StilesUpoutám Rosi do sedačky, a ještě zavolám tátovi, že vyjíždíme. Po cestě mi Rosi vypráví jak se měla ve školce, a co s Lydií vyváděla u ní v butiku. Najednou se mi před autem něco mihne.
Rychle strhnu volant, jediné co stačím zaregistrovat je strom před kterým mé auto zastaví.
Naštěstí do něj nenarazím.
Otočím se na Rosi zda je v pořádku.To jsem neměl dělat, cítím jak mě něco silně udeří do hlavy. Slyším jak malá křičí, a pak přestanu vnímat uplně.
Probouzím se na lůžku v sanitce.
Nademnou se sklání Melissa McCallová.
,,Kde je Rosi? Co s ní je? Chci ji vidět."
,,Stilesi, kdo je Rosi?
V autě si byl sám. Volal nám projíždějící řidič a nahlásil nám nehodu.
Rosi je tvá partnerka?"Optá se Melissa.
,,Ne Rosi je má dcera. Byla semnou v autě, vezl jsem jí k tátovi. Kde je?"
,,Dcera? Stilesi měl jsi nehodu, ješte se neví proč, ale narazil jsi do stromu. Nikdo jiný krom tebe tam nebyl. Zřejmě máš otřes mozku musel jsi na chvíli ztratit paměť. Neboj v nemocnici se o tebe postaráme," promluví na mě a pak se otočí na zřízence za sebou.
,,Prosím 5 miligramů Dormicia."
Chci ještě něco říct, ale jen otevřu pusu cítím jak na mě padá únava a já usínám se slovem Rosi na rtech.
Isaac
Nemůžu uvěřit tomu, že je to tady.
Lydia sice viděla, že se má stát něco hrozného Stilesovi a Rosi. Ale vše vypadalo tak skvěle.
A teď?
Můj manžel a dcera jsou pryč.
Noah a smečka sice hledají kde jsou, ale nedávám tomu naději.Stilesův Jeep je nabourán ve stromě, a vzadu chybí sedačka s Rosi.
Cítím jak mi mizí pevná půda pod nohama, nevnímám nic než své myšlenky a strach.
Nedokážu to ovládat. Vím kdo za to může. Derek a Scott, kdyby se nevrátili, nebylo by zpět ani nadpřirozeno s nimi.,,Isaacu klid, cítím tvůj vztek. Teď se nemůžeš přestat ovládat.
Soustřeď se," promluví na mě Peter.,,Jak se mám soustředit, jak?
Ještě před týdnem bylo všechno v pořádku. Byli jsme šťastný. A přijedou tihle dva a je konec všeho. Nebýt jich, byli by jsem teď s Rosi a Stilesem doma, a jako každý pátek by jsme se koukali na pohádky."Rozuřeně se otáčím k Derekovi.
,,Isi nech toho víš moc dobře, že jsem nebezpečí viděla. Uklidni se takhle nenajdem Stilese ani Rosi. Všichni se musíme uklidnit."
Přejde ke mě Lydia a chytí mě za ruce.
Její slova na mě zapůsobí a já cítím jak se pomalu uklidňuji.
Zhluboka se nadýchnu a ucítím krev. Patří Stilesovi. Pak kolem Jeepu a i v něm cítím pachy několika osob, nerozeznám je.
Někdo je musel unést. Ale kam?,,Isaacu mám Stilese, sanita ho odvezla do nemocnice. Má otřes mozku a pár odřenin, ale jinak je v pořádku," přiběhne ke mě Noah.
Jeho slova mě zpruží, třeba to byla jen obyčejná nehoda, ostatně auto tomu odpovídá.
,,A Rosi je v pořádku?"
Optám se s obavou.
,,Rosi s ním není. Sanitáři o ní nic neví. Prý našli jen Stilese. O žádné holčičce nikdo neví," odpovídá mi Noah a je vidět jak ho ta slova bolí.
ČTEŠ
Hope Dies Last
FanfictionCo se stane, když vám přestane nejlepší přítel věřit? Jak se vyrovnat s tím, když vás opustí člověk, kterého jste milovali? Stiles Stilinski by vám mohl vyprávět o bolestech života. Díky smečce která tu zůstala měl sílu se postavit na nohy. Vyrov...