Svázaná Amy?!

40 4 0
                                    

Z pohledu Scotta:

Hned jak to Peter dořekl, tak jsme se Stilesem vyrazili ke mně domů za Amy. Těsně přede dveřma jsem řekl: "Co když to už ví?" - "Tak to pojďme zjistit."

Sáhli jsme na kliku a dveře se otevřely samy. Vešli jsme dovnitř a hledali Amy. Šli jsme hledat. Rozdělili jsme se. Stiles šel nahoru a já byl dole. "Amy?! Amy!? Jsi tu??" Amy neodpověděla, ale najednou jsem se díval nahoru s otevřenou pusou. Najendou slyším Stilese. "Co? Našel jsi ji?" Stilesovi jsem ani nemusel odpovídat. Amy se vznášela ve vzduchu. "Amy? Jsi tam?" řekl Stiles. Amy vznášející se ve vzduchu řekla hrubým hlasem: "Žádná Amy tady už není.." a vystrčila nás ven. Najednou nad našimi hlavami vidíme Petera s Isaacem. Reaguju na jejich příchod. "Každá pomoc se hodí" Amy vyletěla za náma ven. "Co? Vy jste ji nezavřeli?" zeptal se Peter. "No...tak nějak na to nebyl čas" odpověděl Stiles.

Zvedli jsme se a společně jsme se pokloušeli posednutou Amy svázat k židli. Pětkrát to nevyšlo. Po šesté to tak nějak vyšlo.
Odnesli jsme posednutou Amy i s židlí do sklepa, tam jsme ji nechali hnít. Peter řekl, že duch z Amy vyleze přibližně po 10ti dnech. Dnes je 20. den od posednutí Amy. "Jaktože ještě nevylezl?" - "To nevím.. Nejspíš Amy stále bojuje. Musí přestat bojovat, potom se jí duch zmocní a od té doby po 10ti dnech vyleze. Amy tam ještě je. Je to silná dívka, ale musí přestat bojovat!" odpověděl Peter. Jen jsem se na Amy smutně podíval a řekl potichu: "Ach Amy co jsi provedla? Přestaň bojovat!"

Najednou se Amy jakoby probudila a mluvila tenkým hlasem. "Scotty? Pomůžeš mi? Ty provazy jsou moc utáhlé.." a skoro brečela. Šel jsem k ní a lítostně se na ní podíval, bylo na mě vidět, že ji chci pomoct. "Ne! Ona klame!" řekl Peter. Amy se na mě dívala, jak se rozmýšlím a potom jsem jí se zdrceným srdcem řekl: "Ne" - "Cože?" - "Slyšel jsi duchu! Ne!" Duch v Amy se naštval a začal křičet hrubým hlasem: "Tak si trhni! Z tohodle se vymotám sám." řekl duch. Jen jsem si sedl k Isaacovi a Peterovi a čekal.

Stiles s Amy zkoušel mluvit. "Amy? Mám tě rád a proto se musíš vrátit!" Amy se na Stilese jen tak podívala a věnovala mu vražedný pohled. "Amy tady už není" vytrhla se z provazu a vyletěla do vzduchů. Porazila nás na zem a byli jsme mimo několik hodin, mezitím posedlá Amy někam zmizela.

O tři hodiny později

"Kam zmizela? Musíme ji najít" řekl Isaac. Proměnil jsem se ve vlkodlaka a zařval, aby mě hlavně Malia a Nicole slyšely a pomohly nám.

Z pohledu Amy:

"Kde to jsem? Scotte? Stilesi?" říkám si pro sebe. Nevím, kde jsem. Vidím jen čistou tmu.

Z pohledu Nicole:

Jakmile slyším vlkodlačí řev, poznávám, že je to Scottův řev. Nevím ale kvůli čemu. Jsem doma a najednou slyším zvonek. "Liame? Jdu otevřít" - "Dobře" odpověděl mi. Běžela jsem otevřít a ve dveřích stála Amy. "Amy? Co tu děláš?"
Amy se na mě usmála, vstoupila dovnitř, chytla mě za krk a zvedla do vzduchu. "Amy, co to děláš?" zeptala jsem se jí.

___________________________________________________________

Pokračování příště :))

🌟 potěší

526 slov

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat