18. Den s Amy

313 19 4
                                    

Ani jsem nepostřehla, že Johnny odešel. Probudila jsem se až o půlnoci, tak jsem se šla osprchovat a převléct do pyžama. I přes to, že jsem nic nevečeřela, jsem hlad neměla. Únava mě ale ještě neopustila, tak jsem si šla zase hned lehnout.

Ráno jsem se probudila teprve v sedm. Unavená jsem nebyla, tak jsem vstala. Hodila jsem na sebe něco na doma a zamířila do koupelny.

Marně můj zrak bloudil po obsahu lednice, tak jsem se nakonec rozhodla pro obyčejné lupínky s mlékem.

Po snídani jsem dala najíst Maurovi a s notebookem na klíně zasedla do křesla v mém pokoji. V půl jedenáctý jsem se oblékla do něčeho civilizovanějšího, zabalila si nějaký věci, ohlásila odjezd k Amy a vypařila se.

S tim, že svojí drahou tetičku překvapím jsem vešla bez ohlášení. Ale místo toho, abych na ně vybafla já, vybafli oni na mě a já dostala málem infarkt.

,,Takže, abych ti představila program. Ve dvanáct si dáme oběd. Překonala jsem se a udělala svíčkovou, tak snad se to bude dát jíst. Potom půjde Teddy spát a my si pokecáme, zahrajeme nějakou hru a tak. Ve tři vzbudíme vrtuli (Teddyho) a půjdeme do zoo. No a když Teddy nebude otrávenej, tak můžeme jít ještě nakupovat," představila mi dnešní program Amy.
,,Jo a abych nezapomněla," dodala. ,,Napadlo mě, že by jsi tady mohla i přespat a kdyby nám nevyšly ty nákupy, tak můžeme dopoledne i s Teddym, protože to nebude tak protivnej, jak očekávám."

,,Když nebudu otravovat," usmála jsem se.

,,Olivio!" řekla na oko naštvaně Amy.

,,Ano?" odpověděla jsem provokativně.

,,Máš klíče od branky i od domu. Máš tu pokoj a pár věcí. Kdyby jsi otravovala, tak to tu nemáš, takže tohle nechci už nikdy slyšet," promluvila naprosto vážně.

,,Dobře, dobře. Tak já to napíšu domů," přikývla jsem a udělala to, co jsem řekla. ,,Stejně je takový zvláštní, že tady jsem v jednom kuse a Jess ne."

,,Mně to moc zvláštní nepřijde," řekla Amy. ,,Bez urážky, ale nikdy jste mi nepřipadaly i přes vaší podobnost jako ségry. Spíš jako nejlepší kamarádky, třeba. A navíc, ona je spíš mámina, kdežto ty jsi tátova. No a jelikož jsem ségra tvýho táty, tak mě to ani moc nepřekvapuje," pokrčila rameny a já se nad tím zamyslela.

,,Jo, to je pravda," přisvědčila jsem.

,,Tak já nám jdu nandat to jídlo," usmála se a vstala od stolu.

,,Tak co? Dá se to?" zeptala se.

,,Je to výborný a ty to víš," odpověděla jsem jí. ,,Viď Teddy?"

,,Jo, je to výbolný," přisvědčil.

,,Tak to jsem ráda. Mám to podle babiččinýho receptu, kterej vám vždycky chutnal, tak jsem sama doufala," zasmála se Amy.

***

,,Pojďte uz!" zakřičel na nás Teddy z předsíně už oblečený.

,,Vždyť už jdem!" křikla jsem zpátky, vzala kabelku a šla za ním. Amy přišla kousek po mně.

V autě jsem si sedla vedle Amy, nejenom kvůli tomu, že se mi už dozadu nevejdou nohy, ale taky abych si s ní mohla povídat, protože s Teddym moc řeči neni a stejně po pár minutách jízdy v autě usne.

,,A co nějakej přítel?" zastříhala jsem na Amy obočím.

,,A co kluci?" zastříhala obočím zase nazpátek.

First Kiss Kde žijí příběhy. Začni objevovat