Pocity

662 38 11
                                    

S Liamem, Petrem a Isaacem dojdem k nám domu, kde je můj táta s malou.
Naštěstí táta ještě nespí.
Uvařím všem kávu, a začneme vysvětlovat co se děje. V tátových očích spatřím děs. Vyslechne vše, načež se zvedne a dojde pro Natalii, spolu jdou domu.

Lydie si vyzvedla malou, a vzala jí k sobě a Parishovi.
Tam bude v bezpečí. Já jdu do sklepa, vytáhnout svou tabuli.

Postavím jí do obýváku.
Hned začnu psát to co víme o Doktorech Děsu.
Jen seznam chimér je prázdný.
Jedno slovo si zakroužkuju a to je, Kdo!

Za ty roky jsme nikdy nepřišli na to kdo přesně jsou, a co chtějí.

Isaac ke mě dojde. Chytne mě za boky a přetočí čelem k sobě. Nemusí nic říkat.
Stačí jen pohled do jeho očí.
Jeho oči jsou okno do jeho duše.
S tím vším co se děje si uvědomím, že jsme neoslavili ani jeho vítěztví.

,,Isi, já.."

,,Ššt..Sti, já nepotřebuji nic víc než tebe," na to nic nedodám.

Rukama zajedu do jeho kudrlinek a přitáhnu si ho blíže.

,,Mě už dávno máš. Chci tě, tak moc tě chci," zašeptám roztouženě do jeho rtů.

Jen se rychle rozhlédnu, ale Peter a Liam zmizeli, zřejmě hned jak ke mě Isaac došel.
Znají nás moc dobře.
Po mých slovech Isaac nečeká na nic a začne mi svlékat triko.
Já nezůstávám pozadu a vysvleču mu ho taky. Po dnešku netoužím po ničem jiném, než ho cítit jak si mne bere.
Přitáhnu si ho za pásek, který mu vysvleču ihned i s kalhoty. Isaac mě mezitím začne směrovat k našemu stolu. Líbá můj krk, zatím co rukama zajíždí za kalhoty i boxerky, jemně stiskne můj zadek. Moje vzrušení mi v kalhotech začne překážet. Ale ještě chci udělat jednu věc, než se vysvleču.
Sjedu na kolena a rukou polaskám Isaaca po celé délce. Kouknu nahoru do jeho očí a vystrčím jazyk, kterým přejedu po jeho špičce.
Isaac se prohne a tím pohybem zajede do mých úst.
Chytnu ho za zadek a začnu pohybovat. Slyším Isaacovi vzdechy, je to jako rajská hudba pro mé uši.
Náhle mne zastaví a vytáhne nahoru. Políbíme se a svlékne mě.

,,Stilesi potřebju tě, hrozně moc tě potřebuji cítit," s těmi slovy mě ohne přes stůl.

Ani nevím kde stačil vzít lubrikant, ale cítím jeho prsty s chladivím gelem u mého otvoru.
Nejdřív prsty zakrouží než jedním do mě vstoupí.
Spolu s přípravou, mě uchopí do ruky a začne pohybovat a dráždit palcem přes špičku jak to mám rád.

Jakmile vycítí že jsem si zvykl přidá i druhý prst. A dráždí mě dál. Díky dvojímu dráždění se mi nahrne krev do obličeje.
Jsem vzrušený na nejvyšší možnou míru. Isaac si toho všimne a vyndá oba prsty. Třetí ani nedává, ví že víc dráždění nevydržím. Vstoupí do mě, a hned jak si zvyknu začne pohybovat.
Jednou rukou chytne mou ruku, a druhou drží moji chloubu.
S přírazem zajede přesně na to místo kde mám prostatu. Pevným stiskem a hlasem mu dám najevo jak moc je skvělej.
Všemy směry se o mě stará. Cítím jeho rty na krku, i jeho dech mne šimrá, a to mě dovede do extáze. Cítím jak mě vše brní, chce se mi smát a brečet najednou, jak moc skvělý pocit to je.

Když otevřu oči, jsem otočen a opřen o Isaaca. Ani sem ve svém stavu nezaregistroval, kdy mě k sobě otočil.
Nebo kdy sám prožil orgasmus. A že ho prožil poznám na jeho očí. Poprvé od okamžiku, co se u nás objevil Derek mu svítí štěstím.

,,Sti moc Tě Miluju, byl jsi dokonalej," řekne a stulí si mne do náruči, kde se ještě vydýchávám.

,,Isi to ty jsi byl dokonalý. Miluju tě," lehce se nadzvednu a políbím ho.

Hope Dies LastKde žijí příběhy. Začni objevovat