1.2

4.7K 430 31
                                    

Roséxchae: Güzel ve çirkin hikayesini biliyor musun Jimin?

Roséxchae: Her şey bir gülle başlıyor.

Roséxchae: Gül...

Roséxchae: Her yerde karşıma çıkıyor.

Roséxchae: Neyse.

Roséxchae: Güzel ve Çirkin hikayesinde ki Çirkin'i anımsatıyorsun bana.

Roséxchae: Öyle gibisin.

Roséxchae: Hatta direk öylesin.

Roséxchae: Hikayede prens insanları dış görünüşlere göre yargılıyordu.

Roséxchae: Tâ ki bir gün kapısını yaşlı kadın çalana kadar...

Roséxchae: Prens'ten bir bardak su, yatacak bir yer isteyen yaşlı kadın prens tarafından çok kötü bir şekilde yargılanmaya maruz kalıyor.

Roséxchae: O anda güzel bir periye dönüşen yaşlı kadın prense büyü yapıyor.

Roséxchae: Prens her ne kadar çabalasada işe yaramıyor.

Roséxchae: Yaşlı kadın prensi lanetliyor, dış görünüş olarak çirkin birine dönüştürüyor.

Roséxchae: Kendisi dahil evine de büyü yapıyor.

Roséxchae: İçerisinde yaşayan her bir hizmetçiyi eşyaya dönüştürüyor.

Roséxchae: Prense bir gül veriyor ve bu gülün son yaprağı düşene kadar onun içini seven biri bulamazsa sonsuza kadar çirkin bir şekilde kalacağını söylüyor yaşlı kadın.

Roséxchae: Prens yıllarca çirkin bir şekilde kalıyor.

Roséxchae: Şatosunu ziyaret eden biri bile olmuyor.

Roséxchae: Bu yüzden daha aksi, daha kötü huylu biri oluyor.

Roséxchae: Belle'in babası işi için yurt dışına çıkıyor, kaldığı yerden ayrılıyor.

Roséxchae: Yolunu kaybeden adam prensin yaşadığı şatoyu buluyor.

Roséxchae: Prens, yaşlı adama yatacak bir yer, güzel bir sofra hazırlatıyor.

Roséxchae: Onu evinde bir gece ağırlıyor.

Roséxchae: Ertesi gün şatodan ayrılmak üzere olan yaşlı adam, kızına verdiği sözü hatırlıyor.

Roséxchae: Dönüşte babasından bir tane gül isteyen Belle'in isteğini gerçekleştirmek için bahçeden bir adet gül koparıyor.

Roséxchae: Ama prens en kıymetli gülünün koparıldığını görünce kızıyor ve yaşlı adama bağırıyor.

Roséxchae: Seni bir gece evimde ağırladım, sana her şeyi verdim diye...

Roséxchae: Bu gülü kime götüreceksin diye soruyor.

Roséxchae: Korkmuş ve ürkmüş olan yaşlı adam kızıma demek zorunda kalıyor.

Roséxchae: Prens, yaşlı adamı tehdit ediyor ve kızını buraya getirmesini söylüyor.

Roséxchae: Yaşlı adam kızını prense vermek istemesede kızına durumu açıklamak zorunda kalıyor.

Roséxchae: Babasının hayatı için kendini feda eden Belle prensin şatosuna gidiyor ve hikayenin konusu orada başlıyor.

Roséxchae: Belle, prensin içindeki iyiliği ortaya çıkararak gerçek kişiliğine aşık oluyor ve prensi eski haline geri döndürüyor.

Roséxchae: Her şey eski haline dönüyor ve birbirlerine seven bu kişiler sonsuza dek mutlu yaşıyorlar.

Roséxchae: Hikaye böyle bitiyor.

Roséxchae: Çirkin'de seni görüyorum.

Roséxchae: Ve senin merak ettiğin gibi ben de merak ediyorum...

Roséxchae: Gerçek kişiliğini ne zaman ortaya çıkaracak diye.

Roséxchae: Sahi...

Roséxchae: Ortaya çıkacak mı?

(Görüldü, 20.48)

unobtrusive • jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin