kpd yg request..hope enjoy!
Zairil tidak senang di perbaringannya.Isterinya disebelah di kerling.
“Aah..!Aku tak boleh nak tahan lagi!"bisiknya kasar.
Raisha yang masih nyenyak tidur itu tidak menyedari apa-apa.Nak kata tak tidur,dah berdengkur.Nak kata tidur mati,eem entah.
“Ish..!"
Dengan susah payah dia memeluk pinggang isterinya yang masih tidur.Selimut ditolak ke sisi.
“Emm.."Raisha bergerak sedikit.Tetapi dia kembali tidur semula.
Zairil melepaskan nafas lega.Nasib aah.Di gesel ereksinya yang sudah keras di belahan punggung isterinya.
“Emm..Aah.."sehabis mungkin desahan di kawal.
Semakin lama tempo sudah tidak terjaga.Bergoyang sedikit katil tersebut dengan aksinya menyebabkan Raisha merengek sedikit.
Nafasnya sudah memberat.Tidak lama lagi dia akan mencapai klimaksnya.Tiba-tiba saja tubuh Raisha menoleh kearahnya dan
Crit..crit..crit..
Berdos-dos tembakan padu air maninya keluar sehingga membasahi seluarnya dan Raisha.Almaklumlah,dia tak pakai boxer malam tu..
“Erm.."Raisha merengek kecil kerana seluarnya terasa basah.Tapi dia mamai.Tidur saja lah.
Zairil menarik nafas dalam-dalam.Dia menukar posisi ke duduk.
“Shit..!Basah!"
Matanya tertancap pada tompokan besar air maninya di seluar isterinya yang berdekatan kawasan rahsia.
“Em..Biar je lah.."
Katanya malas.Perlahan-lahan selimut ditarik.Matanya kemudian ditutup.Letih.
***😂😅😆😝***Cahaya yang masuk melalui celahan langsir mengganggu tidurnya.
Cahaya?
Terus badan tegak 90 darjah tanpa silap.Dia mengeluh perlahan.Subuh terlepas lagi la..
“Ermm.."
Gerakkan pada sebelahnya menyebabkan dia tersentak.Susuk tubuh itu di pandang.
Matanya berkedip-kedip melihat apa yang tak dijangka.So memang aku dah nikah la semalam?
Pipinya ditepuk berkali-kali.Yak percaya akan kebenaran yang ada.
“Oii..Kau dah pehal macam orang sawan nih?"soal Zairil bila melihat isterinya menepuk pipi sendiri.
Raisha berhenti menepuk pipinya.Matanya kini tertancap pada lelaki di sebelahnya yang sedang menggosok sebelah matanya.
Zairil melihat isterinya yang diam.Geram pula dia.Terus dia duduk bersila atas katil.
“Kau dah pehal?Bisu dah?" soalnya lagi.
“Memang betul la.."Raisha berkata perlahan tapi dapat ditangkap oleh suaminya.
“Betul apanya?"soal Zairil cuak.Takkan la minah dah tahu yang malam tad..
Belum sempat Zairil ingin membuat adaian lebih lagi,Raisha telah memotong.
“Awak la!"kata Raisha.
“Apa dengan aku?" cuak.
Raisha memperkecilkan matanya menjadi sepet.
“Awak yang nikah dengan saya.Yang akad 2 kali tak lepas tu.."
Bush!!
Zairil rasa nak hentak jek kepalanya ke dinding.Malu siot bila isteri sendiri kata macam tu!
Memang la dia mengulang dua kali akad nikah malam tadi.Apa taknya.Nama Raisha jadi Rasya.Mas kahwin harga lain,sebut harga lain.Mana tak silapnya.
“Eh..Er..Diam lah!Tu kira bersyukur aku ulang dua je!Kalau tak?Siapa la nak kan kau.."sinis sekali.
Raisha menggenggam selimut.Nak kena aah..!Damn it!Fucking shitty husband!Tudia sekali mencarut.Pepagi dah buat dosa diorang nih.
“Apa pandang-pandang?Tak puas hati?"soal Zairil seakan menyindir.
Raisha ketap rahangnya.Terus nafas berat dilepaskan.Tak guna betul!Raisha turun dari katil.Baru langkah kaki ingin dibuka.Tangan kanannya ditarik kasar menyebabkan dia jatuh terlentang atas katil.
“Kau nak ke mana?Hah?"soal Zairil sambil membetulkan rambutnya.
“Bilik air."jawapan dingin dari Raisha.
“Aku ikut."
Belum sempat kaki mencecah lantai.
“Tak payah la!Nak buat apa berdua dalam tu?"soal Raisha kasar.
Zairil tarik senyuman sinisnya.
“For save time and water bills?"
“Nonsense!Jangan berani!"kata Raisha sambil perlahan-lahan mengundur ke pintu bilik air.
“Why?This is my room and.."ayat dibiarkan tergantung sambil langkahnya makin mendekat kepada isterinya.
Raisha menggeleng perlahan.Jumpa je tombol pintu terus dia buka dan merobos masuk.Pintu di kunci dari dalam.
“Hey!Open this door!Let me in!" jerit Zairil dari luar sambil mengetuk pintu bilik air itu bagai nak roboh.
Raisha tersengih.Puas hati aku!Nak menggatal pulak mamat nih!
“No!"
Raisha tersengih lagi.Win!
***😂😆😝😊***end for special part 1..sis ltak scene chezy kit😝😳 jngn mrh eh?so..next chapt will be soon!
YOU ARE READING
Crazy marriage
RandomKali ni sis nk buat dua² psiko.Best jgak la.Si heroin tu jenis mood x menentu...Hero pula...entah