Bölüm18

49 6 0
                                    

alaz odaya geldi ben ise hâlâ daha olayın şokunu atlatamadım, bana bir şeyler diyor ama ben onu duymuyorum, beni omuzlarımdan silkeledi kendime geldim.

"demek senin hayatında bir hiçim öylemi"

yani o kadar cevap vermesi gereken şeyler varken bana gerçekten bunu sorabilmesi hayret verici. Ona hiç bir cevap vermedim sadece sustum. Alazın yüzü kasılmıştı sinirleniyordu.

"san bir daha sormuycam" diye bağırmaya başladı, şuan benim ona bağırmam gerekirken o bana bağırıyor, hiç şaşırmadım.

"sen onla bu odada aynı yerde yattın ve bana gelip, hayatımdaki yerinimi soruyorsun"

Alaz söze başlarken sözünü kesip"Bir şey duymak istemiyorum artık, sadece ayağımın iyileşmesini bekleyip bu evden gitmek istiyorum. "

" istesede istemesen de beni dinliyceksin ve bu evden ben istemediğim sürece çıkmayacaksın "

sadece sustum artık diyecek bi şey bulamıyorum. Hava kararmaya başlamıştı benimde bu olanlardan sonra bayağı yorulmuştum artık uyumak istiyorum ama burda değil.

Alaz odadan çıkmıştı bende yastık ve yorgan alıp odadan çıktım ve aşağıya indim aşağıda kimse yoktu ama umrumda da değildi artık onun yüzüne bile görmek istemiyorum.

koltuğa uzandım ayağımın altına da yastıkları koydum üstümde yorganı örtüp gözlerimi kapattım. Kısa süre sonra uykuya daldım.

Alazdan ;
evden çıkıp arbaya bindim depoya girdim .Azra'nın eli ayağı bağlı ama hiç bir korku ifadesi yoktu ,bu kız gerçekten normal değildi .Ona öyle bir şey yapmalıyım ki artık kelebeğime zarar veremesin .Aslında aklımda bir şey var .

şuan azra nın karşısında durup ona aklımdaki planı uygulayacaktım .Adamlarıma işaret etikten sonra istesidiğim şeyi getiriler.Yani onu felç bırakacak bir iyne .

Azranun yanına iyice yaklaştım ve kulağına eğilip şöyle dedim "kelebiğime artık zarar vermiyceksin " dedim ve ağzındaki bantı soktüm 'Ahhh' diye bağırdıktan sonra sustu ve tekrar 'Alaz bu ne bana o kız için zarar vermiyeceksin dimi' diye bağırmaya başladı.

"Sana öyle bir şey yapıcam ki hergün ölmek  isteyeceksin " dedim . Adamlarım Kızın elini tutu ve bende eline iyneyi soktum yaklaşık yarım saat sonra bölüm bölüm felç olacak sonra bütün vucudu .

Azranun kimsesi olmadığı için rahattım onu başka evime götürecektim ve bir tane adamı mı orda bırakacaktım .

Depodan çıktım ve eve doğru yolumu aldım kısa süre sonra eve vardım ,kapyı açmamala koltukta yatan kelebeğimi gördüm . Yatakta yatmıyordu e haklıydı aslında ben de koltukta onunla birlikte yattım.

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin