Ușa se deschise pentru a treia oară în ultimele zece minute.
—Thea dacă nu plecăm acum vom întârzia, spuse Dimitri. Știi doar că Lissei nu îi place când o lași singură.
Adevărul era că eram în criză de timp iar părul meu refuza să stea prins.
—Of, renunț, am spus smulgând agrafa din par și lăsând buclele dezordonate să cadă pe spate.
Dimitri intră în cameră și luă agrafa de la Aky, care o culese de pe jos, și veni spre mine.
—De ce ești atât de încordată? mă întrebă în timp ce îmi răsuci părul într-un coc jos și elegant exact așa cum vroiam să mi-l fac eu.
—Păi Lissa se bazează pe mine să susțin cazul moroilor care doresc să învețe cum să se apere de strigoi, având în vedere că eu am fost învățată și am și luptat cu ei, și știu că înseamnă mult pentru ea, și pentru mine, și dacă nu reușesc să conving consiliul să voteze în favoarea noii legi, toată munca noastră din ultima lună este în zadar.
Am respirat adânc, realizând abia când am terminat că vorbisem dintr-o singură răsuflare. Ciudat dar într-un fel mă simțeam mai bine. Mai liberă. Dar sunt sigură că la această stare a contribuit și mâinile lui Dimitri care îmi răsuceau încrezătoare părul.
—Nu trebuie să fii tensionată. Lissa va fi acolo și Ariana te va susține și ea, plus ceilalți cărora le-ai câștigat încrederea. O să se termine înainte să îți dai seama. Uite vezi, adăugă și își luă mâinile din părul mei lăsându-mă să îi admir opera.
—De unde știi că așa am vrut să arate? Și mai ales cum ai reușit să îl faci. Eu tot încerc de jumătate de oră și nu am reușit.
Însă Dimitri doar a ridicat din umeri.
—Haide. Lissa ne așteaptă.
—Da, ședință.
Trecuse deja o lună de când ajunsesem la Curte. În prima mea zi am fost primită călduros și la prima mea ședință am reușit să creez o revoluție. Adoptarea unei legi prin care moroi să fie învățați să se apere singuri și să folosească magia împotriva strigoilor.
După alte doua ședințe, Lissa a ales un grup ce douăzeci de moroi care să fie antrenați fizic și învățați să își folosească magia în mod ofensiv. Asta a creat multă vâlvă în lumea moroilor. Uni susțineau că e sinucidere curată, dar majoritatea—mai ales moroi de rând— erau dornici să învețe să se apere singuri.
Ieri, grupul antrenat de Dimitri, Rose și încă doi gardieni au arătat că pot învăța să lupte fizic și cu ajutorul magiei. Demonstrația a adus și mai mulți doritori să învețe, iar consiliul urma să voteze astăzi în urma discursului meu.
Discursului meu! Trebuia să țin un discurs în fața consiliului și a altor câteva sute de moroi care se îngrămădeau să vadă. Curtea era plină de moroi și la fel și amfiteatrul unde se ținea ședința.
Când am intrat în amfiteatru am înghețat. Era plin de moroi.
Dimitri mă prinse înainte să îmi rup glezna când m-am dezechilibrat pe tocurile foarte înalte. Înainte să plec mi se păruse o idee buna să port pantofi cu toc. Așa diferența de înălțime dintre mine și Lissa ar fi fost aproape invizibilă. Lissa nu purta niciodată pantofi cu toc.
—Hei, va fi bine, îmi șopti Dimitri la ureche.
De când ajunsesem la Curte, cu Dimitri îmi petrecusem cea mai mare parte a timpului, Lissa fiind ocupată cu funcțiile administrative, Jill era plecată să își viziteze familia, Rose o ajuta pe Lissa și se ciorovăia cu Christian de câte ori avea ocazia. Deci practic am fost cam singura. Îi vedeam pe toți doar când luam masa împreună, seara în general.
CITEȘTI
Legături de spirit (spin-off "Academia Vampirilor")
FanfictionViața Tiarei (Thea) Gonzales este una normală. Cât de normală poate fi viața unui moroi ce trăiește departe de intrigile Curții Regale. Însă când un vizitator venit de la Curte îi dezvăluie cine este ea în realitate - o membră a neamului Dragomir și...