sabah kalktım rutin işlerimi halledip kısa bir kahvaltı yaptım ve tekrar odama gittim üstüme siyah bir bustiyer altıma boy frends yırtık pantolonumu giydim.
evden çıkıp arabama bindim bugün babam gelicekti. Bende onu almaya havalimanına gittim. havalimanı bana biraz uzaktı.
müziği açtım,ve İstanbul trajiğine dahil oldum. uzun süre Sonra havalimanına vardım arabamı park edip, babamı bekleme ye başladım.
babamı uzaktan gördüm beni fark etmesi için elimi salladım.
babamla kucaklaştıktan sonra arabaya bindik babam yol yorgunu olduğu için ilk eve gidicektik, daha sonra ata binmeye gideriz ordan da bir Cafe de yemek falan yerdik birazda alışveriş merkezinde gezip eve dönüncektik bugun ki plan böyleydi.
eve geldiğimizde ben odama babam ise misafir odasına yerleşti. yatağımda uzanıp telefonumla uğraşıyordum, bir yandan da arkadaşlarımla mesajlaşıyordum. telefonuma yine gizli numaradan mesaj geldi.
Gizli numaradan ;
demek müstakbel kayın babam geldi. Selam söyle kelebek.
Gizli numaraya ;
hemen uyandırıp 'baba tanımadığım biri sana selam söylememi istedi mi diyim.'
Gizli numara ;
damadın sana selam söylüyor de kelebek o zaman anlayacak.
Gizli numaraya ;
yani babamın seni tanıdığını mı söylüyorsun.
ondan sonra daha yazmadı. Acaba babam gerçekten de tanıyormuydu. Belkide ben bile tanıyorumdur.
babamın bana seslenmeaiyle yatağımdan kalktım ve babamın yanına gittim.
babam dinlenmiş ve bana da çıkabileceğimizi söyledi.
üstümü değiştirdim ve arabaya bindik babamın çok yakın arkadaşının bir at çiftliği varmış bizde şimdi oraya gidicektik.
yarım saat sonra at çiftliğine gitim bir adam bize doğru gelmeye başladı. Babamla selamlaştıktan sonra adamı takip ettik.
bir süre sonra bir sürü atla karşı karşıya geldim adam birini seçmeni söyledi bende kahverengi bir atı seçip 'bu olsun dedim'
atta binip kosa bir yolculuk yaptık, daha önce de atta bindiğimde dolayı yabancılık çekmedim. Atta bir sorun çıkarmıyor du zaten.
arkadaşlar inşallah beğeniyorsunuz oylerınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
sizin atıcağınız her oy benim için çok değerli.sizi çok seviyorum ballar 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kelebeğim
Любовные романыkelebek kadar hassas ama bir o kadar cesur özgürlüğüne düşkün. ama artık o kelebek özgür olabilecek mi? hikayede 18 yaşında yanlız başına yaşayan bir genç kızın hikayesi. #aşk #heycan #korku #macera okumanızı tavsiye ederim. yaşımdaki