Duch vylezl

40 5 2
                                    

 Z pohledu Scotta:

Samozřejmě to řekl ironicky. "Tak kde je ta Amy? Vážně jsem věřil, že je tady." dodal Liam. Všichni jsme se zamysleli. Najednou mi zazvonil telefon. "To je máma" říkám ostatním a zvedl jsem to. "Mami? Děje se něco?!" - "Scotte? Nevím jestli to víš, ale je tu Amy. Nevypadá moc dobře." - "Já vím. Hned tam jsme!" a zavěsil jsem. Podíval jsem se na ostatní a řekl: "Amy je v nemocnici, prý nevypadá dobře. Měli bychom si pospíšit.." řekl jsem a zároveň jsme všichni nastupovali do Stilesova jeepu. "Jeďte beze mě" řekl Peter. Jen jsem na něj kývnul. Poté jsme odjeli, kromě Petera. 

Za 10 minut

"Táák jsme tady..." řekl Stiles. "Honem za Amy. Jestli tam teda ještě je." Hned jak jsme vešli do nemocnice, tak všichni leželi na zemi a polovina lidí byla mrtvá, druhá polovina byla  jen zakrvácená. "Musím najít svou mámu... Běžte hledat Amy" - "Víš to jistě?" - "Ano, běžte!" 

Z pohledu Mellisy:

"Paní McCallová?" Najednou se ozval tento hlas v mé blízkosti. Otočila jsem se a vidím Amy. "Proboha Amy. Jsi  v pořádku?" - "Budu" řekla Amy jakoby ďábelským hlasem. Hned jak to dořekla, tak se na mě vrhla. Strhla mě k zemi a škrtila mě. "Amy, co to... co to děláš?" Když jsem to dořekla, tak se ve výtahu objevila Lydie, Stiles a Malia. Malia se za Amy rozeběhla a skočila na ní, teda snažila se. Amy uhnula. Stiles se na ní rozeběhl a praštil ji svou baseballovou pálkou, ale ta se bohužel zlomila. Pak šla Lydie, začala křičet jako nikdy a křikem ji odstrčila. Tím křikem z Amy duch vylezl, ale bylo tu to riziko, že nevěděli, do koho ten duch vstoupil. Proto jsme všechny ze Scottovy smečky zavřeli do místnosti, aby neutekli.

Z pohledu Lydie:

"Myslíte, že ten duch je v někom z nás?" ptám se ostatních. Všichni kývali, že si to nemyslí. "Počkat! Může ten duch i vyletět z nemocnice a vstoupit do někoho venku?" zeptal se Stiles. "Ano, to může" odpověděl Scott. "Proč? Stilesi, ty něco tušíš?" - "Možná vím, do koho vstoupil. Peter s námi nejel, že? A nevíme, kam šel. Co když do něho duch vstoupil?" Scott na něho ukázal prstem a řekl tak nějak radostně "Ty máš vlastně pravdu. Tak pojďte musíme se odtud dostat." - "A nemůžeš svý mámě říct, aby nás prostě pustila a že tušíme v kom by mohl být duch?" - "Ne to ne. Řekla by, že z nás mluví ten duch. Hele! Tamtudy můžeme prolézt" řekl Scott a ukázal na východ skoro na stropě." Jako první zvedli mě a já prolezla až na konec. Scott, Liam a Nicole, prostě vlkodlaci poslouchali, až zavolám, že to vede ven. Za chvilku jsem na ně zavolala. "Lidi? V půlce se to rozdvojuje na dvě cesty. Ta cesta na pravo vede do jednoho pokoje v nemocnici. Ta druhá nevím. Jděte tou napravo!"

Z pohledu Scotta:

"Tak jdeme! Nicole, ty půjdeš ze všech nejdřív. Pojď" Nicole jen kývla. Zvedli jsme Nicole, pak Stilese, pak Maliu a pak jsem zvedl Liama. "Jak se sem dostaneš ty?" měl obavy Liam. "V klidu, zvládnu to. Rozeběhnu se a skočim. Tak zatím lez." Liam lezl a já se rozeběhl a skočil, jak jsem řekl. Najednou se zepředu ozvala Nicole "Co se to otřáslo?" - "To byl Scott" odpověděl Liam.

__________________________________________________________________

Pokačování příště :))

547 slov

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat