Z pohledu Stilese:
Už jsme byli doma. Přemýšleli jsme, co Kanima vlastně chce. "Kanima zabíjí, ale koho?" řekl Scott. Najednou se u nás nějakým způsobem objevila Lydie. "Já bych měla návrh" přiklonila se k nám. Lekl jsem se jí. "Lydie? Jak jsi se tu objevila?" - "ehm...normálně jsem přišla?!" řekla ironicky. No jo, je to možné. Jenom jsme to nezaregistrovali.
"Tak jaký máš návrh?" - "Kanima zabíjí vrahy.." - "Ale....proč by po nás dvou a Liamovi šel? My nikoho přece nezabili..." řekl Scott. "Ale nezabil nás. Jen po nás šel a bojoval." - "Proč by bojoval, kdyby nás nechtěl zabít?" - "Bojoval, protože jste si začali vy. Já nic nedělala, jenom jsem vám pak pomohla, ale kanima nás přece nechala jít. Nemyslíš Scotte, že kdyby nás chtěla kanima zabít, tak už jsme nejspíš mrtví?" - "Jo, to máš pravdu.."Při jejich rozhovoru jsem se podíval z okna a vidím tam partu kluků a opodál za nima Jacksona...najednou tam vidím mezi těma klukama Dannyho. Jediný kluk, kterého z té party znám, tedy až na Jacksona.
Potom jsem se otočil na Scotta a Lydii. "Ty....Scotte? Co když máš o tom Jacksonovi pravdu, že je kanima?" Scott a Lydie se na mě divně podívali, tak jsem jim ukázal tu partu a Jacksona u nich. "Tuším po kom jde jako dalším....." - "Danny" řekl Scott. Hned jsme všichni vyrazili, naskočili do jeepu a pomalu za nimi jeli. "Hej..myslíte, že to Jackson o sobě ví?" zeptal jsem se jich.
"To právě teď poznáme, ne?" odpověděla Lydie.Když jsme dorazili na místo, kam oni šli, vystoupili jsme si a šli za nimi. "To je nějaký klub? Nějaká párty tady?! Juchůů" zaječel jsem radostí a šli jsme zadem dovnitř. Šli jsme k baru a dali si pití. "Tři koly prosím.."
Když nám už natočí ty koly, tak se otáčíme k tančícím chlapům a ženám. "Hej! Našel jsem Dannyho!" říkám. "Já našel Jacksona, jestli je to on...Kanimu jsem našel.." říká Scott a přitom se dívá nahoru.Než jsme se nadáli, polovina lidí byla otrávena Jacksonovým jedem. Hlavně Danny. "Lidi? Támhle leží Danny" běželi jsme k němu a zavolali policii. Najednou Scottovi někdo vytrhnul z ruky telefon. Viděli jsme jen červené vlkodlačí oči. Jakmile ten vlkodlak vyšel ze stínu, poznali jsme ho. "Petere? Co tu sakra děláš? A vrať mi ten mobil!" řekl Scott. "To samé co vy. Sleduju támhletu kanimu nebo mám říct Jacksona? Díky vám vím, že je to Jackson a teď ho můžu zabít." otočil se k nám zády, hodil Scottovi telefon a odešel. "Ne! Počkej!" Scott za ním běžel, ale ztratil se mu ve stínu. Pak jsme ztratili i Jacksona, teda Kanimu. Prostě oba.
Zanedlouho přijela policie a záchranka. "Ahoj tati..." - "Stilesi? Co tu děláš?! Tohle je už několikáté místo činu na kterém jsi se objevil." - "No to víš, pařili jsme!" - "I s Lydií?" - "No jasan, Lydie je na paření základ. Tu bereme skoro furt!" - "Bereme?" - "Tati, vždyť mě znáš. Nikam se nehnu bez Scotta." Táta zakroutil očima a radši ode mě odešel. Nasedl jsem k Lydii a Scottovi do auta a řekl "v pohodě, můžeme jet"
Odvezl jsem Lydii, pak Scotta a pak jsem jel i já k sobě. Když jsem otevřel dveře, šel jsem do pokoje a koukal na telku...
________________________________________________________________
Pokračování příště :))
🌟 potěší :))
541 slov
ČTEŠ
Teen Wolf - Nový začátek
WerwolfScott a jeho smečka zažívají spoustu nebezpečných dobrodružství.. Co všechno zažijí? To zjistíš jedním způsobem.. _______________________________________________ Zatím píšu jen pár dílů, když se někomu zalíbí, ať napíše do komentáře.. 😊 #2 v katego...