d-o-i

529 44 6
                                    

O altă zi. De când are o viaţă nouă, nimic nu este plictisitor, cum era înainte. Vrea  ca-n fiecare zi să facă ceva memorabil, să le povestească copiilor şi nepoţilor prostiile care le făcea. Un lucru nu o să le spună : cum a suferit timp de un an după Harry. Nu o să le spună cum plângea zilnic după el. Vrea să dea momentele alea uitării. Nu au ce căuta în amintiri, fie plăcute sau nu. 

Harry a propus ca în astea două zile cât casa este în reparaţie, ei doi să locuiască la Zayn şi logodnica sa, Perrie. Da, fata cu care nu este prietenă, fata, care prima dată pare de treabă, dar nu e aşa. Este egoistă, enervantă şi fiţoasă. Dacă Zayn nu face ce-şi doreşte, nu mai vorbeşte cu el - nici măcar nu-l mai priveşte - , asta a observat de când s-a împăcat cu Harry. I-a acceptat propunerea doar ca să-l vadă fericit. 

Harry face tot ce vrea ea. Asta nu prea îi place. Mereu o întreabă dacă e bine, dacă o doare ceva, dacă doreşte ceva, orice. Câteodată este enervant, dar se bucură că-i pasă de ea. A dat dovadă de asta de multe ori. Rose îl iubeşte mult pe Harry. Nu vrea să-l piardă din nou. I-a ajuns o dată, crede că e deajuns cât a suferit înainte. Viaţa nu a fost chiar roz pentru ea. Nu cred că cineva ar fi vrut să fie-n locul ei atunci. Nimeni nu ar fi suportat să doarmă... cu gândul că a fost părăsit în cel mai urât mod posibil. Nimeni nu ar fi putut să trăiască cu gândul că... nu o să-şi mai vadă marea dragoste. 

Mai sunt băieţi, dar niciunul ca el. El este unic. Este cel mai frumos  băiat din lume - asta crede ea - , cu ochii verzi ca smaraldul, părul de culoare şaten, cârlionţii ieşind cel mai mult în evidenţă. E perfect. Arată ca un prinţ din basme. Harry e prinţul, ea este prinţesa - deşi nu se crede aşa frumoasă ca să fie una - , iar asta este povestea lor. Unde totul este minunat. Totul merge bine de parcă ar fi un vis. Totul este perfect în mica lor lume. 

A bătut la uşa casei lor, imediat arătându-se Zayn. S-au salutat între ei, Zayn făcându-le semn să intre. Ca să nu fie răutăcioși, au salutat-o și pe Perrie. Aceasta doar le-a făcut din mână, fiind prea ocupată să se uite la o emisiune de modă. Poate.... în astea două zile vor reuși și ele două să comunice. Okay, Rose nu are nimic cu Perrie. Vrea doar să fie bună și să fie prietene. Asta este o opurtunitate ca ele două să fie mai mult decât două străine. Poate lui Perrie îi este frică să vorbească cu Rose sau doar nu vrea. Orice ar fi, Rose nu se supără.

Harry consideră că Rose este o persoană prea bună. Are un suflet mare. Nu merită ura oamenilor, nu merită niciun cuvânt urât rostit de ei. Sunt doar invidioși - au și de ce, normal - , geloși. Este frumoasă, are un zâmbet minunat, ochii ei albaștri ca marea sunt sinceri și strălucitori. Rose este un înger trimis pe pământ de către Dumnezeu. E sinceră, înţelegătoare, confuză, dar, niciodată - rea. Ea e un înger a cărui aripi au fost tăiate. A fost trimisă ca să aibă grijă de toată lumea.

De ce lumea o rănește? Mereu și-a pus această întrebare. Ce a făcut așa de rău încât, unele persoane s-o urască. Majoritatea sunt fanele trupei. Nu doar ea este jignită, ci și celelalte iubite ale băieţilor. De ce nu înţeleg că-i rănesc pe ei? Rănesc ceea ce ei iubesc. De ce nu vor să accepte că ei sunt fericiţi?

Au vorbit ore-n şir despre nimicuri şi chestii plictisitoare. Perrie a participat şi ea la conversaţie. Era ceva nou pentru Rose. Perrie chiar vorbea cu ea şi râdea. Poate e începutul unei prietenii. E chiar prietenoasă, de treabă, dar.... de ce nu a vorbit niciodată cu ele ? Doar le saluta din când în când. Nu o s-o întrebe care e motivul, normal. Ar fi ciudat să se ducă la ea să-i zică “ hey, de ce nu vorbeai cu mine ? ”

- Oh, Zayn, eşti tare amuzant, râd cei trei de lucrurile povestite de Zayn.

Se făcu seară. Nici măcar nu şi-au dat seama când a trecut timpul pe lângă ei. Au comandat câteva cutii cu pizza - niciunul nu avea chef să gătească - , mâncarea comandată e cea mai bună. Mult mai bună ca cea făcută de tine. Poate iese arsă, poate iese prea crudă. Aşa că, tot aia cumpărată e mai bună.

LettersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum