Další den
Z pohledu Scotta:
Všichni se u mě sešli a já jim řekl: "Lidi? Jdu se podívat na Dereka, jak mu je.."
Hned jak jsem zabouchnul, slyšel jsem mluvit Liama.....
"Co když ho Theo fakt zabil?" - "To není možný. Derek je přece nezničitelnej.." řekl Stiles.Pak jsem odešel a neposlouchal je. Běžel jsem nejdříve k Derekovu domu, ale nebyl tam. Tak jsem zavyl. Derek se neozval. Čichal jsem, ale u jeho domu nebyla ani stopa.
Šel jsem do lesa, kde jsme byli při úplňku. Mám jeho pach! Říkal jsem si, ale po chvilce mě našel Theo. Pořád jsem si opakoval, to co mi řekl Liam. Že Theo jde po alfách, jsem na řadě.
Theo měl krvavou pusu, ale nevypadalo, že by mu to nějak vadilo, prostě na mě skočil. Uhnul jsem.Za několik minut
Našel jsem si klacek a propíchl mu srdce. Když se Theo neprobíral, hlasitě jsem si oddychl a pokračoval v hledání Dereka.
Šel jsem po pachu, když jsem se zastavil uprostřed ničeho. Čichnul jsem k zemi, nevím proč jsem to udělal, ale je to jedno. Dereka jsem necítil, jen nahoře. Najednou na mě kápla zeshora krev, podíval jsem se nahoru a vidím tam nejspíš mrtvého Dereka.
Vylezl jsem pro něj po stromě a shodil ho dolů. Sáhnul jsem mu na tep, necítil jsem ho. "Takže měl Liam pravdu" říkám si.Běžel jsem domů, všichni mi volali, měli určitě strach. Byl jsem mimo z toho, že Theo zabil Dereka. Derek byl...mrtvý...
Přiběhl jsem domů a všichni tam pořád byli. Jakmile jsem otevřel dveře, všichni se mě začali ptát na otázky a mě se zničehonic začala motat hlava. Omdlel jsem, ale ne z Dereka. Bylo v tom něco jiného.
Za pár hodin jsem se už probudil, ležel jsem u sebe v pokoji v posteli a všichni byli kolem mě. Nicole mě držela za ruku a modlila se, aby mi nic nebylo. Slyšel jsem ji.
Poprosil jsem Liama, ať zajde za mým šéfem Deatonem, aby Deaton přišel za mnou a řekl mi, co se mnou je.
Za několik hodin přišel Deaton a já jsem nemluvně ležel na posteli, spocený.. Deaton se na mě pořádně podíval a sebral mi vzorek mé krve.
"Na veterině se na to podívám a zavolám vám, co s ním je."
Všichni kývli.Deaton odešel a za pár minut zavolal. "Páni, to bylo rychlý.." řekl Stiles.
"Tak? Co jste zjistil?" zeptala se Nicole. "Scott má v sobě jed! Proto se mu motala hlava. Nevíte od koho by mohl být? Abych určil, zda bude žít.." všichni jsme se zděsili, že umřu. Zdá se, že Theo měl opravdu plán. Všichni přemýšleli a já jsem se snažil něco říct... "Psst, podívejte! Scott něco říká.." říká Liam. "T...the...Theo"
"Theo?!" řekla překvapeně Lydie.
Deaton to slyšel a určil všem, že naštěstí žít budu... Všichni si oddychli, ale pak přišlo jeho ale. "....ale....musíme ten jed co nejdříve vypumpovat z jeho těla." všichni se na mě vyděšeně podívali. "Kolik má času?" zeptala se Deatona Malia. "Max. 48 hodin" - "hoo! To jsou dva dny.. Musíme si pospíšit."
Podívali se na mě, jak tam nehybně a úplně spocený ležím...___________________________________________
Pokračování příště :))
Stihnou to, než Scott umře?
🌟 potěší :)528 slov
ČTEŠ
Teen Wolf - Nový začátek
WerewolfScott a jeho smečka zažívají spoustu nebezpečných dobrodružství.. Co všechno zažijí? To zjistíš jedním způsobem.. _______________________________________________ Zatím píšu jen pár dílů, když se někomu zalíbí, ať napíše do komentáře.. 😊 #2 v katego...