1. Így kezdődött

271 17 6
                                    

Szóval itt vagyok. Fáradtan ültem le az ágyamra, hogy végiggondoljam mi is történt nyáron. Mert hát történt egy-két dolog. Úgy döntöttem leírom. Elővettem egy üres füzetet és írni kezdtem. Nem éreztem rá késztetést, hogy a laptopomon írjak. Jó lesz a füzet. Úgysem mutatom meg senkinek, nem is számít. Pár percig gondolkoztam, felidéztem az emlékeket majd belekezdtem.

Júniusban, amikor vége lett a sulinak boldognak kellett volna lennem, de nem sikerült. Várt a nyári munka. Szívesen lettem volna otthon, hogy semmit ne csináljak, bambultam volna órák hosszat sorozatok előtt, de dolgoznom kellett. Több dolog miatt.

Először is anyukám bolti eladó, apukámat pedig nem rég rúgták ki a munkahelyéről és nem talált új munkát. Ezért muszály volt.

Másodszor is nem tehettem meg, hogy értelmetlen gifeket nézzek egész nyáron, mert az albérletünk alatt lévő kávézó wifijét használta az egész családunk. A kávézó tulajáé pedig a mellette lévő bolt is. Ott dolgozott anyukám is, meg szerintem a fél utca, csak nem sok megfelelő alkalmazottat találtak.

Szóval valamikor májusban a tulaj rájött, hogy (az ő szavaival élve) "lopjuk az internetet" ezért, muszály voltam elvállalni egy munkát a kávézójában, különben kirúgta volna anyukámat. (Megtehette volna, bőven lett volna jelentkező a helyére). Kedves alak volt.

Ezért elkezdtem dolgozni a nyáriszünet kezdetével egyidőben. Nem örültem. Pedig, ha tudtam volna, hogy csak két hétig fogok ott dolgozni...

Kanadai álomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin