(V minulém díle: Z pohledu Stilese: "Kdybych byl duch v Peterovi, kam bych šel?!" Malia se na mě otočila a řekla s ironickým hlasem: "Tohle...je tvůj geniální plán?" - "Samozřejmě.")
Z pohledu Scotta:
"Zavolám Isaacovi. Jistě má volno." oznámil jsem ostatním a při mých slovech, vytáčel Isaaca. Zanedlouho to vzal. "Co chceš?" řekl naštvaně, asi byl něčím zaměstnán. "Ahoj Isaacu, taky tě rád slyším. Mám se dobře, díky za optání. Právě hledáme Petera, kterého nevíme, kam šel. Nechceš pomoct?!" Slyšel jsem ho, jak hlasitě vydechl a náhle z něj vypadlo: "Mám snad na výběr?!" - "Ne, to nemáš." Já i Isaac jsme típli a sešli jsme se u lesa.
Z pohledu Isaaca:
Když jsem konečně dotelefonoval, tak jsem hned vyrazil k lesu. Měl jsem ho od sebe jen pár metrů. Cestou tam jsem viděl, aniž bych chtěl, Petera, jak drží nějakou neznámou dívku. Asi ji chce zabít. Co mám dělat? Říkal jsem si v hlavě. Potichu a hlavně nenápadně jsem vytočil Scotta. 'No ták Scotte! Vezmi to!' říkal jsem si pro sebe. "Ano? Za chvíli tam budem. Klídek." - "Ne, o to nejde. Je tu Peter a drží nějakou dívku, nejspíš se jí chystá zabít." Najednou jsem slyšel Scotta, jak mluví, ale ne na mě. Mluvil na ostatní a říkal jim, aby zrychlili. Zanedlouho byli u mě a Petera.
"Tak co? Zjistil jsi, co jí chce udělat?" zeptal se mě Liam. "Ne. Jen si povídají, ale viděl jsem občas, jak Peter vytasil drápy." Liam a zbytek jen přikývli. Sledovali jsme ho a najednou se nás Stiles zeptal: "Co budeme dělat, až si nás všimne?" Zamysleli jsme se. "Prostě budem dělat, že si ho....nevšímáme." odpověděl mu Liam. Stiles jen přikývl. "Lidi?! Pojďme pomoct té dívce. Je mi jí líto." řekl jsem smutně. "Jsi se zbláznil, ne?..." řekl Stiles, ale Scott ho přerušil. "Vlastně...to je dobrý nápad. Já a Isaac pomůžeme té dívce, ať je to kdokoli a vy ostatní chytíte Petera." - "A co pak?" zeptala se Nicole. "Udělejte s ním cokoli chcete. Jen ho někde uvězněte, aby nemohl ven." Ostatní chápavě přikývli. Kývl jsem na ostatní ve smyslu připravte se.
Já a Scott jsme šli pomoct dívce s hnědými vlasy staženými do culíku. Ostatní šli podle plánu po Peterovi. Dívce v šedém triku jsme skutečně pomohli. Ihned jsem se do ní zakoukal. Líbila se mi. Odněkud jsem ji znal, ale nevím odkud. "Jak se jmenuješ?" Na to jsem se jí chtěl zeptat, ale ona mě předběhla. "Mimochodem, jsem Cora." Usmála se na mě a odešla. Poté, co jsem se vzpamatoval, jsem běžel za Peterem a zbytkem. Musel jsem jim zavolat. Volal jsem Liamovi. Ten to hned zvedl. "Kde jste? Kam jste šli?" - "Jsme v Derekově domě." - "Co?? To fakt?!" - "Jo. Kde se tak loudáš?! Scott tu už dávno je." Típl jsem a běžel k Derekovu domu. Zanedlouho jsem tam byl. "Tak co?" udýchaně jsem se zeptal. "Nic, zatím." odpověděl Scott. Sedl jsem si na Derekovu bývalou starou, špinavou a zaprášenou pohovku. "Kdo tu vlastně teď bydlí místo Dereka?" zeptal jsem se. Opravdu mě to zajímalo. "Peter" odpověděl v klidu Liam. Že mě to nepřekvapilo.
"Lidi, už je docela pozdě, půjdu domů." řekla Lydie. "Jo, taky bych měla jít." přidala se Malia. "A co kdybychom tu všichni přespali?" napadlo Liama. Všichni souhlasili, a tak jsme si připravili postele.
________________________________________________________________
Pokračování příště :))
549 slov
🌟 mooc potěší 💜
Děkuji hrozně moc za nápad Vanillkagirl3 :) Moc si toho vážím. To bude určo ještě tak na další díl a pak možná přijde další inspirácia. 💜😊
ČTEŠ
Teen Wolf - Nový začátek
Hombres LoboScott a jeho smečka zažívají spoustu nebezpečných dobrodružství.. Co všechno zažijí? To zjistíš jedním způsobem.. _______________________________________________ Zatím píšu jen pár dílů, když se někomu zalíbí, ať napíše do komentáře.. 😊 #2 v katego...