Isaac - zachránce

28 5 2
                                    

(V minulém díle: Z pohledu Isaaca: "A co kdybychom tu všichni přespali?" napadlo Liama. Všichni souhlasili, a tak jsme si připravili postele.)

Z pohledu Scotta:

Je ráno. Probudil jsem se ze všech nejdříve. Jen tak se kolem sebe dívám a najednou zahlédnu, jak je Peter, tedy duch v něm, pryč. Vyletěl jsem z postele a ze všech nejdřív probudil Isaaca a pak Liama, protože u mě byli nejblíž. "Psst! Vstávejte! Isaacu, Liame!!" Překvapilo mě, že se oba hned vzbudili. "Co je?" Ani jsem jim to nemusel říkat, stačilo se na místo podívat. Liam pozvednul obočí, prohrábnul si ty jeho rozcuchané vlasy a naštvaně řekl a vstal: "To si děláš srandu!" S jeho slovy se ostatní probudili. Isaac byl trochu mimo. Jak jsem to poznal? Stále seděl na své posteli s ústy dokořán. "Isaacu?" zeptala se mírně Lydie. Když jí neslyšel, potichu si k němu klekla a zakřičela mu do ucha, to ona umí: "Isaacuu!" Isaac se zdál být z ní vyděšený. Vylekaně vstal a stále měl vykulené oči. Najednou bylo hrobové ticho, ale Isaac ho po chvilce prolomil. "Cora" - "Cože? Ty teď myslíš na tu holku? Jako fakt?" řekl jsem naštvaně a otočil se k němu zády. Isaac se ke mně přiblížil a pokoušel se mi to vysvětlit, vlastně vysvětlit nám všem: "Ne, myslím tím, že Cora by mohla něco vědět." Přiblížil se k němu Liam a řekl tak potichu, že to mohl slyšet jen on, ale slyšeli jsme to i tak všichni: "Jak...tě to napadlo?!" - "No....Cora..." - "Víš co? Nechci to vědět. Jdeme najít ducha v Peterovi a tu holku. Za pokus nic nedáme" přerušil jsem ho a s mými slovy jsme odcházeli. Nasedli jsme do Stilesova jeepu. "Kam jste říkali, že mám jet?" - "Nic jsme neřekli.." - "No? Tak kam?" Stiles se otočil na Isaaca a zeptal se ho: "Kde si myslíš, že bude ta holka?" - "Já...já nevím.." řekl nervózně Isaac. "Prostě jezdi po městě. Hledáme Coru nebo ducha v Peterovi" rozhodl jsem. Po chvilce se zeptala Isaaca Malia: "Co ti je?" - "C...Co?" - "Smrdíš po nervozitě. Co ti je?" - "Ni...nic mi není..." Malia jen pokrčila rameny a otočila se směrem k oknu.

Z pohledu Malii:

Když jsem se dívala z okna, tak jsem najednou někoho zahlédla. Vlastně oba dva, co hledáme. "Lidi? Zastav Stilesi!" - "Co se děje, Malio?" zeptal se mě Scott. Ukázala jsem na místo, kde byl duch s Corou. "Tam!" Všichni jsme co nejrychleji vylezli z auta a běželi k nim. Prali se. Isaac vyšel dopředu, aby byl vidět a překvapeně řekl: "Coro?! Ty jsi....vlkodlak?" - "Jako bys to nevěděl" odsekla Cora. "Ne...nevěděl" Isaac se otočil a odešel zpět do auta. Cora tam tak smutně stála a byla chvilku mimo, než se Cora vzpamatovala, ležela na zemi. Duch v Peterovi měl vytažené drápy a byl připraven Coře něco udělat. Než jsme se všichni vzpamatovali z toho, co jsme viděli, Isaac se vrátil, praštil ducha a pomohl Coře vstát. Cora se na něho vděčně podívala, dala mu pusu na tvář a odešla. Isaac si podržel políbenou tvář a šel k nám. "Ty jsi pošuk" řekl ironicky Stiles, prohrábnul mu vlasy a obejmul. K obejmutí jsme se přidali všichni.

____________________________________________________________________

Pokračování příště :)

Pardon, že dlouho nevyšel díl :/ Neměla jsem moc času... Snad se líbil... :)

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat