(V minulém díle: Z pohledu Scotta: "Co se to otřáslo?" - "To byl Scott" odpověděl Liam."
Z pohledu Scotta:
"Jen si dělejte srandu.." řekl jsem ironicky. Když jsem byl s Liamem u toho rozdvojení, tak tam byla taková trubka. Slyšel jsem svou mámu, jak mluví s Peterem.... "Peter??!" Liam se zastavil, přicpal se ke mně a zavolal na ostatní tak, aby ho slyšeli, ale neslyšel ho Peter. "Lidi! Peter je tady a mluví s Melissou" podíval jsem se na něj a pozvedl obočí "promiň....mluví se Scottovou mámou" dodal Liam a já souhlasně přikývl. Co nejrychleji a nejopatrněji jsme lezli dál. "To je snad nekonečný. Lydie, už to bude končit?" - "Jo, jsem tady na konci. Vylezeme v nějakém pokoji" odpověděla Lydie. Za několik minut jsme vylezli a nad našimi hlavami stál Peter. "Jé, ahoj Petere" podal mu Stiles ruku jako náznak toho, že mu má pomoct vstát. Peter se na něho ale vykašlal a procházel se kolem nás...najednou se zastavil u Lydie, sehnul se k ní a zvláštně jí promačkával obličej. "Nech ji!" křičel na něho Liam.
Z pohledu Stilese:
Peter se na Liama zlostně podíval, šel k němu nebo spíše šel nad jeho hlavu, ďábelsky se usmál a řekl: "jednoho dne vás všechny zabiju." Po této větě odešel.
"Co to sakra bylo?" - "Duch v něm. Měli bychom mu nějak začít říkat.. Už mě nebaví pořád duchovi říkat 'duchu'." - "No jo... a napadá tě něco?" - "Ne" odpověděl jsem. Zanedlouho se ozval Scott. "To je konec!" - "S tím si nedělej starosti Scotte. To jméno vymyslíme" položil jsem mu ruku na rameno a vážně odpověděl. Scott mou ruku setřásl a řekl: "Nejde tu o jméno. Jde o to, že nemám ponětí, jak z něho ducha dostat. Všechny ty triky na to, jak ho odstranit nám radil právě Peter." Všichni se na sebe jen podívali a kývli. Potom jsme konečně vstali z té šedé a studené země.
Šel jsem, stále otočený na ostatní, ke dveřím a naboural do nich obličejem. Poté jsem couvl a otevřel. Najednou vidím Melissu, jak stojí se založenýma rukama přímo před náma. "Lidi? Myslím, že už to ví.." oznámil jsem ostatním. Melissa jen zakroutila očima a koukla se na Scotta ve smyslu řekni mi to! Vím, že se něco děje..
"Mami, nezamykej nás prosím. Ten duch je v Peterovi!" varoval ji Scott. "Co? Jako v Peterovi? Jako to myslíš Halea? Halea, se kterým jsem se před chvílí bavila a říkal, že půjde k sobě domů najít Dereka a pak si najde tebe? Toho myslíš?!" - "Znáš snad jinýho Petera?! Co chce dělat s Derekem?" - "To nevím, ale Ty si dávej pozor!" - "Mě už dávno našel" - "a to mi říkáš jen tak?!" rozčílila se. Scott jen pokrčil rameny, políbil ji na rozloučenou a řekl: "mám tě rád." - "Vždyť já tebe taky."Hned jsme všichni běželi ven a hledali místo, kam by šel Peter. Najednou jsem se zase ozval s geniálním nápadem. "Mám nápad!" ostatní ovšem netušili o čem mluvím, ale pak jsem začal přemýšlet nahlas. "Kdybych byl duch v Peterovi, kam bych šel?!" Malia se na mě otočila a řekla s ironickým hlasem: "Tohle...je tvůj geniální plán?" - "Samozřejmě."
_____________________________________________________________
Pokračování příště :)
521 slov
🌟 potěší :))
ČTEŠ
Teen Wolf - Nový začátek
Kurt AdamScott a jeho smečka zažívají spoustu nebezpečných dobrodružství.. Co všechno zažijí? To zjistíš jedním způsobem.. _______________________________________________ Zatím píšu jen pár dílů, když se někomu zalíbí, ať napíše do komentáře.. 😊 #2 v katego...