25.díl - Neznámá žena??

24 5 0
                                    

Z pohledu Isaaca:
Jediné, co v Peterově těle fungovalo, vlastně i u všech ostatních, byly oční bulvy.
Otočil jsem se od Petera a klekl si na krvavou zem k Lydii. I když se nemohla hýbat, mohla už alespoň hýbat mírně prsty. Tak jsme si řekli, tedy já řekl, že pohyb nahoru bude znamenat "ano" a jakýkoli jiný pohyb bude znamenat "ne". Otevřel jsem knihu a pomalu otáčel stránky, protože jsem nevěděl na jaké stránce to je. Stále hýbala prstem tak, že to znamenalo "ne". Už jsem z toho byl unavený. Byl jsem mimo, a tak jsem stránky otáčel, aniž bych dával pozor, co ukazuje. Stránku jsem našel, ale to jen díky Lydii, protože vydávala zvuky a právě ty zvuky mě vrátily zpět do reality.
Přečetl jsem si to a dal to přečíst také Coře. Psalo se, že je potřeba mít tělo, ve kterém je duch, v bezvědomí. Dále Banshee řekne nějaké ty své věci a Cora dá svou krev, která se smíchá s Peterovou, kterou naštěstí máme ukrytou, a duch ji vypije. "Tak to vypadá jednodušše." řekl jsem. "To sice jo, ale nezapomeň, že musíme počkat, než se alespoň Lydie bude moci hýbat. Potřebujeme ji." - "To je pravda." dal jsem Coře za pravdu.

O několik hodin později

Já i Cora jsme na sobě leželi na té krvavé zemi a spali jsme. No co? Prostě jsme usnuli, stane se.

Lydie už stála nad námi. Nakloněná a koukala se. Kopla do mé nohy a Cora ze mě spadla a s pádem se i probudila. "Aaa" zakřičela bojovně. Lydie se zasmála a dodala: "měli jste se vidět vy dvě hrdličky. A teď vstaňte, máme tu práci." A šla směrem k duchovi s Peterovou krví v ruce. Vstal jsem jako první a pomohl Coře vstát. Cora se na mě usmála a šla za Lydií. Lydie se ani neohlédla, kdo za ní jde, a podala nůž, aby se Cora mohla říznout, aby měla tu krev.
Zanedlouho, když už bylo krve dost, přelila k ní Peterovu krev, zamíchala a řekla nějaká ta kouzla. Poté to podala duchovi, aby to vypil.
"Vy si myslíte, že budu pít něco, co mě z něj vyžene? Mně se tu ale líbí." Odmítal. "Jo, to jsem mohla čekat." řekla výhružně Lydie. Sedla si k němu, otevřela mu pusu a nalila to dovnitř. Já s Corou jsme jen tvrdě stáli s otevřenými ústy.
Duch po spolknutí ihned omdlel. Lydie se na nás otočila a řekla: "teď už zbývá jen počkat, než se probere. Až se tak stane, měl by to už být Peter." Jen jsem se usmál a sedl si na zem.

Z pohledu Scotta:

Když jsem se probral, tak Lydie s Corou a Isaacem už byli vzhůru. Byl jsem úplně mimo. Poslední, co jsem si pamatoval bylo to, jak někdo zaklepal na dveře a my mysleli, že se Isaac konečně vrátil, ale byla to nějaká nejspíš neznámá žena. Vrazila do mě pěstí a pak se do ní pustili i ostatní. Nic víc si nepamatuji.

"Kde...kde je ta žena?" Zamumlal jsem. Isaac se zeptal: "cože? O čem to mluvíš? Jaká žena?" Neodpověděl jsem mu, protože mě to moc bolelo. Jen jsem si opět lehl a usnul.

____________________________________

Pokračování příště :))

⭐potěší :)

Co myslíte, že se stane?

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat