Bölüm16

33 6 0
                                    

uyandığımda yanımda kimse yoktu. Bende bunun verdiği rahatlıkla yatakta camış gibi yayıldım, telefonumu aldım ve saate baktım saat şuan 11:40 yatakta bir az daha uzandım çok giçmeden içeri Alaz geldi, ama nasıl geldi? hemen diyorum beline sarılı beyaz havlu üstünde bir şey yok. kısa bir şoktan sonra başımı yana doğru çevirdim.

"Ne yapıyorsun ya, insan bir kapı çalar, ama insan."
"kendi odama girmek için izin almam kelebek"
"tamam o zaman sen kendi odan dur bende çıkıyorum şimdi"

yataktan kalktım, hiç alaza bakmadan hızlı adımlarla kapıya yöneldim,ama alaz buna izin vermedi. İki kolunun arasına beni aldı ve sıkıştırdı kulağıma eğildi ve' benden kaçamazsın kelebek' dedi. Bende kolunun içinden çıktım ve 'sen öyle san' dedim ve odadan çıktım.

merdivenlerden aşağı inerken ayağım kaydı ve merdivenden yuvarlandım. 'Ahhh' diye bağırıyordum. merdivenin sonundaydım ayağım çok ağrıyordu.

Alaz da merdivenden korku dolu bakışlarıyla iniyordu. Yanıma doğru geldi ve 'biletin varmı?' diye sordu bende 'ayağım' diye karşılık verdim. Ayağıma dokunmaya çalıştı ama ben bağırdım beni hemen kucağına alıp arabaya bindirdi en yakın hastaneye gittik.

Doktor röntgen falan istedi bizde çektirdik ve hemen doktorun yanına gittik. Doktor hemen rotgene baktı daha sonra konuşmak için bize baktı. 'ayak bileğiniz çatlamış, pansuman odasına gidin ve atel yapmalarını söyleyin dedi. Bizde hemen pansuman odasına gittik.

pansuman da çalışan genç yakışıklı bir çocuk vardı. Alaza dönüp baktığında çocuğa öldürücü bakışlarını atıyordu. Bu arada evden hemen çıktığım için şot ve atlet vardı. Alaz bunu farkedip üstündeki ince hırkayı giymem için bana uzattı bende giydim daha fazla sinirlendirmek istemiyordum.

Atele aldılar ve arabaya binip eve gittik. Alaz kucağına alıp beni salondaki kanepeye yavaşça bıraktı.

"Bide benden kaçmayı düşünüyordun sen düz yolda yürüyemiyorsun daha, ama neyse bu sana ders olsun"

"Alaz şimdi seni hiç çekemiyicem"

Alaz evden çıktı ama bana bişe demedi. Biraz kızmış gibi gözüküyordu. Beni bu halde bırakıp gitmişti pis.

çok acımıştım şuan saat 12:30 du. Ben bu ayakla nasıl yemek hazırlıyacaktım. Telefonumu aldım ve alazı aradım kısa süre çaldıktan sonra açtı.

" sen niye gittin ya karnım aç gelsene"
"tamam kelebeğim, sende beni görmeyince deleniyon"
"hee, hadi gel"
"tamam"

Bekle bekle gelmedi acaba bişey mi oldu diye düşünürken kapıdan alaz geldi.

"Hele şükür sonunda geldin."dedim ve arkasında bir kadın geldi ama nasıl kadın uzun ince seksi bunu niye getirdik ki?

tanıştırıyım kelebek bu Azra bundan sonra sen iyileşene kadar yanında kalacak sana bakacak.

pardon bu ne dedi, pis adam normal birini getiremedi de gitti manken gibi kızı getirdi. Allahım deli olucam.


arkadaşlar nasılsınız iyisinizdir inşallah bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz.

yeni kahraman geldi acaba bir tehdit mi?

okuyan ve beğenen herkese çok teşekkür ederim şimdiden😍😘😘😘

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin