Theo zas vyhrožuje

87 11 0
                                    

Z pohledu Amy:

Telefon neberu, protože jsem v šoku, ale je mi jasný, že Scott to nejspíš už bude vědět nebo je prostě na cestě domů. To kousnutí mám na ruce. Obvázala jsem si to a vzala si dlouhý rukáv, aby to brácha neviděl.
Další úplněk je za dlouho... Říkám si v hlavě. Najednou slyším dveře. "To bude Scott" řekla jsem. No, kdo jiný by to byl?
Scott přišel domů a hned volal: "Amy? Amy! Jsi tu?!" Zatím neodpovídám, scházím po schodech a uprostřed schodů se na něho podívám a řeknu s úsměvem "jsem tady."
Slyšela jsem, jak si Scott oddychl. Poté jsem se vrátila do svého pokoje.

____________________

Z pohledu Stilese: v lese

"Ach...doufám, že je v pořádku a že to nějak zvládla" říká Nicole ukňouraně. Podíval jsem se na ní a asi po minutě řekl "půjdeme domů" zvedl jsem ruku a ukázal na svůj jeep "nastupte si."

Ze všech nejdřív vykřikli zcela nastejno bez výjimek, Derek a Lydie. A protože Lydie mám už dost a leze mi na nervy a z Dereka mám strach, pořád je to mnohem lepší než Lydie. Proto jsem ihned vyhrknul "Sedí vedle mě Derek!"
Lydie se zase nabručela, bručoun jeden. Vzadu tedy seděla Lydie, Liam, Malia, Nicole... Nejspíš jako předtím.

Nejdříve jsem odvezl Lydii, cítil jsem na sobě pořád její pohled.
Potom byla na řadě Malia... No a pak Liam a Nicole. Derek mi neřekl, kam ho mám odvézt, tak jsem se zeptal. "Dereku? Kam ty?" Derek se na mě podíval svým pohledem, vytasil drápy a přimáčknul moji hlavu k okýnku a začal mi vyhrožovat. "Jestli ještě někomu cekneš o tom, že Malia kousla Amy, tak tě vlastnoručně zabiju!" a hned vystoupil z auta.

Mírně vystrašený jsem jel dál k sobě domů. Odemkl jsem si dveře a šel do svého pokoje. Najednou mi zavolal na Skypu Scott. Bál jsem se a neptejte se proč, ale vzal jsem to. "Scotte?" volám. "Ahoj Stilesi."

O pár minut později

Najednou se mi Scott seknul, ale posílal mi zprávy. "Na kameře to vypadá...." - "Cože? No táák" - "Na kameře to vypadá, jakoby za tebou někdo byl." - "Co?" Přiblížil jsem si svou kameru a nakonec u postele někoho opravdu vidím. Nenápadně vezmu baseballovou pálku a otočím se na něj. Chytl moji pálku a odhodil ji. Běžel jsem rozsvítit. "Isaacu? Čekal jsem Dereka" - "nesplnil jsem tvá očekávání? To je mi ale líto. Derek nepřijde.." - "Jak to víš?" - "Viděl jsem jak bojuje s Theem" - "Theo?" - "Věděl jsi, že se vrátil ne?" - "Jo, to jsem věděl. Jenom jsem nevěděl, že po nich půjde už teď.." - "Počkej, jak po nich? Jde jen po Derekovi nebo snad ne?" - "Přišel si pro alfy. Zabije Dereka i Scotta. Zabije je oba." - "To ne.. Musíme Scotta varovat." řekl Isaac a vyskočil z okna.

Z pohledu Isaaca:

Běžel jsem, co nejrychleji to šlo. Za chvíli potkávám Scotta venku. "Scotte?" - "Panebože Isaacu! Co tu děláš?" řekl radostně a obejmul mě. "Co ty tu děláš?" - "Vynášim koš?" usmál se. "Scotte máme velký problém. Když jsem běžel za Stilesem, zahlédl jsem Thea, jak už bojuje s Derekem. Pak mi Stiles řekl, že má jít i po tobě. Dávej si pozor. Obzvlášť dneska, když je Theo zase ve městě." Scott jen kývnul a šel zpátky do domu. Já běžel k sobě domů.

Z pohledu Thea:

Slyšel jsem všechno, co si povídali. "Jo Scotte. Dnes si dávat pozor můžeš, ale tak brzy po tobě neplánuju jít. Zítra tě zabiju! Rozluč se se svým životem."ďábelsky jsem se zasmál. Hahaha to jsem celý já...

____________________________________________________________

Pokračování příště :))

🌟 potěší :))

586 slov

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat