Bölüm 13

76 6 0
                                    

sabah güneşin yüzüme çarpmasıyla uyandım. Çok rahat bir uyku çektiğimi söyleyebilirim, uykum dan yeni kalktığımda dolayı esnedim ellerimi ve bacaklarımı açtım. ama bir sıcak ten irkileme me sebep oldu. Hemen kafamı yana çevirdim yanımda alazı görünce şaşkınlıktan çığlık attım.

alaz benim çığlığımdan sonra uyandı ve " ne oluyo" dedi ben yatağın bir ucuna kıvrıldım üstüme de yorganı çektim.

"kelebek neden orda duruyorsun, gelsene yanıma"

"ya benim bu yatakta ne işim var, ırz düşmanı"

" Birincisi bundan sonra birlikte yatıcaz, ikincisi ise benle yatan sensin gece göğsümde yatarken rahat gibi gözüküyordun kelebek"

" sende fırsattan yararlandın dimi."

" ee birazcık öyle oldu, güzel de oldu uykunda daha masumdun kelebek"

" tamam bu konuyu kapatalım istersen"

alaz kalktı ve odadan çıktı, ama nereye çıktı bilmiyorum. bende üstüme birşeyler geçirdim, dün alaz üstümü çıkarmıştı ama Sonra üstüme bişe giydirmedi pis sapık.

üstüme çiçek desenli bir elbise giydim saçlarımı da salık bıraktım ve aşağı indim ama kimse yoktu nerdeydi bu adam ya evin ortasına geçtim ve alaz diye bağırmaya başladım kısa süre sonra alazın merdivenden indiğini gördüm.

"Hazırlandınsa çıkalım kelebek"

"nereye "

"kahvaltı edincez dışarda" dedi.

arabaya bindik yol boyu sadece muzik dinledik zaten daha uykumuz açılmamıştı yaklaşık yarım saat sonra bir Cafe ye geldik. 'hoş geldiniz alaz bey' dediler herhalde buraya sürekli geliyor. alazla masaya oturduk kısa süre sonra kahvaltılıklar da geldi. çok açtım bunların hepsini yeme hayalindeydim.

sofra kurulduktan sonra alaz küçük küçük lokmalarla kahvaltı ediyordu ben onun aksine hızlı ve büyük lokmalar yiyordum.

Alazın bana baktığınızda hissedebiliyorum ama umursamıyordum. Artık masada bir şey kalmayınca alaza baktım oda bana bakıyordu surat ifadesi kahkaha atacak ama kendini sıkıyomuş gibiydi. Benim utanmadan çekiniyordu galiba.

"iyi yedin kelebek"
"evet afiyet bal şeker olsun bana"
"olsun, kalkalım mı"
"tamam kalkalım"

Alaz hesabı ödemek için kasaya yöneldi bende o sırada dışarı çıkımıştım kısa süre sonra alaz da geldi zaten arabaya bindik nereye gittiğimizi bilmiyordum.

Büyük bir alış veriş mağazasının önünde durdu, arabayı park etti 'hadi in bakalım' arabada indim alış veriş merkezine girdik.
çok kalabalık değildi bu benim için iyi bir şeydi.

ilk başta sadece bakınıyordum ama sonra kendimi tutamadım gördüğüm herşeyi istiyordum ama bunu alaz bey istedi.

saatlerce alış merkezindeydik alaza bütün poşetleri verip alış veriş merkezinden çıktık ve tekrar arabaya bindik.

keyfim yerine gelmişti karnım tokdu, alış veriş yaptım. Bunlar beni mutlu etmeye yetiyor du.

arabada son ses müzik açıp anlamsızca dans etmeye başladım yandan da şarkıya eşlik ediyordum.

Alaz bu halime sadece gülüp geçiyordu.
müzik sonlanınca eve geldiğimizi anladım. Bütün poşetleri alıp üst katta çıktım. Hepsini tek tek denedikten sonra dolapta kendime bir yer açıp yeni aldığım eşyaları yerleştirdim.

Alta indim alaz cam kenarında sıgara içiyordu yanına gidip usulca oturdum ve bu gün çok eğlendiğimi söyledim oda sadece tebessüm etti.

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin