★41. kapitola★

3.6K 260 34
                                    

„Idem za ním a zabijem ho!" Rozčuľovala som sa.

„Teraz by si nikam nemala ísť. Si nahnevaná a nahnevaný ľudia robia zlé rozhodnutia." Vysvetlovala mi Kristyn ako nejakému psychopatovi či bláznovi.

„Je mi to jedno!" Kričala som.

Sedela som na posteli a všetky stáli okolo mňa a dívali sa na mňa.

„Prečo už vlastne nechodíš s Masonom ty?" Pýtala sa Summer a dívala sa na Carmen.

Tá si lakovala nechty a s niekym si písala esemesky.

„Ja? Chodila som s ním kôli prachom.."

Všetky sme na ňu vyvalili oči.

„..kôli rodičom. Veď Mason je najbohatší človek v Dakote. Lenže otec zistil, že ich okradli o dvadsať miliónov a keď ich jedného dňa okradnú do posledného centa, tak by som skončila chudobná. Preto sme už spolu nemuseli byť."

Všetky sme povedali jedno úbohé a nechápavé „ahá"

„Ešte nejaké otázky?" Spýtala sa a usmiala sa na mňa.

„Vyzerá ako fajn baba." Pošepkala mi Beka a ja som ju prepychla pohľadom.

„Neverím jej." Povedala som pomedzi zuby a ona sa pozrela na Carmen. „Už som sa upokojila. Môžem ísť?" Spýtala som sa a postavila sa, ale Kristyn do mňa strčila a ja som opäť sedela na posteli.

„Fajn. Pôjdeš za ním a čo mu povieš?" Zisťovala Carmen a ja som sa na ňu pozrela a zdvyhla som jedno obočie. „Bože Valentine. Viem, že mi neveríš ani pol slova čo som ti povedala. Nehovorím, že musíme byť najlepšie kamošky, ktoré bez seba nevydržia ani sekundu.. Len chcem, aby sme spolu vychádzali keď sme už spolu na izbe a na univerzite. Chápeš?" Hovorila a mierila ku mne.

Bola som ticho. Kristyn do mňa drgla a ja som sa poriadne nadýchla.

„Hej.." Povedala som otrávene a ani sa na ňu nepozrela.

„Fajn. Čo mu povieš?" Zisťovala opäť.

„Nó..že.. Poviem mu, že je...nie.. Najskôr mu..alebo by som mala...no..ja..ja..neviem.." Povedala som napokon.

„Buď žena s rešpektom. Pôjdeš ku nemu a najskôr bez žiadnych slov a rozmýšľania mu strelíš facku a vykričíš mu, že je to obyčajný idiot. Pekne s rešpektom a úctou k samej sebe odídeš preč. Nebude mať odvahu ísť za tebou." Hovorila Carmen a všetky sme sa na ňu pozerali.

„Nechcem mu dať facku. Chcem toho magora zabiť!" Zakričala som na plné hrdlo.

„Len sa pekne upokoj. Dáš mu košom a pôjdeme sa pekne zabaviť.." Hovorila Nataly a ja som prikývla.

„A môžem sa opiť do nemoty?" Spýtala som sa so sklonenou hlavou.

„To niéé..zajtra máme predsa prax.." Hovorila Kristyn a otvárala mi skriňu.

„Pozývam vás na všetko." Povedala Carmen a všetky sme sa na ňu pozreli. „No jasné. Ja s vami nejdem lebo ste ma ani nevolali a teraz vyzerám ako taká krava.." Hovorila a mala som pocit, že jej to bolo ľúto. Naozaj.

„Veď bolo by fajn..ak by si šla s nami. Ak to nebude nikomu prekážať..že Val?" Drgla do mňa Beka a ja som len prikývla.

„Fájn." Povedala som.

Postavila som sa ku skrini a prehrabávala sa v nej.

Napokon som si zo skrine vybrala tesné rifle a čierny top. Vzala som si aj mikinu. Veď do baru to boli len tri ulice..

★Unikát_Príbeh pokračuje★Onde histórias criam vida. Descubra agora