Stiles + Amy

133 10 0
                                    

Z pohledu Amy:

Jakmile jsem vyšla ze třídy, potkávám Stilese. "Stilesi? Co tu děláš?" - "Čekám na tebe, Amy.." upřeně se na mě chvíli díval a pak mi dal pusu na tvář, myslela jsem, že omdlím. Hned odešel, Stiles je taková malá, hezká stydlivka.
Pak jsem si vzpomněla, že máme mít sraz před školou. Běžela jsem ven a venku byl Stiles, v celé své kráse, opřený o jeho jeep.
Běžela jsem za ním, obejmula ho a dala mu velkou, oslintanou pusu.

Jakmile jsem se odtáhla od Stilese, nabídl mi, že mě sveze domů.

Z pohledu Stilese:

Když jsem ji odvezl. A jakmile jsme stáli s mým milovaným jeepem. Nejsem ten typ, ale naklonil jsem se k ní a dal jí dlouhou, krásnou pusu. Byla tak dlouhá, že z toho omdlela. Půl hodiny jsem ji probouzel a pak se probudila a něco s ní bylo. Měla takový ďábelský úsměv. Přitáhla si mě k sobě a líbala mě tak dlouho, dokud nebylo ráno....

Ráno
Probudil jsem se úplně nahý a moje jedna ruka byla pod Amy a druhá ruka byla na jejím prsu. Amy byla nahá, též. Polovina našich oblečení byla na zemi, vyhozený z okna. Hlavně moje spodky. Naklonil jsem se opatrně z okna, aby mě nikdo neviděl. Sebral jsem si spodky a kalhoty... Amy jsem raději sebral všechno spodní prádlo. A pak už nezbývalo nic, než sesbírat zbytek oblečení. Probudil jsem Amy a jeli jsme spolu do školy.

Z pohledu Scotta:

"Stilesi, kde je Amy?" volám, mluvím do hlasový schránky.
Jedu do školy a tam vidím Amy jak mluví s holkama.
Zaslechnu kousek jejich rozhovoru.
"Aaa představte si to! Bylo to úžasný. Spát se Stilesem v autě! No to je sen každý holky!" kroutim hlavou, že ne. Jdu za ní.
"Amy, musím s tebou mluvit! Hned!" vzal jsem ji za ruku a táhnul.
"Tak co je?" - "Co je? Celou noc jsi někde pryč a ty se ptáš co je?" - "V klidu brácha, byli jsme před naším domem" - "Fajn.."

"Ani se nezeptáš s kým jsem byla? To tě najednou nezajímá?" - "Nezajímá, protože to vím. Byla jsi se Stilesem" naštvaně jsem se na ní podíval a odešel.

Z pohledu Stilese:

Hledám Amy až najednou se moje oči střetly se Scottovými. Scott za mnou naštvaně jde a nic se mu nepostaví do cesty. "Scotte? Jsi v pohodě?" nakláněl jsem se dozadu, bál jsem se, že mi jednu vlepí. "Stilesi! Jsem na tebe naštvanej!" rozsvítili se mu jeho červené oči. "Scotte! Tvoje oči!" Scott zavřel oči a pomalu dýchal, pak otevřel oči a dal mi nečekaně facku. Ironie samozřejmě.

Přišel jsem za Amy. "Amy? Mám takovej divnej pocit, že je na mě Scott naštvanej.." - "Jak to?" - "Protože mi to přímo řekl, přímo těmito slovy - jsem na tebe naštvanej" - "aha, o nic se neboj. Promluvím si s ním.." usmála se na mě a hned zazvonilo. Vzal jsem si učebnice a šel do třídy. Kouknul jsem na Scotta, který sedí přede mnou, ale on mi nevěnoval ani jeden pohled. Zafunil jsem a šel si tedy sednout... Kopnul jsem do Scotta a omlouvám se mu "Scotte, promiň" pořád mě ignoruje..

Po škole jsme se celá parta sešli venku před školou. Hned jak mě Scott viděl, oči mu zčervenaly a blížil se svými kroky ke mně. Cítil jsem, že se něco stane a mám zcela pravdu. Scottovi narostly drápy a strhnul mě k zemi. Už mi tekla krev z nosu, říkám umírajícím hlasem "Scotty, sco...scotty"

Scott mě chtěl ještě jednou praštit, ale pak se na mě podíval a pomohl mi vstát. Amy mi nabídla kapesníky na utření krve a všichni jsme spolu jeli domů. Odvezl jsem je svým milovaným jeepem...

___________________________________________________________________

Pokračování příště :))

Teen Wolf - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat