arabada hiç konuşmamıştık bi anda soğuk davranmaya başladı.
aslında ne oldu diye soracaktım ama çekindim.
bende kafamı cama yasladım ve yolu izledim.
araba durunca geldiğimizi anladım.
aradan indim, indiğimde araba son hız yanımdan ayrıldı ne olmuştu anlamadım ki.
bende kapıyı açtım içeri girdim. bu ev biraz dağılmış.
bu eve geldiğimden beri hiç temizlik yapmadığımı fark ettim.
bende odama gittim ve üstüme rahat bir şeyler giydim.
banyodan cam sili aldım bir elime de toz bezini aldım.
heryerin tozunu almıştım.
camları da sildikten sonra süpurge makinesini açtım bütün evi baştan aşağı süpürdüm.
Vilada kutusuna su koydum içine de yüzey temizleyci kattım.
evi bir güzel sildim. artık yorulduğumu hissettim. ve bir duş alıp yattım.
iki gün sonra
uygarın beni aramadığın iki gün olmuştu, artık endişeleniyorum.telefondan aradığımda 'bu numara kullanılmamaktadır. ' diyen kadının sesi duyuldu.
ne olmuştu acaba? acaba gizli numaradan bana mesaj yazan kişi mi yapmıştı bunu öğrenmenin bir yolu var onda mesaj atıcaktım.
gizli numara
uygara birşey mı yaptın neden ulaşamıyorum.
kısa süre sonra mesaj geldi.
"seni daha önce uyardım kelebeğim beni dinlemediğin için bu sana bir uyarı olsun."
----
sen kimsin tanımadığım bir telefon sapığından emir almamı beklemiyordun umarım."öyleyse telefon sapığı olmayım sana bir adres verince arkadaşını görmen için son şansın olabilir "
kısa süre sonra telefonuma bir mesaj geldi bana bir adres verdi.
gitmekle gitmemek arasında tereddüte kaldım.
ne yapacağımı bilmiyordum.
acaba uygara bir zarar verir mi?
onun başına benim yüzümden bir şey gelmesini istemiyordum.yani gitmem gerekiyordu.
gelicem diye mesaj attıktan sonra hemen odama girdim.
üstümü giydim. sırt çantamı da taktım hemen telefonumdan navigasyonu açıp arabaya binip gittim.
çok uzak bir yolculuk olacak galiba?
başıma kim bilir neler gelecek.Ama uygar benim hep yanımdaydı bende onun yanında olmam gerekiyordu.
bir petrol de durdum arabadan aşağı indim adama fullemesi gerektiğini söyledim.
o sırada bende marketen yiyecek bir şeyler aldım.
araba bindim ve tekrar yola koyuldum. bu sırada son ses muziği açtım. bir nebze aklımdaki düşüncelerimi unuttum.
arkadaşlar inşallah beğenmişinizdir. daha iyi bölüm yazmak için elimden geleni yapıcam.
sizde bu sırada bana destek olabilirsiniz.
şimdiden herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kelebeğim
Romancekelebek kadar hassas ama bir o kadar cesur özgürlüğüne düşkün. ama artık o kelebek özgür olabilecek mi? hikayede 18 yaşında yanlız başına yaşayan bir genç kızın hikayesi. #aşk #heycan #korku #macera okumanızı tavsiye ederim. yaşımdaki