close to me

1.7K 63 68
                                    

Herkese merhaba.

Biliyorum, uzun zaman oldu. 2019 Haziran ayında bu hesabıma ara verdiğimi söyleyip hâlâ bu hesapta devam etmeme konusunda kararlı olsam da boş vakit bulmuşken bir uğrayayım dedim. Nasılsınız, neler yapıyorsunuz? Umarım iyisinizdir.

Aslında dediğim gibi burada yazmaya devam etmeyecektim. Fakat haftalardır bir kurgu sürekli zihnimde dolaşıyor, ben de kendime engel olamadım böylelikle. Gitmeden önce bir rosékook yazıp öyle veda etmem gerektiğini düşündüm. Gerçi burada olan var mıdır bilemem ancak şuan profilimde an itibariyle yayımlamış bulunmaktayım.

Kitabın ismi close to me. Emin olun o kitabımı unobtrusive'den daha istekli ve daha heyecan verici yazacağım. En azından deneyeceğim. Eğer ki kurguda takıldığım bir nokta olursa, kafama eserse kaldırabilirim. Yine de sonuna kadar gitmeye çalışacağım, desteğinizi ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz umarım.

Şunu belirtmeliyim ki texting değil, normal hikaye olacak. Artık pek texting yazmıyorum. 2018 yılında yayınladığım rosékook konulu bir texting kurgum vardı: lost boy. Belki burada olanlar bilir. O kurgu içinde çok farklı şeyler hissediyordum lakin o hissi kaybettim ve önceden de söylediğim üzere kurgulardan kopmamdan dolayı soğudum. Ona devam etmeyeceğim, taslaklarımda dursa bile sadece orada öylece duracağını söyleyebilirim.

Sizi close to me'ye bekliyorum. Lütfen bir göz atın, pişman olacağınızı düşünmüyorum.

Ve unobtrusive'ye yazdığım sondan dolayı hâlâ tepki aldığımı görüyorum. Cidden, bu kadar üzüleceğinizi tahmin etmemiştim. Özel bölümler gelmeyeceğine göre alternatif son adlı bir bölüm daha okumak ister misiniz? Benim için kitabın esas sonu 2 yıl önce yazmış olduğum 5.0 | final bölümü fakat böyle bir ayrıcalık tanıyabilirim.

Okuyan olur mu pek kestiremiyorum. Ama yine de alternatif son başlığında bölüm yazarsam genel olarak nasıl ilerleyeceğini kafamda belirledim. Okumak isteyip istememeniz konusunda lütfen yorumlarda fikrinizi belirtin, düşüncelerinizi dikkate alacağım.

Close to me'ye de bakmayı unutmayın ayrıca, ben oralarda olacağım ve sizi de bekliyorum! Görüşmek üzere, sağlıcakla kalın.

unobtrusive • jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin