sabah güneşin yüzüme çarpasıyla uyandım,gözlerimi ovuşturmak için kaldırmak istediğim koluma alaz bey yatıyodu . Alazı uyandırmanın vakti gelmişti. Biraz daha elim orda kalısa el denen birşey kalmayacak .
Boşta kalan elimle alazı dürtüm ama uyanmıyordu ben de son çare olarak suratına yapıştırdım. İşe yaramıştı gözlerini fal taşı gibi açmıştı .
"Müsade edersen kolumu senden kurtarıcam "
"kızım ne yapıyosun ya böyle mi uyandırılır."
"normal şekiler de uyanmıyosun bende mecbur kolumu kurtarmak için böyle bir yol seçtim "
kolumun üstünden kalktığında kolumu hissetmiyordum ,bir süre uyuştu ama sonra geçti . Alaz bu sürede uyumaya devam etti .Bende koltuktan büyük bir çaba sonucunda çıktım malum ayağım atel olduğu için bayağı zorlanmıştım . Allahım her şey başıma alaz yüzünden geliyor ya onla tanıştığımdan beri sağlam yerim kalmamıştı , tek dileğim bu evden bütün olarak çıkmak .
Banyonun yolunu tutum ellimi yüzümü yıkadım ve mutfağa girdim kurt gibi açtım Kendime kahvaltı hazırlanmaya karar verdim . patatesleri soydum ve kesmeye başladım bir yandan da yumurtarı suda haşlıyordum . sonunda kahvaltıyı hazırlamıştım kurduğum sofraya baktım ve iştahım daha kabardı . sofraya oturdum kahvaltımı yaomaya başladım , kısa süre sonra alaz geldi "o kelebeğim döktürmüşsün" cevap vermedim zaten o da cevap vermemi beklemeden sofraya oturdu .
yemek boyunca hiç konuşmamıştık yemeğim bitikten sonra masyı topladım ve koltuğa camış gibi yatım ayağım çok ağırdı bee
Alaz da yanıma gelip oturdu " neden bana kızmıyosun , aleve ne yaptığımı merak etmiyosun " aslında merak ediyordum ama ona sormayacaktım .
"Beni ilgilendirmeyen bi konuyu merak etmem saçma değil mi ? Ne sen ne de o kız umrumda değilsiniz .
Alaz soğuk bir bakışla bana bakıyordu şuan ne hissettiğini tahmin edemiyordum ama ne hissettiğini merak ediyordum .
Alaz kalkıp gitti ama nerye gitti bende bilmiyorum bende kendime bir filim açtım ve izledim . iki saat sınra kapı çaldı bende yerimden kalktım karşımda tanımadığım bir adam alaz yaşlarında biriydi .
"Beni takip et "
"sen kimsin ben seni niye takip ediyim "
"Burdan kurtulmak istiyorsan gel"
ne diyordu bu ya tanımam etmem beni neden burdan kurtarmak ister ki bu bana hiç mantıklı gelmiyordu eminim kimseye gelmezde .
"Hayır gelmiyorum " tamam burdan kurtulmak istiyordum ama bu şekilde değil .Adam bana doğru geldi ve kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlamıştı.
"Bırak beni gelmek istemiyorum anlamıyormusun ,bırak "
Adam beni duymamazlıktan geliyordu ve ve beni sürüklemeye devam ediyordu .
yaşalrım kendiliğinden akmaya başladı Alaz .alaz diye bağırdım ama nafile burda kimse yoktu ."Tamam dur gelicem çekiştirme bacağım acıyor . Üstüme bir şey giyiyim müsade et " adam kolumdan tutu bende yavaşça eve girdim odaya girdim ve kapıyı kilitledim telefonumu aldım ve alazı aradım ama açmıyordu bi kaç kere daha aradım ama açmadı . Tam şansımı bir daha denemek için bir daha aradım ama adam kapıyı zorladı telefonu hala açmıyordu ne yapıcaktım telefon tam açıldı kapı kırıldı .
adam yanıma doğru geldi ve bana tokat attı o an zaten gözlerim karardı .
Alaz;
Bana bunları demesinden çok sinirlenmiştim sakinleşmek için evden çıktım ve muratın yanına gittim .İki saat sonra kelebek aradı ama açmadım . Tekrar tekrar aryınca açtım kelebeğin bağırma sesini duydum ve bir tokat sesi duydum birini kelebeğime dokundu beynimden vurulmuşa döndüm hemen arabaya bindim ve eve gittim .
Arabayı o kadar hızlı kulandım ki hemen eve vardım eve koşarak eve girdim ama evde kimse yoktu odaya çıktım kapısı kırılmıştı çıldıracaktım kim buna cesaret eder hemen arabay bindim ve muratın yanına gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kelebeğim
Romancekelebek kadar hassas ama bir o kadar cesur özgürlüğüne düşkün. ama artık o kelebek özgür olabilecek mi? hikayede 18 yaşında yanlız başına yaşayan bir genç kızın hikayesi. #aşk #heycan #korku #macera okumanızı tavsiye ederim. yaşımdaki