Raisha berjalan perlahan kearah katil selepas menukar baju kerjanya kepada tube putih dan juga seluar pendek.Kali ini dia langsung tidak memakai apa di dalam.
Badannya sudah lenguh-lenguh.Ni la padahnya bila kerja sebagai budak suruhan.Tak la sampai kuli.
“Weh.."panggil seseorang di muka pintu biliknya.
Raisha menoleh perlahan.Dia terbeliak melihat Zairil berpakaian kerjanya sambil pegang flogger dan tali yang panjang
“Nak buat apa tu?"soal Raisha pelik.
Zairil senyum senget sebelum menerpa kearah isterinya yang sedang berdiri di hujung katil.
“Apa ni?!"tengking Raisha bila tubuhnya ditolak kasar ke katil.
Zairil diam lalu mengikat kedua-dua tangan Raisha.Raisha cuba meronta bila sedar akan sesuatu yang bakal terjadi.
“Stop moving!Nanti sakit kau bising!"marah Zairil.
“Saya tak nak!Buka cepat!Buka!!"
Pang!
Raisha terdiam.Zairil pula bernafas kencang.Hanya bunyi kipas saja menemani.Raisha membalas renungan tajam suaminya.
“Kau ikut cakap aku kalau tak nak makan penampar aku ni!"kata Zairil kasar.
“Ada saya kisah?Cepat la buka!Saya tak nak semua ni!"Raisha kembali meronta.
Zairil yang terlalu geram mencengkam rahang isterinya.Bibir isterinya dilumat dengan geram.Raisha cuba menoleh ke sisi namun cengkaman Zairil semakin kuat.
“Ha..Hah.."
Nafas mereka bersatu.Raisha terasa lemas bila nafas suaminya berada di lehernya.
Zairil bangun dari katil dan menuju ke biliknya untuk mengambil sesuatu.
Raisha yang perasan akan hal itu cepat-cepat meronta supaya ikatan tali ditangannya longgar.
“Jangan berani nak buat macam tu.."tegur Zairil sambil memasang kamera.
Raisha tergamam.Bila dia masuk?Apsal aku tak perasan?Semakin kuat dia meronta.
“Dont worry sayang..Aku akan buat kau mengerang lagi hebat dari hari tu."Zairil sudah menanggalkan baju kemejanya.
Zairil duduk dicelah kangkang Raisha.Seluar pendek berwarna hijau itu ditarik ke bawah melepasi kaki isterinya.Tube juga di gunting.
“Zairil please..No."rayu Raisha.
Zairil menjilat-jilat lembahnya.Dia cuba menahan diri dari mendesah.Tak mahu suaminya itu menganggap dia lemah.
Sempat mata Raisha memandang kamera yang berada dihujung katil berdekatan meja solek.Ada lampu merah berkelip menandakan aksi mereka dirakam.
“Emph.."Zairil masih leka menjilat lubang kecil itu.
Raisha masih diam walaupun dia hampir mencapai klimaks pertamanya.
“Moan for me.."Zairil mengangkat wajahnya.
Raisha hanya merenung sayu ke dalam anak mata hijau hazel itu.Dari renungan isterinya,Zairil tahu yang Raisha sedang berpura-pura.
“Kau jangan nak berlakon pula!Cepat!"desak Zairil.
Raisha masih diam membatukan diri.Macam mana bapak singa ni boleh tahu aku berlakon sedih ni?Tak guna!Ke aku berlakon tak jadi?
“Awak nak sangat kan?Ok..Saya akan buat awak tergila-gilakan tubuh saya.Tapi."Raisha merenung benjolan pada seluar suaminya.
“Saya nak tanya.Awak ni baka jenis apa eh?Besar sangat."bibir dijilat dengan sensual.
Zairil sudah tersengih.Dia melihat isterinya menjilat bibir.Terus dia terangsang.
“Em..I not sure.But my father is British and my mom from here."ujar Zairil sambil menggentel puting isterinya.Sempat lagi mereka berbual.
