Venujem @EmaGymnast
Sedela som na svojej posteli v tureckom sede a pred sebou som mala kvantum pošty. V tej chvíli som ničomua nikomu nerozumela. Prosto sa mi zastavil svet a môj rozum zamrzol. Dokonca ani neviem ako som sa z nemocnice dostala na moju izbu. Ja ani neviem čo sa poslednú hodinu dialo.
„Kedy ti prišli tie dopisy?" Zisťovala Kristyn a prechádzala sa po izbe dosť nervózne.
„V pondelok." Odpovedala som po dlhej chvíli a ďalej ich čítala.
„V pondelok?! A dnes je streda! Tri dni si milionárkou a ani o tom nevieš?!" Rozčuľovala sa Kristyn akoby tou milionárkou bola ona.
Priala som to každej z nich. Zaslúžili by si to. Všetky mali nápady a návrhy čo by som s nimi mala urobiť. Všetky si predstovali, čo by robili na mojom mieste a všetky sa pri tom usmievali a boli tak šťastné.
„Bože Kristyn.." Zasmiala som sa. „Vieš, že si nepozerám poštu." Mne pošta nikdy nechodila. Možno len nejaké zbytočné letáky či brožúrky o žúrkach.
„Ona sa naozaj na tom zasmiala alebo mi len preskočilo?!" Spýtala sa dievčat a sadla si na zem ku Nataly. Vyzerala zúfalo.
Zvonil mi telefón. Srdce sa mi rozbúchala a myslela som len na jedno. Volal mi Mason. Teda.. Bola som blízko. Volala mi mama.
„Bože Val, práve sme videli správy a bola si tam ty.." Hovorila natešene čo znamenalo, že sa práve dozvedela, že som milionárkou.
„Ahoj mami.."
Carmen si sadla ku mne a začala čítať ostatné dopisy. „Dozvedela som sa to len teraz. Ani neviem kedy sa to stalo a ani neviem kedy som podávala športku.." Zasmiala som sa.„Valen.."
„Mami musím končiť."
Musela som. Uvedomila som si jednu vec. Naozaj som nevedela kedy som podávala športku a ako som teda mohla vyhrať?! Do čerta!!
„Ja nepodávam športku." Povedala som a dívala sa na všetky.
„Ale hej. Val, pamätáš sa, keď sme sa v bare bavili o tom, že chceme prachy? O milionároch? Išli sme do najbližšieho stánku a podala si si športku." Vysvetlovala Kristyn celá natešená..
„Tu sa píše, že.. No jasné.." Čítala Carmen a zasmiala sa. „.Val, bože.. Platila si kreditkou a tak ťa vystopovali. Dokonca sedí aj čas. Je to jasné. Si milionárkou. Blahoželám." Povedala a usmiala sa na mňa.
Ja som sa na ňu dívala a snažila sa dýchať. Stále mi to však nedošlo. Nemohla som tomu uveriť..
„Bože Valentine, riaditeľ stávkovej spoločnosti ti v piatok večer odovzdá tvoju výhru.." Jasala Beka keď čítala ďalší papier. „Počuješ?! Už v piatok večer sa budeš topiť v prachoch." Povedala a zasmiala sa.
„Ja..ja...ja.." Koktala som zo seba, ale ani sama som nevedela, čo chcem povedať.
„Val to je v poriadku. Keď chceš, pôjdeme tam s tebou." Hovorila Kristyn a usmievala sa na dievčatá.
"Kam so mnou?" Spýtala som sa zvedavo a hodila sa na posteľ.
Stále som sa cítila zle. Navyše ma od toľkého premýšľania začala bolieť hlava. Bola som unavená a túžila som po spánku.
"..nespi. Teraz nespi.." Započula som a hneď ma zasiahol vankúš.
Následne na posteľ skočila Nataly a ja som si myslela, že sa mi zlomí buď telo alebo posteľ. Nič sa však nezlomilo. Zatiaľ..
ESTÁS LEYENDO
★Unikát_Príbeh pokračuje★
Novela JuvenilODPORÚČAM PREČÍTAŤ PRVÝ DIEL ★Unikát★ Láska pokračuje i keď je vzdialenosť 295kilometrov...