5 Yıl Sonra
İnsan yaşadıklarıyla olgunlaşırdı. Üzüntü onu kendine getirir, acı onu büyütürdü. İnsan yaptığı hatalardan ders çıkararak hayatında eskiye dair hiçbir şey bırakmaz, barındırmazdı. Ve Roseanne Park da aynen böyle yapmıştı.
Günler geçmiş, aylar geçmiş, yıllar geçmişti. Sahil kenarında canını acıtan adamı unutmak adına kendisine söz veren genç kız zamana yayarak bunu uygulamış, ardından olgunlaşarak büyümeyi seçmiş; kararı sonucunda bir genç kadın haline gelmişti. Kalbinde açılan yaraları bir bir kapatmak uğruna adamdan kendisine kalan çoğu hatırayı yakıp atmış, zihnini adama ait anılardan arındırarak hayatında yeni bir sayfa açmıştı. Ve Tanrı, genç kadının yeni bir yola girmiş olan hayatında oynamalar yaparak ona bir fırsat sunmuş, sunduğu bu fırsatı güzelce değerlendirmesini keyifle izlemişti.
Genç kadın için artık Chaeyoung yoktu, Roseanne Park vardı. Gittiği yerde insanlara kendisini Roseanne Park olarak tanıtmış, böylelikle yaptığı işler sayesinde ismi insanların hafızasından asla silinmeyecek bir şekilde kazınmıştı.
Fransa genç kadının hayatında adeta bir dönüm noktası olmuştu. Aldığı eğitim onun ilerlemesini sağlamış, bugünkü halinin tohumları orada atılmıştı. Üniversiteyi bitirdikten sonra Fransa'nın ünlü olan yayınevlerinden biriyle anlaşarak insanları aydınlatacak birçok kurgu kalem almış, bunları kitap olarak bastırmıştı. Özellikle yazdığı yazılar, çıkarttığı kitaplar, söyledikleri, kız çocukları ve kadınlar için yaptıkları insanlar tarafından baya konuşulmuştu ve hâlâ konuşuluyordu. Dünyanın her bir yanındaki insanlar genç kadını tanıyor, çok seviyor, ondan desteklerini esirgemiyorlardı.
Ve genç kadın bu ilgiyi hiç beklemiyor olsa da ona böyle yaklaşan kişilere karşı minnettarlığını gittiği yerlerde göstermeye çalışıyordu. Her ne kadar aksini yaptığını düşünse bile.
"Roseanne Park'ın bir ay önce yayımlamış olduğu Bir Zamanlar adlı kitabı hâlâ trend listesinde yerini korumaya devam ediyor. Fransa'nın en çok satılan listelerinde ilk 10'a giren bu kitap, sadece Fransa da değil başka ülkelerde de çevrilerek kitap olarak basıldı ve insanlar tarafından büyük bir ilgi gördü. Avustralya, İngiltere, Amerika, Japonya, Türkiye, Kanada gibi ülkelerde yükselerek yeni rekorlar kıran bu kitabın satışının bir haftaya kadar tükeneceği düşünülüyor."
Genç kadın yan tarafında bulunan kahvesini avucunun içine yerleştirerek bir yudum aldı ve geri yerine bırakarak gazetesini okumaya devam etti. İlk sayfaya göz attıktan sonra sayfalarını çevirdi, diğer sayfaları incelemeye başladı. Neredeyse yazılanların çoğu kendisi ve yapmış oldukları hakkındaydı. En sonunda gazeteyi katlayarak yanına koydu, bu sefer eline kumandayı alarak televizyonu açtı. Eliyle bildiği kanallardan herhangi birini açtı, çatılmış olan kaşlarıyla ilgisini televizyona verdi.
"Bir Zamanlar kitabıyla hâlâ adını konuşturan Roseanne Park bugün hayranlarıyla buluşmak ve imza günü düzenlemek için memleketi Güney Kore'ye gidiyor. Uçağın sabah - öğle arası havalanacak olması kesinleşmişken genç kadının bir, iki haftaya kadar orada kalacağı bekleniliyor. Ayrıca bir davetten çağrı alan genç kadının bu davete de katılacağı düşünülüyor. Şimdiden-"
Genç kadın dayanamayarak kumandanın kapatma tuşuna bastı, ekranın karanlığa boğulmasını bir süre izledi ve gözlerini kapatarak alnını ovaladı. Bu ilgiye karşı ne kadar minnettar olsa da alışamamıştı. Hâlâ geçmişten gelen huyunu koruyor olmasıyla birlikte insanların gözü önünde olmayı sevmiyor, buna tezat her yerde kendisini görüyordu. Ancak kendisine bir söz vermişti; bu ve buna benzer özellikleri yüzünden geri adım atmayacaktı. Hedefleri vardı, bunları tek tek gerçekleştirmeyi planlıyordu ki neredeyse yarısını gerçekleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unobtrusive • jirosé
FanfictionOna olan bağlılığımı içimde yaşayacağımı zannediyordum. Ancak duygularım kendini ele vermeye başlayınca dayanamamazlık hissiyle kavruldum, ona mesaj attım ve belki de hayatımda yaptığım en delice şeyi gerçekleştirdim. Fakat bütün bunlara rağmen beni...