°[8]♧

140 90 112
                                    

"Selin Hanımlar vardı ya daire beşte oturan,benim karşı komşu. Onlar bir veda bile etmeden kaçar gibi gitmişler. Ee şimdi yeni taşınanlar da Serçe'yle aynı okuldalarmış hatta bir tanesi de Serçe'nin sevgiliymiş."

"Neyiymiş,neyiymiş?"deyip şaşkınca bana bakakaldı annem ve babam.

Verilebilecek en saçma tepkiyle sorulabilecek en saçma soruyu yönelttim.

''Hangisi?!"

"Hangisi mi?"diye beni tekrarladı babam.
"Bu nasıl soru Serçe?!"diye bağırdı ardından.

"Hayatım sakin ol lütfen. Serçe,sen de odana çıkıyorsun çabuk. Yarın bu konuyu seninle ayrıca görüşeceğiz!"

Annemi dinleyip oturduğum koltuktan kalktım. Tam gidiyorken Selma Nine söylenmeye başladı.

"Bu gençlik nereye gidiyor böyle vah vah! "

Selma Nine'yle göz göze geldim. Beni kınar bir şekilde bakıyordu.
Her geldiğinde ortalığı karıştırmadan gitmiyordu.Neden her taşın altından bu kadın çıkmak zorunda?

"Saat geç oldu gidin artık isterseniz,"dedim imalı bir şekilde.
Burun kıvırıp"Zaten gidecektim ben de şimdi,"dedi.
"Öyle mi? Hiç belli olmuyor. Daha çok biraz daha kalıp ne yapsam ve daha çok bu ailenin huzurunu bozsam planları yapıyor gibisiniz."

Babam bana adeta gürledi.
"Serçe! Selma Nine'den çabuk özür dileyip odana çık!"

Sinirlerim altüst olmuştu.

"Olmayan bir söylentiyi ortaya atıp kenardan çıkardığı karmaşayı izleyen bu kadından özür falan dilemeyeceğim!"deyip hızla odama çıktım.

Arkamdan babamın"Serçe buraya gel!"diye bağırmalarına aldırış etmedim.

°•°•°•°•°•°•°•°•°

Bir o yana dön,bir bu yana... Yok,uykum gelmiyordu. O kadın uykumu da kaçırmayı başardı işte! Bir burnunu sokmadığı uykum kalmıştı çünkü...
Ama bana sordu da o çocukları nereden tanıyorsun diye ve ben okuldan sadece arkadaşlarım olduklarını söyledim. Nereden çıkardı ki şimdi bunu? Asır ya da Tükürük... Biri bu söylentiyi çıkarmasında Selma Nine'ye yardım etti. Ben de Serçe'ysem bulacağım hangisinin bunu yaptığını! Ama yarın şimdi uyumalıyım...

Tam uykuya dalmıştım ki telefonun yanıp sönen ışığına yeniden uyandım. Kimdi bu saatte arayan?
Telefonun ekranına baktığımda başta gözüm alışmadığından numarayı seçemedim,daha sonra alıştığında tanımadığım bir numara olduğunu fark ettim. Açmakla açmamak arasında kalıp açmamayı tercih ettim. Muhtemelen biri telefon şakası yapacaktı ya da arayan bir telefon sapığıydı... Telefonu bırakıp geri yattım. Bu sefer uykuya dalmama bile müsaade etmeden yanıp sönmeye başladı.
"Ne var Allah'ın cezası!"diye gözümü açmadan telefona uzanıp açtım. Ses gelmeyince kulağımdan çekip ekrana baktım. Arama değil mesajmış...

"İstemeden benim sebebiyet verdiğim bir tatsızlık yaşanmış bu akşam evinizde. Selma Nine'den duydum. Gerçekten çok üzgünüm. Nasıl olduğunu merak ettim.-Asır"

Bu ne demek oluyor şimdi? Demek bu söylentiyi çıkarmasında Selma Nine'ye yardım eden Asır'dı. Ben sana yapacağımı biliyorum,sen hele bir elime geç!

°•°•°•°•°•°•°

Daha hiç uyku tutmuyordu. Asır'ın yüzünü dağıttığım anı hayal ettim.

Öfkeden neler düşünüyorum, Allah'ım iyice psikopata bağladım!
Kendi kendime konuşup duruyordum.

Elime telefonumu alıp Arın ve Akın'la olan Whatsapp grubuna yazmaya başladım olanları. Bir zamanlar bu grupta Zeynep'te vardı. O olsaydı yazdıklarımı hemen görür cevap yazardı diye düşündüm.

K A Ç I ŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin