Kdo je Kanima??

50 5 0
                                    

Další den

Z pohledu Scotta:

Další zajímavý den nastal už od rána. Jak to? Vstal jsem z postele, najednou se v klidu podívám z okna a najednou tam zase vidím tu kanimu se kterou jsme s Liamem a dá se říct i s Lydií bojovali. "Pořád jsme nezjistili, kdo to je..." říkám do telefonu Stilesovi.
"Jo...jo, musíme na to přijít co nejdřív" odpovídá mi.

Po půl hodině volání jsem odjel konečně do školy.
Když jsem vystoupil z auta, opět jsem našel svoje lidi a vešli jsme do školy společně. Tam jsme si stoupli do kruhu a začali diskutovat o kanimě.

"Co když ta kanima je někdo, koho opravdu ani trochu neznáme?" - "Lydie, jak jsi na tohle proboha přišla? Může to být kdokoli..." odpověděl Stiles.
"Dobře nechme toho!" trochu jsem vykřikl a přesně na sekundu začalo zvonit na hodinu.

Ve třídě

"Isaacu? Nevěděl jsem, že sem ještě chodíš." - "Jo no.... Nikdo si toho ještě nevšiml" - "hraješ s námi zase lakros?" - "jistěže ano, lakros je můj život."

Najednou se nad námi objevil trenér. "McCalle! Lahey! Chcete se snad s námi o něco podělit?" - "Ne, trenére." řekli jsme.
"Tak zmlkněte! Zmlkněte alespoň při mé hodině!" a odešel od nás.

Jakmile hodina skončila, šel jsem se zeptat ostatních, jestli dneska neviděli Jacksona Whittemora. "Nevím proč, ale mám takový pocit, že Jackson je Kanima, ale nejdřív to potřebuji potvrdit, jakkoli!" řekl jsem ostatním. Ostatní se na mě jen podívali a mlčeli. Zakroutil jsem očima a odešel.

Z pohledu Stilese:

Viděl jsem, jak Scotta nikdo nechápe. Nikdo kromě mě. Běžel jsem za ním a snažil se ho uklidnit. "Scotte, z nich si nic nedělej. Až jim dokážeš, že je to Jackson. Budou koukat." - "Jo, máš pravdu.....a....co kdybych ti řekl, že jsem něco zjistil o Amy, nikomu to nesmíš říct." Chvilku jsem se zamyslel, no jo, bez toho bych to prostě nebyl já. "Co jsi zjistil, jak jsi to zjistil a kde jsi to zjistil?" - "Zjistil jsem, že Jacksona může odhalit jen liška. To znamená Amy. Má se chovat jako šibalka a to ona umí dobře. Zjistil jsem to od Deatona." poslední větu řekl klidným hlasem, jakoby samozřejmostí. Jak jinak než od Deatona, že? Jen jsem na to všechno kývnul, i když jsem nestihl všechno pobrat. Pak jsme pokračovali v cestě k mému jeepu. Najednou na něm sedí Jackson. "Stilesi, je to ten kdo si myslím?" - "Jo, to je on a já ho zabiju!" - "Co? Proč?" ukázal jsem na svůj jeep "sedí na mým jeepu, mým krásným jeepu" - "Stilesi, uklidni se.."

Dýchal jsem a pevně jsem se držel, abych mu něco neudělal. "Hej!" ukázal jsem na něj. "Slez z mýho miláčka!" - "Tak pardón.." řekl ironicky. Slezl z něho a začal cosi blábolit, nerozumněl jsem mu ani slovo...

"Mohl bys prosím uhnout? Musíme domů!" - "Ó ne! 😮 Vy spolu domů?" řekl opět ironicky. "Víš ty co? Už tě mám pokrk Jacksone Whittemore!" odstrčil jsem ho. Poté si všímám, jak Scottovi svítěj žlutě oči a narostlé vlkodlačí nehty. Jackson se najednou začal smát. Scott na něho skočil, přičichnul k němu a odjeli jsme. "Proč jsi k němu čuchal?" - "Zkoušel jsem zjistit, jestli je to Jackson, ale zdá se, že Kanima ani Jackson nemají žádný pach..."

_____________________________________________________________

Pokračování příště :))

🌟 potěší :))

533 slov

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat