yavaşça gözlerimi açmıştım, etrafıma bakındım burası alazın evi. Ama ben hiç bir şey hatırlamıyorum, ben buraya nasıl geldim. Ayağa kalkmak istediğimde belime sarılı bir kol buna engel olmuştu. hemen başımı yatağın diğer yanına çevirdim, alaz yanımda uyumuştu ama asıl sorun bu değil benim eşyalarımın üstümde olmaması bunu alaz mı yapmıştı.
Alaz yavaşça homurdanmaya başladı. Bende uyanmasın diye hiç kımıldamadan yattım. Çünkü beni orda bırakmamış, ondan kaçmak büyük bir aptallık tı benim için endişelenen birine böyle davranamazdım.
Düşüncelerime ara verdikten sonra tekrar yatmaya karar verdim. içime alazın kokusunu çektim ve gözlerimi kapattım.
Alaz'dan
gözlerimi açtım yanımda yatan masum kelebeğimi görünce istemsizce sırıttım.onu her sabah yanımda görmek için herşeyimi verebilirdim. Ama o bende kaçmak için herşeyi göze almıştı. Belkide onu artık zorla bu evde tutamam.
yataktan kalktım ve duş almak için banyo ya gittim. işimi halletik ten sonra üstümü değiştirmek için odaya girdim. Kelebeğim hâlâ daha uyuyordu onu uyandırmak için yavaş hareket ediyorum. Üstümü giydikten sonra odadan çıkıp arka bahçeye doğru ilerledim orda oturup biraz dinlemiyordum.
kısa süre sonra telefonum çaldı. arayan en yakın dostum olan muratı, Murat benim can dostum du.
-alo alaz sana konum atıcam oraya gel tamma mı.
-tamam koçum geliyorum.
telefonumu kapattım, salona doğru ilerledim bir kağıt kalem bulup kelebeğime not yazdım ve bir miktar para bırakıp evden çıktım.
güneşten;
sabah kalktım ama yanımda alaz yoktu acaba neredeydi? yataktan kalktım ve üstüme gri bir tişört altıma da şort geçirdim ve aşağı doğru indim. Ama yine alazı bulamıyorum evin her yerine baktım,ama yoktu salonun ortasında durup nereye gitmiş olabilir diye düşünüyordum.
masanın üstünde bir miktar para ve bir not vardı notta şöyle yazıyordu.
kelebeğim artık özgürsün seni burda bunca zaman tutmaya çalışmak hataydı şimdi istediğini yap. Masanın üzerine para koydum ihtiyacın olacak. Ama şunu bil kelebek nereye gidersen git gözüm üzerinde olacak.
notu okudum ve bi an ne yapacağıma karar vermekte güçlük çektim, şuanda elimde hiç bir engel yoktu evime gidebilirdim ama burda kalıcaktım en azından bu şekilde gitmeyecektim.
mutfağa gittim sandviç yapıp yedim sonra televizyonu açıp izlemeye başladım. Ama canım sıkılmıştı burda başka ne yapabilirdim ki arka bahçeye gidip köpekle oynamaya karar verdim. Hayvanları çok severdim, hele bu spayı oda görünüşe bakılırsa beni çok seviyor.
köpekle oynarken bayağı yorulduğumu hissettim içeri odaya çıktım ve razı uzandım Acaba alaz ne zaman gelecekti. yatakta uzandım r kaç saat sonra matıştım ve gözlerimi kapattım.
gözlerimi açtığımda hava karanlık tı ve alaz hâlâ daha gelmemişti aşağı indim ve kendime gelmek için kahve yapmaya karar verdim. kahve mi yapıp içtikten sonra alaz geldi. Benim aksime yorgun görünüyordu.
-kelebek sen gitmedin mi?
-Bu şekilde gitmek istemedim.
-sen böyle yaptıkça ben sana daha çok bağlanıyorum, beni düşünme sen kendini düşün. Ben yatıyorum.
Ne desem ki belki dediklerinde haklıydı belkide burda kaldıkça ona zarar veriyorumdur. Ama bu şekilde gidemezdim,
odaya gittim üzerime pijamayı geçirdim ve yatağın içine girdim alazın sırtı dönük olduğundan arkasından beline sarıldım.
Sarılmamla elimi sım sıkı tuttu, bende hiç tepki vermeden yanında yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kelebeğim
Romancekelebek kadar hassas ama bir o kadar cesur özgürlüğüne düşkün. ama artık o kelebek özgür olabilecek mi? hikayede 18 yaşında yanlız başına yaşayan bir genç kızın hikayesi. #aşk #heycan #korku #macera okumanızı tavsiye ederim. yaşımdaki