„ Dragă Harry,
Nu-mi pot scoate din minte imaginea ta. Sunt încă uimită că am putut ieşi din casă. Dar am făcut-o pentru tine. Ziua anterioară a fost cea mai frumoasă, de când ai plecat. După atâta timp, soarele a răsărit şi pe strada mea. Sunt fericită. Nu ştii cât am aşteptat momentul ăsta.
Zâmbesc întruna ca o nebună. Doar la ziua de ieri m-am gândit încontinuu. Parcă sunt vrăjită.Dar ştii ce? Mă bucur de asta, nu am să mă plâng. Tu eşti răul ce-mi face bine. Nu aş putea trăi fără tine, deşi am încercat. Am încercat şi am eşuat. Fără tine mi-e greu, nu sunt eu! Eşti tot ce mi-a mai rămas, eşti singurul motiv pentru care mai trăiesc.
Ziua de ieri a fost minunată. Nici măcar nu mi-am dat seama când a zburat timpul pe lângă noi. Ştii... ieri, când mi-ai văzut încheieturile, şi le-ai sărutat şi te-ai uitat fix în ochii mei şi m-ai rugat să nu o mai fac, mi-am dat seama de un lucru. Îmi fac rău singură. Nu ştiu ce a fost în capul meu, când am luat decizia asta. Eram prea deprimată, devastată, nu gândeam limpede. Voiam ca durerea să dispară, voiam să o alung departe de mine. Nimeni nu mă înţelege, lama era unul din prietenii mei, dar pentru cât timp?
Ţi-am promis că nu o s-o mai fac. O să mă ţin de promisiune, deşi a devenit un fel de obicei pentru mine, tăiatul. Doar aşa mă relaxam, uitam de toate problemele. Ştiam că nu e bine ce fac, dar nu mă puteam abţine.
Am fost trădată, minţită, jignită. Câte mai trebuie să îndur? Crede-mă, că sunt sătulă până peste cap. De ce e lumea aşa rea?
Ieri, a fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea. Toate cuvintele pe care mi le-ai spus, veneau din inimă? Acele cuvinte frumoase, sper doar să nu fie nişte vorbe oarecare. Te priveam în ochi la fiecare cuvânt rostit, şi arătau sinceritate, bunătate. Tu... doar nu te juca cu inima mea. Nu-mi doresc o inimă zdrobită în mii şi mii de bucăţele din nou. Vreau să fiu o fată normală, care să iasă la plimbare cu prietenele sale, să aibă cu cine să-şi împartă secretele. O viaţă normală e tot ce mi-am dorit. În fiecare seară, mă rog la bunul Dumnezeu să-mi mai dea o şansă, să mă trezesc a doua zi plină de viaţă.
Cum vom rezolva această problemă?
Cum vom anula toate durerea?
Toate firele încrucișate,
Distanţa ce ne desparte,
Ne oboseşte prea tare,
Iar speranţa nu moare, nu moare. "
___________________________________
am reuşit să postez mai repede, ura mie. vă bucuraţi că vine vacanţa?
oricum, o să postez mai des, vă promit. ne revedem data viitoare când postez. ♥
CITEȘTI
Letters
FanficRose ― o fată normală, frumoasă, veselă tot timpul, cu un iubit tare chipeş. Harry ― cârlionţatul cu o inimă mare. Toată lumea îl iubeşte. Două persoane diferite, dar care se completau împreună. Însă, lucrurile se schimbă. Harry decide să plece d...