Cesta autem

105 9 0
                                    

Z pohledu Stilese:

V autě

Do mého jeepu jsme se museli nacpat všichni, je sice malý, ale útulný. Já seděl za volantem, vedle mě byla Amy 💜 a vedle Amy mě celou dobu pozoroval Scott. Vzadu byla teprve legrace. Liam, vedle něho Lydie, po které tak touží, potom byla Malia, celou cestu pozorovala a jen pozorovala Scotta a Nicole byla u okna.
Celou cestu se hádali "nestrkej do mě" "ty do mě nestrkej!"

A tak to bylo celou cestu. Při cestě na mě promluvil Scott: "Amy tentokrát půjde se mnou domů, jinak tě vlastnoručně zabiju" - "dobře, dobře. Jen jsem chtěl, aby Amy šla při úplňku do lesa"
Najednou se na mě zničehonic podívala Amy. "Proboha, proč do lesa?" - "Neboj, budu tam já. Bude tam Scott..." pozastavil jsem svoji větu a ostatní se na mě podívali. "Liam, Lydie, Malia, Nicole, Derek" naklonil jsem se ke Scottovi a řekl "to je všechno, že?" Scott ode mě jen odvrátil pohled. Chtěl jsem obejmout Amy, ale Scott mě přes tu ruku praštil a obejmul ji sám.

"Ták tady je domov Malii" Malia si vystoupila a jeli jsme dál.
"Ahh...konečně si Malia vystoupila, nevím proč, ale furt jsem na sobě cítil její pohled" řekl uvolněně Scott "to, protože na tebe civěla celou dobu" řekla žárlivě Nicole. Když jsme na chvilku zastavili, Scott si přesedl dozadu k Nicole a řekl Amy: "ehm...Amy? Už se od něj můžeš odsunout" - "ale já nechci"
Podíval jsem se na Scotta a obejmul Amy. Scott na mě zavrčel.

Nicole mě zachránila. Vzala Scottovu hlavu s červenýma očima a políbila ho. V tu samou chvíli mě políbila Amy, ale něžnými polibky na krk, protože věděla, že nemůžu, když řídím.

Už tam byli jen Lydia a Liam. Liam se na ní tak kouknul. Lákalo ho to, no koho by ne, když se tam všichni políbili?! Kouknul se tedy na ní a rychle ji políbil na pusu. Nezajímalo ho okolí, ani její názor. Vlastně ničí názor.
Lydie tam jen tak seděla s vykulenýma očima a my jen tajně doufali, že nezačne křičet. Křičet, to ona umí. Až moc dobře. Praskly by nám uši z toho jejího jekotu.

Když byla tak mimo, tak jsem se rozhodl zastavit u Scottova a Amy domu. Amy ztratím, ale Scott mě celou cestu nenávistně pozoroval. I když se skoro furt líbal s Nicole.
Zbavím se ho aspoň.

Vystoupili si a Lydie už aspoň zvládla mrkat.
Dále jsem zastavil u Liama a Nicole. Ti si také vystoupili.

Už zbyla jen Lydie. Kouknul jsem se na ní. "Ty...Lydie? Jsi ok?"
Lydie jen přikývla. Když jsem zastavil. Lydie se ke mně nahnula a neptejte se proč, měl jsem nutkání ji políbit. Dřív jsem do ní byl blázen. Řekla jen "děkuju" ale manipulačně. Přiblížila se ke mně tak, že jsem cítil její nos. Políbit jsem ji chtěl, ale i nechtěl z toho důvodu, že mám Amy a ona Liama. Řekl jsem si tedy, že ji políbím a když se to někdo dozví, tak se vymluvím na pusu na rozloučenou.

Nahnul jsem se k ní a jemně ji políbil. Ona se na mě podívala, usmála se a řekla "hm...líbáš dobře" jen tak se podívala na moji pusu. A vystoupila, chtěl jsem si oddechnout, že z toho nebylo něco víc. Jenomže otevřela moje dveře, přitáhla si mě nahoru a dala mi dlouhatánskou pusu na pusu. Pak odešla domů. Zamávala mi. Pozvednul jsem tedy dva prsty, ukazováček a prostředníček, zamával jsem jí a pak jsem konečně jel k sobě domů.

Doma u Stilese

Hned jak jsem přišel, tak jsem si lehnul na postel a přemýšlel o puse s Amy a o puse s....Lydií. Je to divné. O pusu s Lydií jsem žadonil snad milionkrát a teď, když mám holku se jí konečně začnu líbit? Nebo to bylo jen provokativní?!

21:30
Stilíku, jak pak se máš? Můžu přijít?

Nad touto zprávou jsem se pousmál, ale pak jsem si všiml, že od Amy není... Byla od Lydie.
Raději jsem jí ani neodepsal a šel rovnou spát.

Z pohledu Lydie:

Vykašlala jsem se na jeho odpověď. Stejně jsem mu psala, když jsem byla už na cestě za ním. Naštěstí měl u sebe otevřené okno, jakoby mě tam chtěl. Vlezla jsem k němu a opatrně se vtlačila k němu do postele. Měla jsem úplně rudou rtěnku. Chtěla jsem, aby to na něm zůstalo.
Políbila jsem ho na pusu, pro začátek. Zkouška, jestli se probudí nebo ne.
Neprobudil, tak jsem trochu přitvrdila. Dále jsem směřovala k jeho prsům, každému z nich jsem věnovala jeden polibek.
A pak jsem ho začala opatrně svlékat, ale na tohle už nejsem. Proto jsem si přinesla Whiskey, abych se opila a zvládla ho svléknout, úplně celého.
Ani ne za hodinu byl svléknutý a já se pomalu svlékala také. Naše oblečení jsem schválné poházela po celém pokoji a moje podprsenka jen tak tak visela z okna.

Potom jsem si k němu nahá lehla, lehla jsem si tak, abychom měli obličeje u sebe a ještě něco... Znovu jsem ho políbila a jednu svou ruku jsem mu položila do prostřed, druhou rukou jsem ho obejmula a ještě jsem nastavila jeho ruce. Jedna ruka byla na mém zadku a druhá byla obejmutá, stejně jako ta moje..

"Tak tohle je správné usínání" řekla jsem si v hlavě. Zavřela jsem oči a šla spát..

______________________________________________________________

Pokračování příště :))

881 slov

🌟 potěší :))

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat