Z pohledu Nicole:
"Dělej! Nezdržuj. Já chci taky použít koupelnu!" - "Jo, hned brácha! Chvíli počkej!!" Křičím zlostně na Liama.
Najednou mi zvoní telefon... "Ach! Já blbá.. " - "Copak je?" ptá se ironicky Liam. "Nechala jsem mobil v pokoji..." křičím smutně.Rychle pro něj běžím a najednou slyším zabouchnout dveře od koupelny. "Liame! Ty zvíře, já tě tak nesnáším."
Po této větě čtu zprávu, která je od Lydie:
7:00
Kde vězíš? Čekám před domem.Rychle beru tašku, běžím po schodech dolů a volám na celou rodinu "Jedu s Lydií!"
S těmito slovy zabouchávám dveře a běžím za Lydií.
"Jsi v pohodě? Trvalo ti to." - "Jo, promiň. Vstala jsem pozdě."Z pohledu Scotta:
"Amy, pohni trochu! Nemáš na to celý den. Jdu pro auto."
Jakmile jsem přijel autem před náš vchod, Amy už byla venku.
"Nastup a jedem."
Amy nastoupila a byla nervózní ze svýho prvního dnu ve škole.
"Nervózní?" - "To je to tak vidět?" Jen jsem kývnul.
"Amy, v klidu. Sestra mýho kámoše Liama bude taky nová. Třeba si budete rozumět." Usmál jsem se na ní a Amy mi úsměv oplatila.Z pohledu Stilese:
Jsem před školou a hledám Scotta. "Heej, Scotty!"
Scott mi jen zamával a šel se svou sestrou do školy. Jen jsem na ni bezhlavě zíral. Najednou ke mně přišla Nicole s Lydií. "Nezírej na ni tak, Stilesi." řekla Nicole. "Znáš ji?" - "Zatím ne.."
Nicole i s Lydií odešly za nima do školy.Z pohledu Nicole:
Stojím na chodbě spolu s Lydií a povídáme si. Najednou před nás skočí Liam, můj pošahanej brácha. "Čaau..Lydiee" Lydie se zasmála a odpověděla "ahoj Liame."
Pak si všímám, že Liam na Lydii vytahuje to jeho flirtování. Fuj, je mi z toho zle.
"Taak? Co děláš po škole?" zeptal se Lydie Liam a já jim skočila do řeči "Bléé" a pořádně jsem se k nim nahnula, aby to slyšeli.
"Ty...ségra? Nechceš odejít? Máme tu něco rozdělanýho." - "Ne to fakt nechci. Nikoho tu neznám, Liame. To bys mohl aspoň tušit." - "Scotta trochu znáš ne?" - "Jo, jeho ano. Jenže se mi moc líbí a nevím, jak mu to říct." - "Uuu, Nicole je za-mi-lo-va-ná" říká Liam s Lydií. "Psst, co když vás slyší?" - "Ale Nicole. Je od nás daleko" uklidňuje mě Lydie. "To je jedno! Už vás o tom nikdy nechci slyšet mluvit. A teď jdeme do třídy."Z pohledu Scotta:
Jakmile Liam s Lydií a Nicole projdou kolem mě, Nicole se na mě otáčí a já s mým reflexem se zpětně usmívám. Domnívala se, že jsem je slyšel. Ano, slyšel. Proto ji musím přesvědčit o opaku. I když se mi taky moc líbí.
Když zazvoní, jdu do třídy. Je tam jedno jediné volné místo.
Sedí Stiles a před ním je volná lavice, pro mě. Vedle volné lavice sedí Nicole a před ní Lydie. Vedle Lydie, tudíž přede mnou, sedí Liam a vedle mě na druhé straně sedí Amy.Sedám si do lavice a najednou zaslechnu rozhovor mezi Lydií a Nicole. "No taak, teď máš šanci! Nepropásni ji." šťouchá do ní Lydie. Nicole se na mě podívala a usmála se. "Ahoj" - "ahoj"
Potom přišel učitel."Dobrý den třído. Posaďte se, prosím. Dnes se budeme učit o...."
Viděl jsem, jak si Nicole pořád něco kreslí do sešitu po celou hodinu. Zkoušel jsem se trochu nahnout a přečíst, co tam má.
'Lycantrop'..........'kousnutí'........
A mnohem víc věcí. Nejprve mě zarazilo to slovo 'lycantrop'
To znamená vlkodlak.Zanedlouho zvoní na konec hodiny.. Všichni vybíháme ze třídy a já běžím za Nicole.
"Ahoj Nicole" - "ahoj..." - "a-aa jsem Scott, mimochodem" - "j..jasně" usmála se a otevřela si skříňku, najednou mě zničehonic napadla taková otázka, kterou bych normálně neřekl ani za nic. "Nechceš si někam vyjít?" - "Jako....na rande?" - "Jo, jako na rande" usmál jsem se na ní. Viděl jsem, jak chvilku váhala. "Jasně, proč ne?!" - "Bezva, vyzvednu tě v 5." Odešel jsem od ní s úsměvem na rtech. Měl jsem ze sebe takovou radost.
Z pohledu Nicole:
Viděla jsem, jak se ke mně blíží nějaká hezká holka. "Ahoj! Ty musíš být Nicole. Viděla jsem tě mluvit s mým bráchou. Jsem Amy." - "Ahoj. Jo, jsem Nicole, sestra Liama" usmála jsem se na ní.
"Ty jsi tak krásná, Nicole" - "ale jdi ty! Ty jsi ještě hezčí."
Pak k nám dorazila i Lydie "obě jste krásné" usmála se.
"Jedem?" koukla na mě Lydie "jasně. Měj se Amy, ráda jsem tě poznala." - "ahoj, i já tebe."Cestou v autě říkám Lydii.. "Lydie?" - "Hmm?" - "Scott mě pozval na rande" - " nekecej!" - "Nekecám, ale potřebuju pomoct. Nevím, jak to na rande chodí." Lydie se na mě vykuleně podívala, jen jsem pokrčila rameny a kroutila očima. "No co je?" - "Tak tvoje první?" - "Dá se to tak říct.."
Obě jsme se zasmáli.. "Tak můžeš jet rovnou k nám a pomůžeš mi vybrat oblečení a tak? Prrosíím." - "ughh....fajn" Lydie to otočila a ani ne za pět minut jsme byly u nás. "V kolik má přijít?" - "v 5" - "tak to je času habaděj.." mávla rukou.Šaty jsme vybraly. Jsou krásné a výrazně rudé. "Už jen namalovat tě" - "dobře" usmála jsem se a než jsem se nadála bylo pět hodin.
Slyším zvonek, běžím dolů otevřít. Stojí v nich Scott, přirozeně krásný Scott. Jakmile mě vidí, úplně mu padá brada dolů.
Najednou ze mě vyleze "tak jdeme?" Scott mi podal ruku a šli jsme.
Vlastně jsem nevěděla kam půjdem. Nakonec jsme šli spolu do kina. Film jsme vybírali spolu, vybrali jsme romantický film.Vždy, když se ve filmu někdo políbil, koukla jsem se na Scotta. Ke konci filmu mi věnoval něžný polibek. Podívala jsem se na něj a usmála se. Svezl mě ke mně domů. "Děkuju" říkám. Než odcházím, dávám mu pusu na pusu. Otevírám své dveře a jdu dovnitř. Znovu se otáčím na Scotta a zamávám mu. On mi sice zamával, ale nikam neodjel. Šla jsem si do pokoje lehnout.
Druhý den ráno
Probouzím se. Najednou se chci zvednout, ale bolí mě ruka. Kouknu na ní a mám na ní hluboký škrábanec.
Z pohledu Scotta:
Večer, když jsme s Nicole jeli z kina. Čekal jsem ještě před jejím barákem, když jsem viděl, že zhasíná, vystoupil jsem a sledoval ji ze střechy. Šel jsem do jejího pokoje, podívat se, jak spí. Najednou nechtíc zakopávám o krabici a škrábu ji s nehtama vlkodlaka hluboko do ruky.
Mám strach, že se vzbudí, a tak odjíždím domů. Doma rozsvítím a na křesle sedí Amy. Lekl jsem se jí. Řekl jsem jí dobrou a šel nahoru spát..
Pořád musím myslet na Nicole... 💜_____________________________________________________________
Líbilo? Napište do komentářů, jestli mám pokračovat, zatím jsem napsala jenom pár dílů :))
ČTEŠ
Teen Wolf - Nový začátek
WerewolfScott a jeho smečka zažívají spoustu nebezpečných dobrodružství.. Co všechno zažijí? To zjistíš jedním způsobem.. _______________________________________________ Zatím píšu jen pár dílů, když se někomu zalíbí, ať napíše do komentáře.. 😊 #2 v katego...