Posedlá Amy??

28 6 0
                                    

Z pohledu Scotta:

"Scottí...je ráno, vstáveej.." přišla ke mně do pokoje Amy. "Amy? Je ti dobře?" - "Ano, proč?" - "No....tak za prvý, neříkáš mi Scottí. Nikdy jsi mi tak neříkala a neříkej mi tak...(zamračil jsem se) zní to hrozně. A za druhý, do mého pokoje nikdy nechodíš, tak co je ti?" - "To jen tak nemůžu přijít za svým bratříčkem?" - "Ne?! Protože za mnou nechodíš... Ne vážně, co je to s tebou?" Amy prostě jen odešla. Hned jsem vstal a volal Stilesovi. "Crrr....crrr"
"Scotte? Víš kolik je hodin?" Kouknul jsem se na mobil, kolik je. "Jo vim. Teď mě šla do pokoje probudit Amy a řekla mi Scottí..!!" - "Tyy jo! Cos jí provedl?" - "To je to. Já nic neudělal. Něco se jí jistě stalo.. Pomůžeš mi?" - "No jasně. Za 20 minut u mě. U tebe radši ne, ty víš proč.."
Jen jsem kývnul, i když mě Stiles neviděl. Připravil jsem se a hned vyrazil. Jenomže hned, jak jsem sešel ze schodů, slyším "Amy". "Scottí? Kam pak jdeš?" - "Ven.."
Nechtěla mě pustit, ale já se jí vyvlíknul. Cestou ke Stilesovi si říkám: 'tohle přece nemůže být Amy, ona takhle ani trochu nemluví, jenom jak dokázat, že to není ona?'

Za deset minut jsem byl už u Stilese. "Stilesi?" Stiles přišel i s nečekanou návštěvou, teda s víc jak jednou nečekanou návštěvou. "Co tu dělají?" zeptal jsem se ho. "No, Isaac má bezva vědomosti a o věcech, co se nám dějí, hlavně o nich, toho ví fakt hodně. No a Peter prostě chtěl spolupracovat." - "Aha" koukal jsem se naštvaně na Petera. "No tak Scotte. Já myslel, že jsme už dávno za Jacksonem.. Pořád se zlobíš?" - "O čem to mluvíš? Já za Jacksonem už dávno jsem..." - "No tak nač ten nabručený pohled?" Jen jsem ho obešel a šel rovnou ke Stilesovi do pokoje.

"Tak povídej... Co se stalo?" vyzvídal Isaac. "No jako normálně, šel jsem večer spát a ráno mě přišla Amy do pokoje, zdůrazňuju do pokoje vzbudit a řekla mi 'Scottíku' a pár vět mi ještě řekla. Prostě to k ní nesedí, nemůže to být ona!" - "Rozumím" odsouhlasil Isaac, ale protože Peter je starší a má mnoho zkušeností, kouknul jsem se spíše na něho. "Mmm...néé... Nikdy jsem o tom neslyšel...pokud ovšem..." - "Co??!" - "Pokud ovšem...do ní nevlezl jeden duch, který se rád předvádí.." řekl ironicky, ale já to vzal vážně. Vzal jsem Stilese za límec a odvedl ho od těch vlkodlaků, pak jsem se k nim otočil, ukázal na ně prstem a řekl: "Neposlouchat!" a zase jsem se otočil ke Stilesovi. "Peterovi nevěřím! Ale může to být pravda." - "Jo, co uděláme?"

Najednou se z dálky ozve Peter: "Já být vámi. Tak tu Amy někam přivážu a držím ji od okolního světa. Počkal bych, až to ducha přestane bavit a odejde. Jenže je tu riziko, že odejde do někoho z vás nebo nás." - "Říkal jsem neposlouchat!" naštval jsem se.

"Uzamkněte ji v nějaké místnosti, ale vážně." řekl Peter. Podíval jsem se na Stilese a přikývnul. "Můžem to zkusit. Co tím ztratíme?"

_____________________________________________________

Pokračování příště :))

🌟 potěší

507 slov

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat