Bölüm 6

66 8 0
                                    

uzun bir yolculuğun ardından artık istediğim yere gelmiştim. burası çok sakin bir yerdi ve ürkütücü. etrafıma bakınız gezmeye karar verdim. arabayı park ettim.
yavaş adımlarla etrafı inceliyordum.


az ilerde ormanlık bir arazi vardı. bende oraya doğru yürüdüm.

ormanın hemen ortasında bir ev belirdi. kimse yaşamıyordu sanırsam eve doğru yürümeye başladım.


eve vardığında evin kilitli olduğunu gördüm. açık bir yer varmı diye evin etrafına bakındım çok geçmeden evin bahçeye açılan kapısı ardına kadar açıktı.


ev iki katlıydı uzun zaman biri yaşamıyormuş gibiydi. evin alt katını gezerken aniden girdiğim kapı kapandı.

hemen kapıya doğru koştum, zorladım ama açılıyordu. sakin olmaya çalıştım üst katta çıktım. odalardan başka bir şey yokdu.

bütün kapıları açıp odaları inceledim. bakmadığım bir oda kalmıştı hemen oraya da bakacaktım ama kapı kilitliydi.

kapıyı biraz daha zorladım, ama açılmadı. Bende pes edip alt kata tekrar indim.

mutfağa girdim. Elime bir bıçak aldım onla kapıyı açmaya çalışacaktım. kapıya doğru ilerledim kapının kolunu birde bıçakla açmayı denedim. ama olmamıştı olmaması bir yana elim çok derin bir şekilde kesilmişti.

elimdeki bıçağı yere attım. Elimi saracağım bez gibi bir şey bulup elime sardım. o sırada evin içinden bir ses geldi.

"Hadi ama kelebeğim bu kadar beceriksiz olamasın" dedi.

bende o sırada sesin nerden geldiğini anlamaya çalışıyordum. Etrafıma bakınıyorum ama kimse de yoktu.

" Beni bulamasın kelebek anca ben ortaya çıkarsam beni görebilirsin. "

ne yapmaya çalışıyor bu adam ya? "Çıkart beni burdan pislik" dedim.
ardından bir kahkaha sesi duyuldu.
"çok mu komik?" diye bağırdım, bu sesin benden çıktığına hala emin değilim.

"kelebek bana sesini bir daha yükseltirsen, sana yapacaklarımın bedelini ödersin."
hiç bir şey demedim, çünkü sesi kızgın çıkmıştı bana bir şey yapmasından korkuyordum.

kendimi koltuğa atım cenin pozisyonu aldım. ağlamak istemiyordum ama buna engele olamıyorum. yanağıma inen sıcak damları hissediyorum. ağlamam daha şiddetlendi.

ağlamaktan çok yorulmuştum gözlerim yanıyordu. uykum gelmişti bende kendimi teslim ettim.

gözlerim kapalıydı ama bilincim açıktı. Bir ayak sesi duydum git gide yaklaşıyor du sesler. bedenimin havalandığını hissettim.

kısa süre sonra da kendimi yumuşak bir zemine yatığımı hissettim. artık bilincimde kapanıyordu.

Benim KelebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin