Amy se ztratila

38 6 0
                                    

Z pohledu Lydie:

Když jsem se na ně usmála, tak jsem zavřela oči a zatáhla za uzel. "Ne! Nedělej to" řekl Peter a natáhl ke mně ruku. Začala jsem křičet a všichni si zacpali uši. Kromě Amy. Posednutá Amy zdrhla.
Hned jak jsem dořvala, sedla jsem si na zem a začala si opakovat "co jsem to udělala? Co jsem to udělala?!"

Z pohledu Petera:

Jako jediný ze všech ostatních jsem se zvedl a pomohl vstát Scottovi, Liamovi, Isaacovi a Nicole. "Pohněte! Musíme ji najít a to hned" řekl jsem a odešli jsme. V domě zůstali jen Stiles s Lydií. Ti po chvíli nasedli do jeepu a jeli za náma. I když jsem je o to nežádal. Všichni jsme hledali. Jenom Malia jako jediná byla doma a tam jsme na poprvé taky jeli.

Z pohledu Malie:

Seděla jsem doma na mém oblíbeném místě. V pokoji u okna, když v tom dešti najednou slyším jakoby šustění keře. Podívám se z okna, ale nic tam není. Soustředím se na ten keř, ale pořád nic. Potom slyším zvonek, lekla jsem se. Pomalu jsem šla otevřít a když jsem se chystala otevřít, zastavila jsem se a couvla zpátky, ale ono to pořád zvonilo. Sebrala jsem odvahu a otevřela. "Scotte, Petere, Isaacu a zbytku, co tu děláte?" - "Není u tebe někdo jako posedlá Amy?" Podívala jsem se na ně jako na blázny, zamračila jsem se na ně a řekla: "Nikdo takový tu není." Všichni bez toho, aniž by se zeptali, vešli dovnitř. "Podíváme se tu" oznámil mi Scott. Scott, Liam a Isaac se podívali dole a Peter s Nicole se podívali nahoře. Nic a nikoho nenašli. Poděkovali mi a odešli.

Z pohledu Scotta:

"Je to nějaké divné..." - "Jo to je" odpověděl na moji samomluvu Isaac. Podíval jsem se na něj a on se schválně podíval někam jinam. Podíval se na keř, který je přímo u Maliina pokoje. "Ten keř! Trochu se pohnul, když jsem byla u Malii v pokoji" řekla Nicole. "Teď se taky pohnul" řekl vyděšeně Isaac.
Já a Peter jsme se k němu pomalu přiblížili. Připravili jsme si drápy a zuby. Peter si ještě vyndal pistoli. "Ty u sebe nosíš pistole?" Peter se na mě vážně podíval a řekl: "já jsem vždy připraven." - "Jak jinak" řekl za Peterem ironicky Liam. Peter se na Liama otočil a zavrčel na něj. Liam pro jistotu couvnul dozadu.
"Nechte toho! Oba dva" promluvila k Peterovi a Liamovi Nicole. Peter se na Nicole podíval a chystal se něco říct. Nicole ale provokativně pozvedla obočí. "Chceš snad něco říct? No tak prosím, do toho.." Já s Isaacem a zbytkem jsme jen sledovali jejich hádku. Peter se radši ani nepokoušel nic říkat, protože to nemělo cenu. To samé bych udělal i já. Otočili jsme se zpět na hýbající keř. Všichni jsme velmi pečlivě sledovali, jak se hýbe a jestli neuvidíme něco, co by nám poradilo, jestli tam je Amy nebo ne. Po chvilce si všimne Nicole Malii, jak kouká z okna. "Lidi? Víte, že na nás Malia celou dobu kouká a na ten keř? Svítí jí oči.." Podíval jsem se na ní a viděl, jak se snaží ovládnout. Ukázal jsem na ní, aby šla za náma ven. Za chvíli Malia přišla. "Malio, co se děje?" - "Nic jenom.....než jste u mě zazvonili, tak se ten keř hýbal úplně stejně" odpověděla Malia. Malia se nepřibližovala pomalu, přibližovala se velmi rychle. "Malio, pozor! Může tam být Amy" varovala ji Nicole. Maliu to jaksi ani nezbrzdilo. Ani trochu se nepozastavila. Připravila si drápy. Hned jak je vystrčila, tak z keře vyskočil králík. "Ah...není to Amy..." řekl Liam.

______________________________________________________________

Pokračování příště :))

Tak co? Líbilo? :)
Najdou Amy?

604 slov
🌟 potěší :))

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat