mutfağa geçtim saçımı tepeden bağladım ve akşam yemeği için bir şeyler yapacaktım Babamla karşılıklı yemek istiyordum.
kısa sürede ne yapacağıma karar verdim.
pilav, taze fasülye yapıcam.yemekleri yaptım, bu sofrayı kurmaya başladım.
babamın da çağırıp yemek yedik. konu alaz gelmişti babam onu dinlememi gerektiğini söylüyordu.
anlamıyorum düne kadar hayatımda yoktu kim olduğunu bilmiyordum şimdi ise ona sormadan bişe yapasın diyorlar.
yemeğimizi bitirmiştik babam yarın sabah erken kalkacağı için hemen yattı bende sofrayı topladıkları sonra yatıcaktım.
yatağıma girdim tam uyumaya başlayacaktım mesaj geldi. mesajı atan kişi alazdı "iyi geceler kelebek" dedi bende cevap vermeden telefonu bıraktım ve uyudum.
sabah erkenden kalmıştım kahvaltı hazırladım ve babamı uyandırmaya gittim babam da zaten uyanmıştım, birlikte yemek yedik daha sonra ben odama gitim ve hazırlanmaya başladım. üstüme hızlıca birşeyler geçirip odamdan çıktım.
arabaya bindik havalimanın yolunu tuttuk. hava alanına geldiğimizde babamla vedalaştık.
Bende arabaya binip evin yolunu tuttum geldim kahvaltıyı falan topladım. koltuğa yayılacağım sürede kapı çaldı, oflayarak kapıyı açtım.
karşımda alaz duruyordu biraz şaşırmıştım.
"senin burda ne işin var"
"unuttun herhalde baban seni bana emanet etti kelebek"
"farkın da mısın bilmiyorum ama babam gitti"
"tamam uzatmayalım kelebek bugun seninle dışarı çıkıcaz"
"ben senle hiç bir yere gelmem onu bu beynine sok"
"anlamadım kelebek sen şimdi bana karşı mı geliyorsun"
"yok canım iltifat ediyorum" mala bakarmısın herhalde beynin de sorun var dediklerimi algılayamıyo.Bana o sert bakışlarını attı ama korktumu 'evet' ama çaktırmadım. beni kolumdan tutup sürükledi resmen
"bırak ya hayvan, öküz, manda, down sendromlu seni bırak"
kolumu daha fazla sıktı ona kaşı koyamıyorum, canım çok acıyordu hatta ağlaya bilecek kadar çok
artık birşey demiyordum' çünkü desem de bir anlamı yoktu. beni siyah renk bir arabaya bindirdi nereye gittiğini bilmiyorum.
buz gibi bakıyordu ne hissettiğini tahmin edemiyordum.
yolculuk boyunca hiç konuşmamıştım oda Bana bir kaç kere bakıp tekrar araba kullanmaya başlıyordu.
araba durduğunda etrafıma bakındım in cin top oynuyordu. Etrafımızda sadece ağaçlar vardı.
kapının açılmasıyla affalamıştım az kolumdan tutup çekiştirmeye başlamıştı
bende bırak diye var gücümle bağırdım olduğu yerde durmuştu ve bana bakıyordu kolumu bırakıp elimi tuttu ve yürümeye başladı.
okuyan, beğenen, yorum yapan herkese şimdiden çok çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kelebeğim
Любовные романыkelebek kadar hassas ama bir o kadar cesur özgürlüğüne düşkün. ama artık o kelebek özgür olabilecek mi? hikayede 18 yaşında yanlız başına yaşayan bir genç kızın hikayesi. #aşk #heycan #korku #macera okumanızı tavsiye ederim. yaşımdaki