Bölüm 10

78 6 4
                                    

yanıma uzun boylu, esmer keskin yüz hatlarına sahip bir adam geliyordu. attım durdurup adamın gelmesini bekledim ama terslik vardı bu işte, adam bana gelmiyordu ben arkasınından 'hey beni burdan indirir misiniz' dedim.

Adam çok geçmeden arkasına döndü ve bana yandan bir gülüş attı. Neye gülüyordu anlamış değilim, sorunları vardı büyük bir ihtimalle.

kısa süre sonra adam yanıma geldi ve beni tek bir helede attan indirdi. Hâlâ daha gülüyordu artık sinir olmaya başlamıştım.

Adamın yanından ayrıldım, arkamdan dur kelebeğim demesiyle yerimde kalakaldım, bu kelime bana hiç yabancı gelmiyordu.

gizli numaradan bana mesaj atan kişi de bana hep kelebeğim derdi.

arkamı döndüm ve adama baktım ve yavaş adımlarla onu doğru yürüdüm. yanına gittiğimde hiç konuşmadı sessizliği bozmaya karar verdim

"Demek sendin bana gizli numaradan mesajlar attan"

'çok zekisin bunu anlamak için bir dahi olman gerekiyordu.'

resmen benle dalga geçiyordu, ukala neyse susmak en büyük cevap nasılsa, arkama döndüm ve hızlı bir şekilde yürüdüm bi anda karşımda babamı gördüm babam 'aa tanıştınız demek' bir demesiyle ikinci şoka girdim.

Demek babam bunu tanıyordu, arkamda duran adam 'aslında tanışmadık' bir demesiyle babam kolumdan tutup ve adamın yanına götürdü.

'şimdi tanışın bakalım' dedi babam, direk gözlerimi adama doğru çevirdim "ben alaz buranın sahibinin yiğeniyim" dedi. "bende güneş babamın kızıyım" dedim, elini uzatı ve memnun oldum dedi. Aslında ben memnun değildim ama babam için elini sıkıp memnun olduğumu söyledim.

babam ben alaz çay içmek için bir masaya oturduk, kısa süre sonra buranın sahibi yani alazın dayısı geldi.

babamla alazın dayısı kendi aralarında konuşuyordu,ben ise etrafıma bakınıyordum.

alazın dayısı 'alaz güneşi de alıp bira dolanın baksana canı sıkılmış gibi' alaz da 'tamam dayı' bir demesiyle üçüncü r şoka girdim, babamı da git demesiyle yerimden kalkıp alazı takip ettim.

atların olduğu ambara gelmiştik, ama onu yanında rahat olamıyordum.

'ee kelebek sonunda benle tanıştın şimdi nasıl hissediyorsun bakalım, bekletini karşılaya bildik mi?'

"nerden ben senin kelebeğin oluyorum ya hem ne beklentisi ben senin varlığını bile unutum." dedim aslında merak ediyordum ama bunu ona söyleyip egosunu tatmin etmeyecektim "

birden bana doğru gelmeye başladı belimi kendine doğru çekti ve kulağıma eğildi.

'emin misin' diye sordu şuan beynim uyuşmuştu kalbim dan çıkacak gibiydi.

'e-evet ' dedim.
' ama kalbin öyle demiyor kelebek'
demesiyle yanaklarım alev topuna dönmüştü.

o sırada babam gelmişti ve oda eli belimden çekti.

'kızım bundan sonra alaz hep yanında olacak onsuz bir yere gitmeni istemiyorum' bir dedi alaz baktım çok mutlu olmuş gibi bir hali vardı, ama benim hoşuma hiç gitmemişti bu olay.

babamın ısrarıyla numarasını aldım ve eve doğru yolumuzu aldık bugun at çiftliğinde çok yorulmuştum bu yüzden eve gitmek istedim zaten saate geç olmuştu.


multimedia ; alaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


multimedia ; alaz

arkadaşlar sonunda alazla tanıştınız, beğenmişsizdir umarım.

yorumlarınızı bekliyorum, okuyan herkesi de kucak kucak sevgilerimi yolluyorum 😍😍😍😍😍😍😍🙌🙌

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin