???

90 7 10
                                    

Elérkeztünk ide is. Szeretem lezárni a dolgokat rendesen, ezért ez egy afféle írói utószó, magyarázat lesz.

Az egész történet egy olyan 30 napos írás kihívásból indult, amit csak a saját szórakoztatásomra írtam egy füzetbe.

Most visszakerestem a kihívást és a 25. volt az, ami megihletett. " A legközelebbi könyved 11. Oldaláról írd le a 11. Mondatot és alkoss vele egy történetet."

Nos az én mondatom kissé semmitmondó volt:
" Most egy halom mosnivaló mellett (holnap jó lenne felvenni a kék ingem, de tuti, hogy anyu nem szán meg), amint lehuppantam a babzsák fotelemre, hogy végiggondoljam a nyarat, óhatatlanul elmosolyodtam." - Leiner Laura, Szent Johanna Gimi 5. Remény

Ezután egy vázlatos visszatekintés erre a bizonyos nyárra, majd egy megjegyzés tőlem: Kicsit hirtelen zártam le, de talán egyszer lehet belőle valami.

Lett belőle. Ha nem beszéltem volna Manocska05tel akkor valószínűleg nem tettem volna fel wattpadra, szóval nagyon köszönöm.

Köszönöm KincsMakoldinak a pozitív kritikát, nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog.

Köszönöm Muhaha51nek azt, hogy mielőtt feltettem volna mindig hajlandó volt elolvasni.

És...köszönöm mindenkinek aki kommentelt, voteolt, olvasta. Nagyon sokat jelentett nekem, hogy nem csak magamnak írtam, hanem valaki olvasta is, mert így azt éreztem, hogy van értelme. Valószínűleg akkor is írtam volna, ha egy megtekintése sincs, de így gyakran előfordult, hogy egy-egy komment vagy vote feldobta a hangulatomat. Köszönöm.

A teljes történeten keresztül az én gondolataimat írtam le, áthelyezve őket Loren helyzetébe. Így előfordul az is, hogy mivel ezek az akkori nézeteim, így már én sem értenék velük egyet.

Egyébként nagyon sok olyan dolog van a történetben, amit valami ihletett.

Egyébként nagyon sok olyan dolog van a történetben, amit valami ihletett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Például ez a kép az Instagramos perfectsayings nevű oldalról.

Vagy ez a Paramore dalszöveg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vagy ez a Paramore dalszöveg. (Brick by boring brick)

Igazából rengeteg minden befolyásolt, de leginkább a Fall Out Boy The take over, The breaks over című dalának első mondata: Baby seasons change but people don't. (A dal a fenti linken van) Mostanában sok olyasmi történt velem, ami miatt ezt igaznak éreztem. Persze lehet tévedek.

Most hogy elmondtam a háttértörténetet is, úgy érzem lezárhatom. Ha tetszett itt egy gyors self promoban elmondanám, hogy van egy másik értelmes sztorim, Eső - The Neighbourhood sztori címen. ( A másik kettő könyvemre az értelmes jelzőt nem használnám, szóval azokat nem promozom).

Szóval én csak köszönöm. Nagyon. Tényleg.

Vége💖

Kanadai álomWhere stories live. Discover now