Cora, neteř Petera

30 5 2
                                    

Ducha v Peterovi, který ležel na zemi, nabrali do auta a co nejrychleji odvezli zpět do Peterova domu. No kam jinam? Isaac a Scott ho vzali za ruce, posadili ho na židli a pečlivě svázali. Tentokrát hledali řešení na zbavení ducha. Zanedlouho se duch probudil. Lydie si v klidu prohlížela knihu, která byla celá černá, kde by bylo, jak se ho zbavit. Toho ducha. Až si ho všimla. "Lidi?!" stoupla si a vyděšeně řekla. Peter, duch se zasmál a řekl: "Vy si myslíte, že mě z něj dostanete? Tak to vám přeju hodně štěstí." Všichni ho ignorovali a pak se ozvala Lydie s knihou v ruce. "Hele! Tady je, jak se ho zbavit...." Duchův výraz se náhle změnil na vážnější. "No? A co?" Scott byl velmi zvědavý. "Musí k tomu být Banshee" ukázala na sebe a pokračovala: "a někdo s Peterem příbuzný" zamyslela se. "Neznáte někoho?" - "Ne, ale ta holka....Cora by mohla něco vědět" řekl Stiles. Jakmile uslyšel Isaac její jméno, zvedl hlavu a vyletěl: "Co? Proč zase ona? Nechte ji už být..." - "V klidu Isaacu. Jen se jí zeptáme." - "Jo...a jak ji najdeme?" zeptala se Lydie. "Isaacu? Víš, kde by mohla být?" - "Tuším" dořekl to a vyrazil ven. "Zavolám" zakřičel těsně před odchodem.

Isaac se jen tak procházel venku. Potřeboval prostě na čerstvý vzduch. Místo toho, aby Isaac našel Coru, Cora našla jeho. "Hej Isaacu!" Isaac se zmateně otočil za sebe a ve tmě zahlédl dívku s tmavě hnědými vlasy, které končily na ramenou na tmavé bundě, která splývala s tmou. "Ou...ahoj" usmál se na ni. Cora k němu přišla, obejmula ho a pak začal mluvit Isaac. "Coro? Smím se na něco zeptat?" - "Jistě" odpověděla zvědavě. "Znáš někoho příbuzného s Peterem Halem? Je to divné se tě na to ptát, když...." Cora ho přerušila: "no..víš já... Znám" - "Vážně? Tak povídej" - "já" - "ty?" - "Já" sklopila pohled dolů na zem. Isaac zvedl její tvář nahoru tak, aby jí viděl do očí a zašeptal. "Jak je to možný?" - "Jsem jeho neteř, tudíž jsem Derekova sestra. Promiň, že jsem ti to neřekla" opět sklopila pohled dolů a rozbrečela se, ale jen mírně. "Hej, je to v pohodě. Jen se ptám" chytil ji opatrně za ramena, aby ji tak nějak utěšil. Cora zvedla hlavu nahoru, utřela si slzy a věnovala mu jemný polibek.

O 2 hodiny později

"Jsem tadyy" zakřičel Isaac a zavíral dveře. "No konečně! Co ti tak trvalo?!" Isaac nad Liamem mávl rukou. "Tak jak?" - "Ona našla mě. Je prý Peterova neteř" - "Kecáš!" stoupli si k němu ostatní. "Ne, je Derekova sestra!" - "Wow! A tobě to nevadí??" - "Ne?! Proč by mělo?!" - "Nevím, že ti to tajila?" - "Už jsme to vyřešili" u toho se Isaac usmíval. "Ale ale ale...něco se stalo" - "Co by se stalo?" - "Netuším, prostě něco" Isaac jen odešel, aby se s nima nemusel bavit.

"Tak, kdo se zeptá Cory?" - "Na co?" zeptal se Stiles. - "Přece na to, jestli nám pomůže ducha vyhnat." odpověděl Scott. Všichni se zamysleli a nakonec se opět shodli, že za ní zase půjde Isaac, protože k ní má ze všech nejblíže.

Isaac byl ve vedlejší místnosti a všechno slyšel. "No bezva!"

__________________________________________________________________

Pokračování příště :))

Tak co?

🌟 i komentář potěší 😱💕

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat