t-r-e-i-s-p-r-e-z-e-c-e

629 53 6
                                    

„ Dragă Rose,

Îmi cer iertare că n-am răspuns la ultimele scrisori. Mă simt așa prost. Poate pentru că sunt un prost. Unul mare. Cel mai mare din univers.

Nu, Nu, Nu. Nu am ales-o pe Cara. Am fost  obligat să ne întâlnim. Eu nu o iubesc, eu pe tine te iubesc. Te iubesc din tot sufletul. Pentru tine aş muri.

Vreau ca tu să înţelegi că eşti totul pentru mine. Eşti universul meu. Nu ştiu ce m-aş face fără o femeie ca tine.

M-am schimbat în adevăratul sens al cuvântului. Nimic nu mai este la fel. Soarele nu mai străluceşte pe cer, florile s-au ofilit. Casa mea e plină cu amintiri. Fiecare cameră, fiecare colţisor... îmi aduce aminte de tine. Vocea ta, râsul tău, zâmbetul. Imaginile astea mi se repetă-n cap în fiecare zi, oră, minut.

Am spart tablourile cu noi. Am spart pahare şi căni. Farfuriile şi sticlele - nu cele din plastic. E dezordine peste tot. Este totul dat peste cap, ca şi mine. De ce nu putem să ne întoarcem în trecut, unde totul era bun şi frumos?

Albumul foto... îmi amintesc de el. Ţi-a rămas ţie de când am plecat. A trecut mult timp de atunci.

Louis a găsit scrisorile tale. Era mirat de faptul că mai ţin legătura cu tine. A spus că îi este dor de tine. Atunci, şi Zayn, Liam şi Niall au intrat pe uşă. Le-au citit, şi-mi pare rău dacă nu voiai să le citească. Erau trişti. Vrem să te vedem. De asemenea, şi Larei îi este dor de tine. Eraţi cele mai bune prietene. 


Nimeni nu vede,

Nimeni nu știe,

Suntem un secret ce nu poate fi expus,

Departe unul de altul, dar totuşi,

Aşa aproape. "


___________________________________

scuzaţi întârzierea, dar am fost plecată la bunici. mai sunt câteva capitole. :(

am început o carte nouă. puteţi trece cu o părere pe acolo, vă rog?


LettersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum