•[5]♤

190 125 120
                                    

Medya;Asır

"Asır,Çakıl ile ilgili içime sinmeyen şeyler var. Ona güvenmekle doğru mu yaptım emin olmalıyım."

"Çakıl sizin en güvendiğinizdir Efendi. Zaten bundan dolayı,sizin için bu kadar önemli bir meselede Çakıl'ı görevlendirmediniz mi? Şimdi neden bu düşüncelere kapıldınız?"

Efendi eliyle Asır'ın şakaklarına bastırdı ve Asır'ın gözünde görüntüler canlandı.

"O kızı görüyor musun? İşte o kız benim Çakıl'a olan güvenimi sarsıyor."

°•°•°•°•°•°•°•°

"Ya! Çok mu etkilendin Serçe'nin güzelliğinden?"
Önümde duran Baby Face'in arkasını dönmesiyle oldukça sinirli görünen Akın,Arın ve Tükürük'le karşı karşıya geldik.
"Yine mi sen?"dedi Baby Face Tükürük'ü görünce.
Tükürük sinirle kahkaha atmaya başladı.
"Bende şimdi sana bu soruyu soracaktım. Kafamı nereye çevirsem sen çıkıyorsun karşıma."
Baby Face'e doğru yürüyüp eliyle suratına hafiften bir tokat attı.
"Ve bu durum inan hiç hoşuma gitmedi."
Baby Face sırıtıp"Öyle mi? Senin adına çok üzüldüm,"dedi.

Arın,Baby Face'sin yakasını düzeltirmiş gibi yapıp erkeksi bir tavır ortaya koyarak "Serçe,bu yakışıklıyla tanıştırmayacak mısın bizi?"dedi.
Omuz silkip "Bende daha tanımıyorum ki," dedim.
Baby Face araya girip"Öyleyse tanışmak için güzel zamanlama! Ben Asır,"dedi ama bunu benim dışımda kimsenin umursadığını ya da duyduğunu sanmıyordum. Daha çok herkes şu an bizim tanışmıyor olmamıza odaklanmış gibiydi. Akın şaşkınlık ve sinirle kaşlarını kaldırdı.
"Daha tanımadan bu ne samimiyet öyleyse Serçe?!"
"Samimiyet falan yok Akın."

Tükürük"Bu samimiyetsiz halin mi Serçe?!"diye aniden bağırdı.
Tükürük'ün ani bağırmasıyla şaşırıp elimi belime götürdüm ve konuştum.
"Pardon ama sen bana hangi sıfatla hesap soruyorsun?!"
"Bana gelince hangi sıfat ama daha tanışalı iki saniye olmayan çocukla içli dışlı olmalar falan."
"İyide sana ne?!"
"Sana ne ha?! Bana ne değil mi zaten bana ne oluyorsa?!"
"Evet aynen öyle,sana ne oluyor?"
"Ya evet öyle. Bana ne oluyor,bana ne oluyor ki?!"
Tükürük sinirle saçlarını karıştırıp Asır'ı duvara itti ve okulun içine girdi.

"Serçe hadi bizde gidiyoruz,"deyip kolumdan çekiştirmeye başladı Akın.
"Akın tamam çekiştirme! Canımı yakıyorsun!"

Asır kolumu Akın'ın elinden çekip kurtardı.
"Canının acıdığını söylüyor sana."

Arın üstüne atılıp bağırmaya başladı.
"Lan sana ne oluyor?!"
"Yeter!"deyip Asır'ın itmesiyle Arın duvara yapıştı.

°•°•°•°•°•°•°•°

"Arın,Arın gözünü aç kardeşim!"
Akın'ın bağırmasıyla ikinci bir şoka uğradım.

Arın'ın kafası duvara gelmiş,Akın'ın kollarına bayılıp kalmıştı. Elim ayağım birbirine dolandı. Beynim o an durdu.

"Ne yaptın lan sen kardeşime ne yaptın! Arın hele bir gözünü açsın öldüreceğim oğlum seni!"
Akın ağlarken zorlukla konuşuyordu.

Asır,Arın'ı kucaklayıp kaldırdı.
Akın,Asır'ın bu hamlesiyle öfkeden deliye dönüp yakasına yapıştı. Asır yakasından elini sakince çekip konuştu.
"Önce Arın bir kendine gelsin sonra hesaplaşırız. Şimdi bırakta onu revire götüreyim."

°•°•°•°•°•°•°

"Akın biraz sakin olur musun? Hepimiz perişanız ama böyle yaparak kendine zarar vermekten öteye geçemezsin. Hem Arın uyandığında seni böyle görmemeli."

K A Ç I ŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin