Stranger Things ﻬ Bp×Bts

3.7K 148 44
                                    

-Çok özür dileyerek söylüyorum ki bu yeni bölüm değildir.-

Herkese merhaba! Ben yine bir çılgınlık yaptım ve yeni bir hikaye yayımladım...

Bu yayımladığım hikaye diğer yazdığım hikayelerden biraz farklı çünkü bir uyarlama.

Eylül ayı sonlarına doğru bir diziye başladım, Amerikan yapımı bir diziye. Çok fazla öneriyorlardı ve açıkçası aşırı ilgimi çekmişti. Dizinin adı: Stranger Things.

Gerilim filmini bile izleyemeyen ben bu diziyi 3 günde bitirdim ve aşık oldum. Resmen hayranı oldum diyebilirim. Zaten 1.sezon 8 bölümden oluşuyor, bölümler çok kısa. Bir günde bile bitirilebilir ancak... Lanet olası okul.

Neyse, içimde zaten uzun zamandır bir uyarlama yazmak vardı. Ben de neden çok sevdiğim dizi olan Stranger Things olmasın dedim? Ve yazmaya başladım.

Aranızda diziyi izleyenler muhakkak vardır. (Umut ediyorum ki var🙏)
O yüzden konuyu biliyorlardır. Ben Stranger Things dizisini uyarlıyorum ancak diziyi az da olsa kendime göre değiştirdim. Konu ve kurgu da değişiklik yapmadım fakat yeni karakterler ekledim, dizide ki bazı karakterleri kendi hikayeme almadım falan. Okuyacak olursa bunu dikkate alarak okumasını tavsiye ederim.

Ve diziyi izlemeyenler için söyleyeceğim... Gidip izleyin, yoksa çok şey kaçıracaksınız. Kurgu, konu, oyuncular, kısacası dizi mükemmel! Kesinlikle izlemelisiniz! Zaten bugün 2.sezon çıkıyor. Çok çok heyecanlıyım....

Eğer dikkatinizi çekmişse yeni yayımladığım “Stranger Things ﻬ Bp×Bts” kitabıma bakmanızı öneririm. Pişman olmayacağınızı düşünüyorum.

Böyle bir duyuru yapmaya gelmiştim ve şimdi gidiyorum. Ve yeni bölümü daha yazmadım, başlamadım bile. Ama inşallah başlayacağım ve sizi bekletmeyeceğim.

Görüşmek üzere, sağlıcakla kalın! ♥

unobtrusive • jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin