21.Bölüm

53 3 2
                                    

gözlerimi güçlükle açtım ,yataktan doğruldum ve ayğa kalktım elimi yüzümü yıkamak için banyoya ilelerledim .

Alazın nerde olduğunu bilmiyordum ben uyuduktan sonra bir yere mi gitmişti acaba karnımın guruldamısıyla düşüncelerime ara verip yemek yemeğe karar vedim .

mutfapa indim buzdolabına  bir bakındım ama ne yiyeceğime karar veremedim biraz düşümdükten sonra krep yapmaya karar verdim .

Gerekli malzemeleri çıkartım derin bir kabın için de mazemeleri karışrırdım on dakka sonra krenim hazırdı tek ben yiyeceğim için az yapmıştım .

yaptuğım krepi masanın üzerine koydum ve yavaşça yemeğe başladım aklıma dün olanlar geliyodu ve midem bulanıyordu .

Yemeğimi yedikten sonra masayı topladım ve tekrar odaya çıktım üstümü değiştirmeye karar verdim .

Üstümü değiltirdekten evden çıktım biraz yürümek bana iyi gelecekti .

Evden bayağı uzaklaşmıştım ama önemli değildi hava aydınlık olduğu için kormuyordum . Bçraz daha ilerledikten sonra ormanın ortasında büyük bir depo gördüm .

Merakıma yenik düşerek depoya yaklaştım içeri baka bilmek için bir pencere bulmam gerekecekti sonunda arka kısmdan bir pencere vardı hemen ordan içeri baktım

Gördüklerim karşısında şoka uğramıştım Alaz bir adamı yumrukluyordu kim olduğunu anlamak için daha dikatli baktım bu uygardı onun olfuğunu anlamam la bir çığlık attım sesimi duymuş olacaklar ki hepsi bi yanda bana doğru baktılar ama bir tek alaz bakmamıştı adamlar bana doğru gelince ne yapacağı bilemedim ama bana zarar verceklerini sanmadığım için kaçma gereksiminde bulunmadım .

adamlar kolumdan sıkıca tutular canım acımıştı öküz gibi davranıyorlardı ,kız oldupumu unutular galiba .

"Ya biraz yavaş hayvanmısınız acaba "

Adamlar söylediklerime aldırış etmeden beni de deponun içine soktular

" Abi bu kız bizi izliyordu "

Alaz arkasına döndü beni görünce şarşırdığı yüzünden okunuyordu .

"senin burda ne işin var "

"bir işim yok yürümeye çıktım burayı görünce içine bakmak istedim ,seni görünce bende şoka girdim "

"tamam ,bırakın kızı "

adamların kolumu bırakmasıyla rahatlamıştım . Ama bu sefer alaz kolumu tutu ve arkasından adamlarına

"Gerisini siz haledin " dedi . ne demek istemişti öldürtücekmiydi .

"Alaz tamam bırak kolumu ben kendim yürürüm "

kolumu bıraktı ve birlikte eve gitik .

" hadi hazırkan tatile gidicez "

eylül ayına girmiştik ve şimdi mi tatil yapacaktık .Ama bu bana da iyi gelebilrdi bu yüzden ısrar etmedim ve odaya çıkıp hazırlandım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin