră, cea de lecturi. ❤

Sunteţi cei mai tari, mă bucur c-am scris această poveste, chiar mă bucur tare de tot. Vă iubesc enorm, şi mi-e greu că nu o să mai scriu, pentru că adoram să mă enervez - atunci când nu aveam idei. Vă iubesc, sper că ştiţi acest lucru. ❤❤❤

Andreea a încheiat aici, vă aştept părerile despre epilog, vă rog, să nu fiţi timizi ( cum  a sunat asta ). Vă puup dulce!! ❤

LettersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum