"Sanırım kaçtı. "
"Ne?!"
Doktor bey çok normalmiş gibi davranıyordu. Onu,bu rahatlığından dolayı boynundaki steteskopu ile boğmak istedim fakat ortada daha büyük bir sorun vardı. Arın kaçmıştı!Bahçede,hiçbir şeyden habersiz oturan Akın'a doğru koştum.
"Serçe düşeceksin ama yavaş olsana!"
"Akın beni boşver,çok büyük bir problemimiz var!"
Akın elleriyle suratını kapayıp isyan etmeye başladı.
"Ya ama bu bünye bir günde bu kadar çok sorunu nasıl kaldırsın be Serçe'm?!"
Ben nefes alış-verişlerimi düzene sokmaya çalışırken Akın ellerini yüzünden çekip bana döndü.
"Tamam hazırım dökül!"demesiyle bir çırpıda söyleyiverdim sorunu.
"Arın kaçmış."
"Ne?!"
"Ya,bende işte böyle tepki verdim ama doktor olacak o bey çok normalmiş gibi davrandı!"
"Nereye kaçmış? Ne diyorsun sen ya?! Serçe şunu en başından bir sırasıyla anlatır mısın?"demesiyle baştan sona anlattım olanları.°•°•°•°•°•°•°•°•°
Akın,Arın'ı sövdükten sonra hâlâ okulun içinde olmasını umarak, Akın'la farklı yönlere dağılıp Arın'ı aramaya başladık.
Aradan yarım saat geçmişti. Aklıma gelen her yere bakmıştım. Ama yoktu! "Yer yarılmışta içine mi düşmüş bu çocuk?!"diye düşünmeye başlamıştım.
Telefonum pantolonumun cebinde titremeye başladı.Arayan:ANORMAL
"Arın! Sen neredesin?! Nereye kaçtın kaşla göz arasında? Çocuk musun evladım? İğneden mi korktun? Sen nereye kaçıyorsun ya?! Arın konuşsana,niye konuşmuyorsun?"
"Bir konuşturmadın ki!"
"Konuşturmamışmışım. Tabii konuşturmam,sen konuşmayı hakediyor musun ki?!"
Konuşmayı kesip Arın'ın konuşmasını beklediğimde ses gelmedi.
"Alo,alo Arın konuşsana! Telefonu kapatmadın değil mi?"
"Kızım sende bir karar ver! Konuşmamı istiyor musun,istemiyor musun?"
"Bana bağırma Arın!"
"Ben mi sana bağırıyormuşum?"
Yoğun duygu geçişleri yaşıyordum. Bir an ciyaklarken bir an kedi gibi uysallaşıyordum.
"Her neyse. Neredesin?"
"Çatıda."
"Ne?! Ne işin var orada? Atlamayı falan düşünmüyorsun değil mi Arın?! Arın saçma birşey yapayım deme! Arın,sakın!"Boşa konuştuğumu bu telaşla çok sonradan fark ettim. Telefonu çoktan kapamıştı.
Ne yapmalıyım? Ne yapayım şimdi? Sakin ol Serçe,sakin. Derin bir nefes al. Beynini çalıştır,hadi,çabuk!Rehberde Akın'ı aramaya başladım. Akın ne diye kayıtlıydı? Habire farklı şekilde kaydedersen tabii unutursun Serçe! Tamam,buldum!
Bay Bilir Kişi. Ara!
"Serçe! Buldun mu?"
"Akın,koş! Çatıda!"°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Çatıya nasıl vardığımı hatırlamıyorum bile. Koştum,koştum ve koştum.
-Hadi Serçe bunlar son merdivenler,yapabilirsin!
+Ama çok yoruldum! Bir adım daha atmaya mecalim yok!
-Arın için!Aklım ve kalbimin çatışmasında her zaman olduğu gibi kalbim kazandı. Koşmaya devam ettim. Arın burada işte!
Çatının kenarında oturmuş sigara içiyordu.
"Arın,sakın!"
Beline sıkıca sarıldım. Eğer atlamak gibi bir niyeti varsa şu durumda birlikte geberir giderdik."Serçe! Ne yapıyorsun?"
"Asıl sen ne yapıyorsun? Kaçtığın yetmedi birde intihar etmeye çalışmalar falan."
"Ne? İntihar mı?"deyip çok içten bir kahkaha attı. Bu kadar içten kahkahasını daha önce duymuş muydum? Birde bu çocuk intihar edecek,pes yani!
"Şu an tutuyor olmasam öbür dünyaya doğru yolculuğunuz başlamıştı Arın bey bu ne neşe?"
"İntihar ha?"deyip ara vermeden gülmeye devam etti.
"Hem o kadar ölmeye meraklıysan hiç telaş etme. Böyle seni tuttum da, intiharından alıkoydum diye de üzülme. Çünkü Akın'la ben zaten seni kaçtığın için dövecektik birde üstüne bu intihar teşebbüsünle mortingen şitraze."
"Mortingen şitraze? Allah'ım sana geliyorum!"
İntihar etmek isteyen birine göre oldukça neşeli. Çok ilginç! Eh biz boşuna anormal demiyoruz bu çocuğa! Bir bildiğimiz var herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K A Ç I Ş
Mystery / ThrillerSıradışı bir ailenin pek sıradan kızlarıyım... Ya da ben öyle sanıyorum...