“Oh ya?Aah..Ha.."nafas Raisha tersekat.Dia mendesah kuat dan lembut supaya suaminya terangsang.
Zairil terus menghisap buah dada pejal itu.Dihisap berkali-kali dan bergilir-gilir.
“You so hot.."bisik Zairil perlahan bersama deruan nafsu.
“Then..take me..take me to your heaven..Ahh.."Raisha terus mendesah kuat.
Zairil tidak menunggu lama.Seluar dan boxernya dibuka.Terpacak la batangnya yang besar dan panjang itu.Flogger dimainkan atas badan isterinya.
Raisha mengeliat bila flogger menyetuh kulitnya.
“Aah..."
Raisha mengerang perlahan bila Zairil memukul badannya dengan flogger.Dia malah merasakan dia akan klimaks lagi.
Zairil mengubah posisi mereka kepada 69.Iaitu di mana Zairil akan ‘service' Raisha dan Raisha akan ‘service' Zairil.
Pada mulanya Raisha tak mahu memasukkan batang suami ke dalam mulut.Tapi bila mengingatkan kata-kata.Terus dia memasukkan batang panjang itu tanpa berfikir panjang.
“Hmphh..Aah.."
“Haa..Harder sayang."
Akhirnya Zairil bangun bila Raisha mencapai klimaks kali ketiga.Hampir saja dia terpancut bila batangnya berada dalam mulut isterinya yang panas itu.
“Ready?"
Raisha hanya mengangguk perlahan.Badannya terasa lemah dan melekit.Tersangatlah tidak selesa.
“Auch!"
Raisha bagaikan mahu menangis bila batang Zairil menujah laju ke dalam lembahnya.
“Damn hot!Ketat gila cipap kau!"
Zairil menghentak kuat pangkal rahim isterinya.Erangan sakit yang keluar dari mulut isterinya tidak dihiraukan.Malah dayungannya di percepatkan.
Raisha terasa tangannya bebas.Terus dirangkul leher suaminya.Digigit manja dada bidang itu sehinggakan meninggalkan bekas merah.
“Kapit kaki."arah Zairil sambil menyilangkan kedua-dua kaki isterinya ke pinggangnya.
Raisha hanya menurut sebelum badannya diangkat menuju ke kamera.Zairil mengubah sedikit kedudukan kameranya kearah sofa panjang.
“Aaah.."Raisha klimaks lagi.
Zairil mengeluar batangnya yang masih terpacak keras dari lembah yang sudah melimpah dengan air berahi.
“Tonggeng."
Perlahan-lahan Raisha menonggeng.Kudratnya kian habis digunakan.
Zairil memasukkan semula batangnya dari belakang.Dia mendengus kasar.
“Shit!Ketat gila!"jerit Zairil.
Raisha tersungkur kerana lututnya lemah.Tetapi Zairil tetap terus mendayung.Malah dayungan lebih laju dari sebelumnya.
“I can't take it anymore.."kata Raisha bila dayungan suaminya terlalu laju.
“You can..Just stay.Hah..Hah.."
Akhirnya bersama raungan Zairil,air mani ditembak tepat ke dalam lembah berahi isterinya.
“You can pull out?"soal Raisha bila nafasnya sudah teratur.
Zairil tersengih lalu bangun dari menindih isterinya itu.Raisha turut bangun dari meniarap.Rasa badannya sengal.
“Thanks..Ouwh..Apsal kalau dalam bilik ni kau sexy eh?Luar dari bilik ni sopan gila.."Zairil menyarung boxernya lalu duduk di sofa.
“Suka hati la.."
Raisha terus masuk ke dalam bilik air dengan hentakkan kaki.
+++++kali ni sis up pendek jek..nanti sis up pjg smpai berjam² korang bca..hehehe..gurau jek..
YOU ARE READING
Crazy marriage
RandomKali ni sis nk buat dua² psiko.Best jgak la.Si heroin tu jenis mood x menentu...Hero pula...entah